Start
Interne helpdesk
Zendesk voor HR-teams

Zendesk voor HR-teams

Medewerkers die betrokken zijn, zijn beter voor uw bedrijf

De kracht van betrokken werknemers

De Zendesk-portal voor meerdere kanalen om aanvragen te beheren en zelfservice mogelijk te maken geeft HR-teams de middelen in handen om activiteiten te stroomlijnen en klanten tevreden en betrokken te houden. Omdat bedrijven met de hoogste werknemersbetrokkenheid 4% meer salesgroei en aandeelhoudersrendement zien dan gemiddeld, 90% minder personeelsverloop en een verdubbeling van de klantloyalteit.

Zelfservice voor iedereen

Betrokken werknemers zijn gemotiveerde werknemers. Daarom is een zelfserviceportal een eerste stap op weg naar een betere HR-helpdesk. In Zendesk Helpcenter vinden werknemers de informatie die ze nodig hebben over zaken als zorgverzekeringen, secundaire arbeidsvoorwaarden en ander beleid, wanneer ze waar willen, en op elk apparaat.

Zendesk voor HR-teams

Overal tegelijk aanwezig

Houd contact met werknemers ongeacht waar ze zich bevinden en zonder extra werk. In de software van Zendesk op interne websites en portals kunnen webwidgets, widgets voor mobiele apparaten en chatwidgets worden ingesloten. Wanneer de werknemer typt, geeft de widget koppelingen weer naar relevante artikelen in het Helpcenter om het aantal identieke vragen verder te verminderen.

Kortere processen, wel zo plezierig

Zendesk heeft een app die antwoorden voorstelt en de inhoud van tickets analyseert en direct naast het ticket relevante artikelen in het Helpcenter voorstelt. HR-teams kunnen ook gegevens over werknemers bekijken zoals vakantiedagen en toegekende secundaire arbeidsvoorwaarden door middel van integratie met populaire HR-managementsystemen zoals Workday of andere HR-apps in de Apps Marketplace van Zendesk voor een beter ticketingsysteem.

Onderbouw beslissingen met gegevens

Visualiseer uw werk en ontdek knelpunten in het team en procesverbeteringen. De krachtige analysefuncties van Zendesk houden het volume van HR-aanvragen in de gaten en hoe snel problemen worden opgelost, op welke locaties en via welke kanalen. Bovendien kunt u meten hoe tevreden werknemers zijn over de support die ze van HR krijgen met geautomatiseerde enquêtes over het werknemersentiment.

Ondanks het toenemende aantal aanvragen is ons HR Shared Services-team dankzij Zendesk efficiënter, beter georganiseerd en productiever. We hadden geen betere tool kunnen wensen. Vooral de aangepaste analyses van Zendesk Insights zijn een uitkomst.

Noal Robinson

Shared Services Manager, UTi

Meer informatiebronnen

Het wordt beter en groter

  • Snelste time-to-value

    UTi heeft een zakelijke HR-helpdesk geïmplementeerd om de serviceverlening door HR te verbeteren zonder kostbare consulting en training.

    Meer informatie >
  • Gemaakt voor werknemers in het digitale tijdperk

    Het toonaangevende warenhuis John Lewis beantwoordt vragen over secundaire arbeidsvoorwaarden van 70.000 mobiele werknemers.

    Meer informatie >
  • Beheer HR-aanvragen uit alle kanalen

    Zendesk HR reageert sneller dankzij meerdere contactpersonen en één locatie in de cloud waar alle vragen worden beheerd.

    Meer informatie >
  • Innoveer en breidt uw HR-dienstverlening uit

    Een open platform, een Apps Marketplace en SaaS-software betekenen dat u uw HR-helpdesk kunt opschalen en aanpassen wanneer en hoe u maar wilt.

    Meer informatie >

Ontdek het zelf

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen