Routering en intelligentie

Tickets komen op basis van de kennis van agenten bij de juiste persoon terecht. Agenten krijgen dus altijd tickets die ze efficiënt kunnen oplossen.

Houd de zaak in beweging

Ingebouwde routering en intelligentie zorgen ervoor dat alle aanvragen, ongeacht de prioriteit of vereiste vaardigheden, het meest vloeiende pad naar een oplossing hebben. Bovendien helpt AI alle relevante klantinformatie op één plek te verzamelen, waardoor het gemakkelijker dan ooit wordt om meer tickets sneller op te lossen.

Zet de juiste mensen in.

Routeer de juiste tickets naar de juiste agenten, elke keer weer. Of het nu gaat om taal, type aanvraag of kanaal, beheerders kunnen gemakkelijk vaardigheidscategorieën maken die aansluiten op de expertise van agenten, zodat elke aanvraag effectief kan worden verwerkt.

Houd agenten op stoom

Automatiseer de ticketwachtrij zodat de belangrijkste en urgentste tickets eerst worden afgehandeld, waardoor er minder tijd verloren gaat aan het kiezen van tickets en er meer tijd overblijft om aanvragen op te lossen.

Laat het gesprek stromen

Verzamel meteen essentiële klantgegevens, zodat je team alles heeft wat nodig is om meteen aan de slag te gaan.

Vul ticketvelden automatisch in met vooraf verzamelde klantinfo, zodat bedrijfsregels direct kunnen worden toegepast en naar de juiste workflow kunnen worden geleid.

Leid klanten met behulp van kunstmatige intelligentie door een vooraf gebouwde gespreksstroom om intenties te herkennen. Als het te ingewikkeld is voor een bot, escaleer een gesprek dan gemakkelijk naar een menselijke agent.