Sms van Zendesk
Sla de koetjes en kalfjes maar over. Ondersteun je klanten met sms-berichten voor snelle antwoorden en eenvoudige updates.
Van sms naar ticket
Laatst gewijzigd 13 juni 2023
Het moment dat een klant je een sms stuurt, wordt het bericht automatisch omgezet in een ticket in Support. Daarna kunnen agents macro's, triggers en andere bedrijfsautomatiseringen toepassen om snel en gemakkelijk te reageren.

Houd je klanten up-to-date
Soms is aanval de beste verdediging. Blijf supportproblemen vóór door proactief sms-berichten te versturen. Of maak triggers om geautomatiseerde meldingen en waarschuwingen te verzenden.

Kant-en-klaar aan de slag
Sms-berichten zijn onderdeel van Zendesks ticketsysteem. Teams kunnen binnen minuten aan de slag – je hoeft geen ontwikkelaars of een implementatieteam in te huren.

Krijg toegang tot meer kennis
Ontdek meer over de wereld van telefonische supportsoftware en callcenters.
Software voor telefonische supportZakelijke VoIP-oplossingCallcentersoftwareSoftware voor oproepmonitoringComputertelefonie-integratieDoorschakelen naar telefoonInkomende callcentersoftwareIVR-softwareLokale en gratis nummersUitgaande callcentersoftwareVirtuele callcentersoftwareKlantenservicevaardigheden