Text van Zendesk

Skip the small talk. For quick answers and easy updates, support your customers with text messages.

Wanneer tekstberichten tickets worden

Zodra een klant u een tekstbericht stuurt, wordt dat bericht automatisch omgezet in een ticket in Support. Vanuit Support kunnen agenten macro's, triggers en andere automatiseringen toepassen om snel en gemakkelijk te reageren.

zakelijke sms-berichten

Houd uw klanten op de hoogte

Sometimes the best defense is a good offense. Get ahead of support issues by sending proactive messages, or create triggers for automatednotifications and alerts.

messaging voor bedrijven

U kunt meteen aan de slag

Texting and SMS is built into the Zendesk ticketing system. Teams can get started in minutes — no need to hire developers or an implementation team.

Zendesk Text

Freshly

Freshly + Zendesk: verse maaltijden en frisse klantbetrokkenheid

“Er is een algehele organische toename in het aantal klanten dat contact met ons opneemt, omdat dit nu gemakkelijker kan. Dankzij Zendesk kunnen klanten afscheid nemen van andere kanalen en tegelijkertijd via efficiëntere kanalen contact met ons opnemen."

Colin Crowley

Vice-president van de klantenservice

Lees een klantverhaal