Software voor incidentbeheer

In het huidige klantgerichte klimaat kan het lastig zijn om tijdig te reageren op elke binnenkomende klacht of incident.

Heeft je servicedesk te maken met terugkerende incidenten die zich regelmatig voordoen? De incidentbeheersoftware van Zendesk biedt een systeem voor je servicedesk dat de workflow van het incidentbeheer automatiseert.

Zorg voor tevreden klanten

De relatie van een klant of gebruiker met een organisatie wordt bepaald door de manier waarop zij reageren op hun vragen. Geef je écht om je klanten? Klanten kunnen zich identificeren met een goede winkelervaring, en als hun problemen worden gevolgd en snel worden opgelost, worden ze weer tevreden shoppers.

Wist je dat?

Als klanten tijdens het aankoopproces van een product problemen ondervinden met de verwerking van hun creditcard op je website, dan melden ze dit incident bij je servicedesk. Maar met Zendesk's software voor incidentbeheer handel je als supportagent het incident af als een probleemticket. In plaats van elk ticket afzonderlijk te behandelen, koppel je de incidenten aan een "probleemticket". Door het probleemticket op te lossen, beantwoord je alle zelfde vragen van klanten tegelijk. Het proces om problemen op te lossen is een stuk eenvoudiger en overzichtelijker geworden.

Een tijdige oplossing

Software voor incidentbeheer, met zijn ITIL-toepassingsbeheerfunctie, brengt mensen, processen en technologie samen. Hierdoor kunnen incidenten systematisch worden opgespoord en afgehandeld. Deze integratieoplossing, compleet met een eigen kennisbank, identificeert het probleem en zorgt ervoor dat de onderliggende oorzaak van elk klantverzoek snel wordt opgelost. Ontevreden klanten worden weer tevreden, loyale klanten zodra hun probleem is opgelost.

Beheer je servicedesk efficiënt met Zendesk:

  • Beheer probleem- en incidenttickets en handel klachten snel af
  • Software voor incidentbeheer verzekert klanttevredenheid voor toekomstige aankopen of service
  • IT-servicebeheer (ITSM) biedt je een plan voor het ontwerpen, leveren en controleren van IT-diensten voor klanten

Vergroot je bereik

Voorkom dat je klanten verliest. Bouw een platform met Zendesk dat je klanten een geweldige ervaring geeft, zodat ze keer op keer zaken met je blijven doen.