Ontworpen met jou in gedachten
Een werkruimte voor agenten waarin gesprekken centraal staan

Alles precies waar je het wilt hebben
Zendesk is in de eerste plaats ontworpen voor agenten, wat betekent dat Werkruimte voor agenten voor hen is gemaakt. Agenten willen immers gewoon naadloze support bieden, zonder tussen dashboards heen en weer hoeven te schakelen of klanten informatie te laten herhalen. Met de juiste tools en gegevens kunnen agenten via elk kanaal relevante, persoonlijke gesprekken voeren.
Breng alle kanalen samen
Context binnen handbereik
Gemakkelijk samenwerken
Prioriteiten
Houd elke stap van een gesprek bij
Ontvang live updates over inkomende berichten en reageer in realtime via e-mail, chat, telefoon en berichten. Zie wanneer een klant een reactie op een chatbericht typt of wanneer er een nieuw WhatsApp-bericht binnenkomt. Zo kun je je concentreren op berichten die het eerst je aandacht nodig hebben.


Afronden in minder dan geen tijd
Ongekende aanpassingsmogelijkheden
Van het ene naar het andere gesprek gaan, is heel gemakkelijk dankzij de mogelijkheid om snel vanaf één locatie de metadata van tickets bij te werken. Werk ticketformulieren en -velden bij ongeacht het kanaal, of wijs een teamlid toe om een gesprek snel over te dragen. Roep relevante info op dankzij integratie met honderden apps in Zendesk App Marketplace, van personeelsbeheer tot de productiviteit van agenten, om een centraal overzicht te krijgen van het probleem dat de klant heeft en om snel hulp te kunnen bieden.
Werkruimte voor agenten in actie
Hun uitdaging
BombBomb enables 30,000+ customers to connect through the power of video. With a simple Chrome extension or mobile app, BombBomb allows customers to record and send video emails in a matter of seconds. To support their customers, BombBomb uses a variety of channels, including email, chat, phone and social media. But managing these channels all at once can be a challenge, and BombBomb noticed that agent productivity was suffering.
Onze oplossing
Het team is overgestapt op Zendesk Suite, waarin agenten de vernieuwde functie Werkruimte voor agenten kunnen gebruiken. Nu werken ze met één reeks tools en processen, ongeacht het kanaal waarop ze communiceren. En nu agenten relevante klantinfo, apps en ticketvelden kunnen oproepen, reageren klanten sneller via de populairste kanalen; chat en e-mail. Agenten kunnen nu op één plek op inkomende chatberichten reageren en later via e-mail of telefoon het gesprek afronden. Grote veranderingen bij BombBomb.

“Onze klanten nemen contact met ons op via diverse kanalen, waaronder e-mail, chat en telefoon, en we willen ervoor zorgen dat ze ons altijd via het kanaal van hun voorkeur kunnen bereiken. Met Werkruimte voor agenten kunnen we deze kanalen met elkaar verenigen, zodat ons supportteam contextuele, persoonlijke ervaringen kan bieden, waardoor de klanttevredenheid uiteindelijk is opgelopen tot 98%.”
Jonathan Bolton
SVP Operations