Schaalbare selfservice-support: op maat gemaakt voor elk bedrijf

Het leveren van kwalitatieve, flexibele selfservice is een essentieel onderdeel geworden van wat Zendesk doet. Leiders in de sector beseffen dat kwalitatieve selfservice niet alleen een leuke optie is om aan te bieden - het is onmisbaar. Klanten zijn er actief naar op zoek.

Elk bedrijf is anders. One-size-fits-all is op kwalitatieve selfservice niet van toepassing. Bij Zendesk helpen we bedrijven bij het samenstellen van selfservice-oplossingen die aansluiten op elke behoefte. In dit e-boek ziet u hoe Zendesk persoonlijk op maat gemaakte oplossingen heeft geleverd zodat bedrijven zoals Squarespace en Dollar Shave Club hun bedrijfsdoelstellingen effectiever kunnen realiseren.

Vul het onderstaande formulier in om het rapport te lezen

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling

Bijna klaar. Vertel ons over uw bedrijf.

Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt. Veel leesplezier.

Hier is het e-boek waar u naar op zoek was: Schaalbare selfservice-support: op maat gemaakt voor elk bedrijf.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.