Start
Interne helpdesk
Zendesk voor een betere IT-helpdesk

Zendesk voor een betere IT-helpdesk

Ensure you have the right solution in place

Een betere IT-servicedesk betekent een betere ervaring voor werknemers

Zendesk’s IT help desk software puts multi-channel ticketing and employee self-service portals in a single place. With support for many ITIL processes, IT teams can effectively track problems, trouble tickets, changes, and assets while still bringing great service to their best customers—other employees.

Slimmere, eenvoudigere ITIL

Maak uw ITIL-processen op maat, zodat ze goed bij u passen. Zendesk maakt ITIL-processen mogelijk zonder de kenmerkende complexiteit van ITIL-tools, zodat u uw aandacht kunt richten op wat echt noodzakelijk is. En met onze flexibiliteit en analysefuncties beschikt u over een systeem dat continu verbetering mogelijk maakt, daar waar ITIL juist om draait.

Automatiseer en volg belangrijke activiteiten

De krachtige automatiseringshulpmiddelen van Zendesk helpen IT-teams bij het beheren van incidenten, gebeurtenissen, problemen en serviceaanvragen, elke dag opnieuw. Vooraf gedefinieerde reacties, die macro's worden genoemd, lossen veelvoorkomende problemen sneller op. Tag problemen om deze te rapporteren, categoriseren en om problemen in tickets te volgen. En volg telefoons, computers, monitors en nog veel meer door integratie in algemene hulpmiddelen voor IT-assetmanagement.

Help werknemers zichzelf te helpen

Spend less time on password resets and common IT questions with an intuitive self-service employee knowledge portal. And with multi-channel ticketing systems on email, web forms, chat, phone, and mobile, there are multiple ways for your employees to reach you on the channel they prefer.

Krachtige analyses voor goed geïnformeerde beslissingen

Volg de belangrijke metingen zoals tijd tot eerste reactie en tijd tot herstel met in Zendesk ingebouwde rapporten, of stel een rapport op maat samen. Stem uw rapportages af op voor ITIL beproefde werkwijzen en maak rapporten over incidenten, problemen en wijzigingsaanvragen. Ontdek welke problemen het meeste werk veroorzaken en stel een zelfservicetool samen of automatiseer processen om daar een einde aan te maken.

EEN VEELZIJDIG PLATFORM DAT ZICH SAMEN MET U VERBETERT

Zendesk is een open platform dat meegroeit met uw behoeften. Kies uit meer dan 380 apps in onze Apps Marketplace en integreer IT-tools zoals Oomnitza, Myndbend, Okta, OneLogin en LogMeIn. En met onze goedgedocumenteerde open API's, SDK's voor chatsessies en mobiele toepassingen kunt u innoveren en uw IT-helpdesk aanpassen.

Zendesk is een doelmatig hulpmiddel. Eenvoudig gezegd betekent dit dat we niets dat van belang is over het hoofd zien.

David Desinger

L'Oreal

Meer informatiebronnen

Een IT-servicedesk die is gebouwd op Zendesk

  • >

    SNELSTE TIME-TO-VALUE

    Implementeer Zendesk snel en eenvoudig zonder kostbare consulting of training.

    Meer informatie >
  • >

    ITSM OPNIEUW UITGEVONDEN

    Ontdek waarom Xero voor Zendesk heeft gekozen voor zijn flexibele integraties en gebruiksvriendelijkheid.

    Meer informatie >
  • >

    BETERE BESLISSINGEN MET BETERE GEGEVENS EN ANALYSES

    Meet de prestaties van uw teams, ontdek inefficiënte processen en volg de tevredenheid over de dienstverlening met Net Promoter Scores van werknemers.

    Meer informatie >
  • >

    ONTWORPEN OM TE INNOVEREN, GEBOUWD OM OP TE SCHALEN

    Omdat dit een SaaS-oplossing is, ontvangt u naadloos upgrades. Onze open API's en de Apps Marketplace staan garant voor een gemakkelijke integratie.

    Meer informatie >

Ontdek het zelf