Overslaan naar belangrijkste inhoud

Wat is een PHP-ticketsysteem?

PHP (PHP: Hypertext Prepocessor) is een server-side programmeertaal die in eerste instantie is ontworpen voor webdesign, maar ook wordt gebruikt voor algemene doeleinden. Een PHP-ticketsysteem is een geavanceerd gratis ticketsysteem, geschreven in PHP met een MySQL backend. Het biedt gebruikersbeheer via sessies, een zoekfunctie en diverse andere functies om ticketbeheer te vereenvoudigen.



Het kan worden gehost op elk platform met PHP. De software van hun client ondersteunt het aanmaken, ophalen, updaten en verwijderen van tickets en meer, in Zendesk Support.

Dit is wat je moet weten

Je hebt verschillende opties wat betreft de programmeertalen die de Zendesk API gebruikt. Met alle moderne talen, inclusief PHP, kun je HTTP-verzoeken doen en HTTP-antwoorden verwerken. Maar waarom zou je het wiel opnieuw uitvinden? Een API-client gebruiken is een geweldige manier om het proces te versnellen. Een API-client regelt veel van de praktische details van verzoeken indienen en reacties afhandelen. Zo kun jij je concentreren op het schrijven van specifieke code voor je project.

Wist je dat?

Tickets zijn de manier waarmee je eindgebruikers (klanten) informatie aanvragen bij agents in Zendesk voor klantenservice. Tickets kunnen worden aangemaakt via verschillende supportkanalen, waaronder e-mail, helpdesk, chat, telefoongesprekken, Twitter, Facebook of de API. Alle tickets hebben een aantal kerneigenschappen.



Met Zendesk Support krijg je:


  • Een eenvoudig systeem om supporttickets van klanten te volgen, prioriteren en op te lossen

  • Al je klantinformatie op één overzichtelijke locatie voor efficiënte communicatie

  • Meer vertrouwen van je klanten en meer succes voor je agents

Vergroot je bereik

Verander de manier waarop je klanten met je omgaan door contact op te nemen met Zendesk Support en ontvang meer klantenservice-oplossingen voor helpdesktickets.

Ontdek welk Zendesk-pakket het beste bij je past.