Op e-mail gebaseerd ticketsysteem

E-mailchaos

Laten we eerlijk zijn. Je hebt het drukker dan ooit. Door alle hectiek gaan e-mails gaan soms verloren. En soms bevat die zoekgeraakte e-mail toevallig een dringende aanvraag. Oeps. Nu heb je te maken met een noodgeval én een ontevreden klant. Op dergelijke momenten biedt Zendesks op e-mail gebaseerde ticketsysteem uitkomst.

Pak het goed aan

Zendesk is een eenvoudig op e-mail gebaseerd ticketsysteem waarmee je supporttickets van klanten kunt opvolgen, een prioriteit kunt geven en op kunt lossen. Wij zetten alle klantgegevens op één plaats. Alles wat je nodig hebt bevindt zich op één plek, zodat de communicatie tussen jou en je klanten efficiënt, relevant en persoonlijk is. Zo raak je nooit informatie kwijt.

Zendesk Support's ticketing system example

Best practices voor op e-mail gebaseerde ticketsystemen

Stoom je agents klaar voor succes:

  • Begin met onze ingebouwde best practices en pas ze aan elke workflow aan, of ze nu eenvoudig of zeer complex zijn.
  • Maak en deel macro's om snel te reageren met een standaardrespons en een reeks acties op veelvoorkomende aanvragen.
  • Dankzij aangepaste weergaven kunnen agents hun wachtrij sorteren op ticketstatus, toegewezen agent, groep of andere voorwaarden.
  • Coördineer de inspanningen van je team met geplande kantooruren, tijdregistratie en SLA's die tot op de minuut worden gemeten, zodat je niets mist