Ga het gesprek aan

Bereik uw klanten, direct via het web, mobiele apparaten en messaging
Afbeelding: productlogo Zendesk Chat

Een chatgesprek is duizend e-mails waard

Voeg chat toe aan uw website of koppel uw berichtkanalen aan elkaar om in real-time met klanten te praten. Met Chat en Message kunt u klanten in real-time helpen, waardoor de klanttevredenheid toeneemt. En tevreden klanten zijn gelukkige klanten.

Toon uw betrokkenheid

Voer chatgesprekken om contact met uw klanten te hebben

Het is drie keer waarschijnlijker dat klanten een aankoop doen wanneer u ze proactief een bericht stuurt. Met Chat kunt u uw klanten volgen en precies op het juiste moment contact met ze opnemen.

Triggers

Stuur klanten doelgerichte en op gedrag gebaseerde berichten. U kunt klanten bijvoorbeeld helpen hun aankoop te voltooien door automatisch met een chatgesprek contact met ze op te nemen.

Formulieren voorafgaand aan chatsessies & offlineformulieren

Gebruik formulieren voorafgaand aan chatsessies om bezoekers om hun contactgegevens te vragen voordat een chatsessie wordt gestart, of offlineformulieren om ervoor te zorgen dat klanten zelfs als u niet aanwezig bent contact met u kunnen opnemen.

Bezoekerslijst

Visserijonderneming Fishfishme gebruikt Chat om de bezoekers van hun website te volgen en na te gaan welke pagina's ze bekijken. Zo kan de onderneming zich op specifieke gebruikers richten en die hulp aanbieden wanneer ze dat nodig hebben.

Chatbeoordelingen

Chat heeft de hoogste tevredenheidsbeoordelingen van alle supportkanalen, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Gebruik chatbeoordelingen om feedback te verzamelen en uw prestaties te blijven verbeteren.

Bestand verzenden

“Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.” Misschien een cliché maar in de klantensupport is het altijd actueel. Deel welk bestand dan ook met uw klant, een schermafbeelding, een productgids, zelfs een geanimeerd GIF-bestand, en los problemen sneller op.

Chatbots

Integreer bots op basis van kunstmatige intelligentie in Chat met behulp van onze API. Meer informatie over hoe u eenvoudige, tijdrovende taken kunt automatiseren en uw agenten een helpende hand kunt bieden.

Analyses

Ontdek hoe u ervoor staat

Krijg een overzicht van uw chatactiviteiten en de activiteiten van uw agenten, zodat u de gegevens hebt om de juiste vragen te stellen.

Chat- en agentrapporten:

Volg uw chatvolume, bewaak de productiviteit van agenten en analyseer metingen om te anticiperen op klantbehoeften en de tevredenheid te vergroten.

Real-time controle:

Controleer in real-time gegevens over chatvolumes, bezoekerservaringen en prestaties van agenten.

Conversies volgen:

Stel bedrijfsdoelen op om te meten hoe vaak uw klanten aan uw doelen voldoen, zoals het doen van een aankoop of aanmelding voor uw nieuwsbrief.


Meer analyses

Aanpasbaar

Aanpasbare chatsessies

De chatwidget is een belangrijke functie voor uw merk. Pas de widget aan uw merk aan, zodat klanten weten met wie ze praten.

Chatbadge
Met onze aanpasbare chatbadges geeft u uw chatwidget een uitnodigend gezicht. Kies uit diverse indelingen en thema´s of wijzig de foto in zijn geheel. De keuze is aan u.
Web SDK
Maak een volledig aangepaste chatwidget voor uw klanten zodat bezoekers een unieke en consistente ervaring hebben.
Services van derden
Chat kan aan elke CMS worden toegevoegd, waaronder WordPress, Drupal, Joomla, Wix, SquareSpace, Shopify, Prestashop en Magento.

Meer aanpassingen

ORGANISEREN

Laat uw klantensupport meegroeien met de groei van uw bedrijf

Kwalitatief goede support verlenen terwijl uw bedrijf aan het groeien is, kan best lastig zijn. Met onze geavanceerde functies voor het beheren van uw workflow wordt dit een stuk gemakkelijker.

Demo bekijken

Routeren van chataanvragen

Wijs automatisch inkomende chatsessies toe aan actieve agenten. Zo zorgt u ervoor dat klanten direct support krijgen en uw agenten niet overbelast raken.

Tags voor chatsessies

Voeg tags toe aan uw chatgesprekken, geef uw gesprekken context en begrijp uw klanten beter.

Afdelingen

Organiseer uw agenten in verschillende teams op basis van vaardigheden, taal, expertise of zelfs merk.

Kantooruren

Maak een dagelijks of wekelijks schema voor de chatwidget en verschijn alleen online tijdens kantoortijden.

Snelkoppelingen

Maak sjablonen met antwoorden voor veelgestelde vragen zodat u klanten snel antwoord kunt geven.

Rollen en machtigingen

Geef gedetailleerde machtigingen op voor agenten en bepaal waartoe ze toegang hebben in Zendesk Chat.

Schaal uw team op

Maak gebruik van sociale media

Zorg dat de boodschap overkomt

Zendesk Message laat uw Chat-agenten contact maken met klanten via berichten-apps op een schaalbare, efficiënte manier. Agenten kunnen meerdere berichtenprofielen op één dashboard beheren, historische context opvragen over klantgesprekken, en klantvragen doorsturen vanuit uw chatbot naar Message.

Meer informatie over Message

Meerdere profielen koppelen

Koppel meerdere profielen van Facebook, Twitter en LINE. Leid alle gesprekken naar een centrale locatie om deze door uw agents te laten beheren.

Tijdlijn

Spring met één klik op een knop terug naar verschillende momenten in de gespreksgeschiedenis van een klant.

Analyse

Zorg voor inzicht in al uw gesprekken op berichten-apps met metingen van onder meer de klanttevredenheid, reactietijd en oplossingstijd.

Mobiel

Werkt op elk apparaat

Mobile Chat SDK

Voeg live chat toe aan uw mobiele app met onze
ontwikkelaarsvriendelijke SDK. Met slechts enkele regels code kunnen uw klanten u om hulp vragen zonder uw app te hoeven verlaten.

Widget geoptimaliseerd voor mobiel gebruik

De chatwidget is geoptimaliseerd voor elk scherm, ongeacht de afmetingen van het scherm. Zo zorgt u ervoor dat uw klant een consistente ervaring heeft op al zijn apparaten.

Mobiele apps

Chat-apps voor Android en iPhone zorgen ervoor dat het verlenen van support doorgaat wanneer agenten onderweg zijn.

Bekijk onze productdemo

Wij laten u de voordelen zien van live chat en geven een demo van Zendesk Chat.

Demo bekijken