Start
Interne helpdesk
Zendesk voor een betere IT-helpdesk

Zendesk voor een betere IT-helpdesk

Zorg dat u over de juiste oplossing beschikt

Een betere IT-servicedesk betekent een betere ervaring voor werknemers

De IT-helpdesksoftware van Zendesk omvat ticketsoftware voor meerdere kanalen en een zelfserviceportal voor werknemers, allemaal op één enkele locatie. Met ondersteuning voor talloze ITIL-processen kunnen IT-teams doelmatiger problemen, probleemtickets, wijzigingen en assets volgen, en tegelijk fantastische service verlenen aan hun beste klanten - hun eigen werknemers.

Slimmere, eenvoudigere ITIL

Maak uw ITIL-processen op maat, zodat ze goed bij u passen. Zendesk-software maakt ITIL-processen mogelijk zonder de kenmerkende complexiteit van ITIL-tools, zodat u uw aandacht kunt richten op wat echt noodzakelijk is. En met onze flexibiliteit en analysefuncties is uw helpdesk een systeem dat continu verbetering mogelijk maakt, daar waar ITIL juist om draait.

Zendesk voor een betere IT-helpdesk

Automatiseer en volg belangrijke activiteiten

De krachtige automatiseringshulpmiddelen van Zendesk helpen IT-teams bij het beheren van incidenten, gebeurtenissen, problemen en serviceaanvragen, elke dag opnieuw. Vooraf gedefinieerde reacties, die macro's worden genoemd, lossen veelvoorkomende problemen sneller op. Tag problemen om deze te rapporteren, categoriseren en om problemen in tickets te volgen. En volg telefoons, computers, monitors en nog veel meer op kantoor en daarbuiten, door uw helpdesk te integreren in algemene hulpmiddelen voor het beheren van IT-activa.

Help werknemers zichzelf te helpen

Besteed minder tijd aan het opnieuw instellen van wachtwoorden en veelvoorkomende IT-vragen met een intuïtieve kennisbank waarin werknemers zelf antwoorden op hun vragen kunnen vinden. En met tickets die worden gemaakt op basis van e-mails, webformulieren, chatsessies, telefoongesprekken en aanvragen vanaf mobiele apparaten, zijn er meerdere manieren waarop uw werknemers via het kanaal van hun keuze een ticket kunnen indienen, zelfs wanneer ze niet op kantoor zijn.

Krachtige analyses voor goed geïnformeerde beslissingen

Volg de belangrijke metingen zoals de tijd tot de eerste reactie en de tijd tot de oplossing met in Zendesk ingebouwde rapporten, of stel een rapport op maat samen. Stem uw rapportages af op voor ITIL beproefde werkwijzen en maak rapporten over incidenten, problemen en wijzigingsaanvragen. Ontdek en bekijk welke problemen het meeste werk veroorzaken en stel een zelfservicetool samen of automatiseer processen om daar een einde aan te maken.

EEN VEELZIJDIG PLATFORM DAT ZICH SAMEN MET U VERBETERT

Zendesk is een open platform dat meegroeit met uw behoeften. Kies uit meer dan 380 apps in onze Apps Marketplace en integreer IT-tools zoals Oomnitza, Myndbend, Okta, OneLogin en LogMeIn. En met onze goedgedocumenteerde open API's, SDK's voor chatsessies en mobiele toepassingen kunt u innoveren en uw IT-helpdesk aanpassen.

Zendesk is een doelmatig hulpmiddel. Eenvoudig gezegd betekent dit dat we niets dat van belang is over het hoofd zien.

David Desinger

L'Oreal

Meer informatiebronnen

Een IT-servicedesk die is gebouwd op Zendesk

  • SNELSTE TIME-TO-VALUE

    Implementeer Zendesk snel en eenvoudig zonder kostbare consulting of training.

    Meer informatie >
  • ITSM OPNIEUW UITGEVONDEN

    Ontdek waarom Xero voor Zendesk heeft gekozen voor zijn flexibele integraties en gebruiksvriendelijkheid.

    Meer informatie >
  • BETERE BESLISSINGEN MET BETERE GEGEVENS EN ANALYSES

    Meet de prestaties van uw teams, ontdek inefficiënte processen en volg de tevredenheid over de dienstverlening met Net Promoter Scores van werknemers.

    Meer informatie >
  • ONTWORPEN OM TE INNOVEREN, GEBOUWD OM OP TE SCHALEN

    Omdat dit een SaaS-oplossing is, ontvangt u naadloos upgrades. Onze open API's en de Apps Marketplace staan garant voor een gemakkelijke integratie.

    Meer informatie >

Ontdek het zelf

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen