Zendesk voor HR-teams

Medewerkers die betrokken zijn, zijn beter voor uw bedrijf

De kracht van betrokken werknemers

De Zendesk-portal voor meerdere kanalen om aanvragen te beheren en zelfservice mogelijk te maken geeft HR-teams de middelen in handen om activiteiten te stroomlijnen en klanten tevreden en betrokken te houden. Omdat bedrijven met de hoogste werknemersbetrokkenheid 4% meer salesgroei en aandeelhoudersrendement zien dan gemiddeld, 90% minder personeelsverloop en een verdubbeling van de klantloyalteit.

Zelfservice voor iedereen

Betrokken werknemers zijn gemotiveerde werknemers. Daarom is een zelfserviceportal een eerste stap op weg naar een betere HR-helpdesk. In Zendesk Helpcenter vinden werknemers de informatie die ze nodig hebben over zaken als zorgverzekeringen, secundaire arbeidsvoorwaarden en ander beleid, wanneer ze waar willen, en op elk apparaat.

hr help desk software

Overal tegelijk aanwezig

Houd contact met werknemers ongeacht waar ze zich bevinden en zonder extra werk. In de software van Zendesk op interne websites en portals kunnen webwidgets, widgets voor mobiele apparaten en chatwidgets worden ingesloten. Wanneer de werknemer typt, geeft de widget koppelingen weer naar relevante artikelen in het Helpcenter om het aantal identieke vragen verder te verminderen.

Helpdesksoftware

Kortere processen, wel zo plezierig

Zendesk heeft een app die antwoorden voorstelt en de inhoud van tickets analyseert en direct naast het ticket relevante artikelen in het Helpcenter voorstelt. HR-teams kunnen ook gegevens over werknemers bekijken zoals vakantiedagen en toegekende secundaire arbeidsvoorwaarden door middel van integratie met populaire HR-managementsystemen zoals Workday of andere HR-apps in de Apps Marketplace van Zendesk voor een beter ticketingsysteem.

uur

Onderbouw beslissingen met gegevens

Visualiseer uw werk en ontdek knelpunten in het team en procesverbeteringen. De krachtige analysefuncties van Zendesk houden het volume van HR-aanvragen in de gaten en hoe snel problemen worden opgelost, op welke locaties en via welke kanalen. Bovendien kunt u meten hoe tevreden werknemers zijn over de support die ze van HR krijgen met geautomatiseerde enquêtes over het werknemersentiment.

hr help desk software

Bank Novo

Novo + Zendesk: The power of a seamless, unified support platform

“When we onboarded Zendesk in April 2019, we started with article automation using the mobile SDK and web widget to automatically recommend FAQ articles. We saw a 30% reduction in tickets within 6 weeks of onboarding Zendesk.”

Brian Kale

Head of Customer Success

Read customer story