Online ticketsysteem

Wat is een ticketsysteem?

Een helpdeskticketsysteem (support-ticketsysteem) is helpdesksoftware dat alle supportverzoeken van uw klanten vanuit verschillende kanalen verzamelt en ze vanaf een plaats beheert.Zendesk is een omnichannel ticketsysteem dat een gedeelde inbox voor al uw klantenvragen is.Het maakt niet uit welk kanaal uw klant gebruikt om contact op te nemen met uw bedrijf, uw agenten zullen altijd een volledig overzicht hebben van uw klant en hun klantentraject.

Een support-ticketsysteem voor meerdere kanalen

Laat afgeschermde gesprekken achter u en verbindt u op meer dan een kanaal met uw klanten.Klanten verwachten een naadloze ervaring en een probleemoplossing via het kanaal waaraan zij hun voorkeur geven.Met een omnichannel ticketsysteem verkrijgen klanten de beste ervaring en uw bedrijf kan het gesprek via elk kanaal onderhouden zonder aan context te verliezen.Voorzie uw agenten in het ticketsupportsysteem met een begrijpelijk overzicht over het volledige klantentraject en help uw admins via een enkele bron met het verkrijgen van real-time performancegegevens, KPI’s en SLA’s uit de klantenervaring.

Klantencontext in uw klantenticketsysteem

Voorzie uw team met alles wat zij nodig hebben om gepersonaliseerde support aan te kunnen bieden.Met een omnichannel ticketsupportsysteem krijgen agenten de volledige gegevens van elke klant binnen een georganiseerde workflow.Dat leidt naar een snelle oplossing van individuele supportverzoeken en voorziet uw agenten met de context van elke klant, zodat uw team altijd gereed is om de beste klantenervaringen te bieden.Profiteer van een systeem voor het volgen van problemen, zodat u beter zicht krijgt op uw supportteam.Dus als een bepaald probleem steeds door meerdere klanten wordt aangekaart, heeft het supportteam dit probleem in beeld en kan er actie worden ondernomen, zoals het melden van een bug aan engineers of het opzetten van een efficiënte zelfservice-oplossing met helpdesksoftware.
Zendesk Support ticketing system screenshot

Hoe een Zendesk-klantensupport-ticketsysteem helpt

Sla een brug tussen kloven binnen uw bedrijf met ons omnichannel ticketsysteem.Begin met het naadloos beantwoorden van klanten via elk kanaal.Verbindt al uw klantengegevens met ons open CRM-platform, Zendesk Sunshine, waarmee u uw agenten voorziet van de context van elke klant.En verkrijg via rapportages een gedetailleerd inzicht in uw supportervaring voor agenten met Zendesk Explore.

AAN DE SLAG

Begin met het bouwen van de beste klantenervaringen met Zendesk