Voorheen Smooch.io
Sunshine Conversations
Het messagingplatform voor innovatieve gesprekservaringen. Ontwerp rijke interacties op maat om winst te genereren en klanten tijdens hun gehele customer journey te boeien.
Bouw dynamische ervaringen
Integreer geavanceerde extensies en aangepaste interacties om iedereen individuele ondersteuning te bieden.
Verbind je systemen
Integreer Sunshine Conversations met je bedrijfssystemen, zodat agents en klanten direct de juiste informatie krijgen.
Ga voorbij klantenservice
Verhoog je omzet en verlaag de operationele kosten door je sales-, marketing- en IT-afdelingen te ondersteunen met uitgebreide messaging.
Boeiende klantervaringen
Interactieve service, afgestemd op jouw bedrijf
Maak meer van je messaging dan eenvoudige gesprekken. Voeg aangepaste AI-chatbots en interactieve apps toe, zoals stoelkeuzemenu's of in-message afrekenmogelijkheden. Zo blijf je de behoeften van je klanten een stap voor.


Data en integraties
Breng alle systemen op één lijn
Koppel data van en naar al je systemen, zoals je CRM, bestelmanagementsysteem en voorraaddatabase. Optimaliseer de productiviteit van je agents en stel klanten in staat zelf actie te ondernemen. Je kunt onze partnerintegraties gebruiken of je eigen applicaties verbinden.
Breid je service uit
Denk groter dan je klantenservice
Blijf op elk punt van de customer journey in contact met de klant, niet alleen wanneer je serviceverzoeken ontvangt. Gebruik Sunshine Conversations om je sales te stimuleren, je interne helpdesks te ondersteunen, leveranciers te beheren en bestellingen te volgen.


Een complete oplossing
Betere service, kant-en-klaar
Sunshine Conversations is een krachtige totaaloplossing. Omdat het geïntegreerd is met Zendesk, wordt elk gesprek automatisch vastgelegd. We zijn er trots op dat we al zes jaar op rij tot Gartner Magic Quadrant™️-leader zijn uitgeroepen, maar nog trotser op onze vertrouwde supportoplossing.
Hé, ontwikkelaars
Bekijk onze documentatie voor alle details.
Klantverhaal
Smiles + Sunshine Conversations
Smiles schaalt en stimuleert zijn loyaliteitsprogramma door agents in staat te stellen te reageren op omnichannel verzoeken met Sunshine Conversations en de Zendesk Service Suite. Hun nieuwe messagingplatform authenticeert gebruikers, zet chatbots in om vragen te beantwoorden en integreert met hun reissysteem.

“Naarmate de verhuizing van telefonische support naar digitale servicekanalen (zoals chat en WhatsApp) toeneemt, is het ons doel om Zendesk verder uit te breiden in ons gehele callcenter.”
Ravel Lage
Head of Products, Customer Service and Quality bij Smiles
Meer informatieFacebook Messenger productiviteitsboost
aantal oproepen na invoering messaging
van verzoeken opgelost via selfservice
Prijzen
Eenvoudige, flexibele prijzen
Sunshine Conversations is beschikbaar als een zelfstandige oplossing of als een add-on voor de Zendesk Service Suite. Probeer het gratis uit; kies later welk pakket je wilt. Geen creditcard vereist.
Prijzen bekijken