Ga het gesprek aan

Live chatten is een snelle manier om contact te maken met klanten en hun vragen in real-time te beantwoorden

Zorg dat u beschikbaar bent

Met Chat maakt u een persoonlijke connectie met klanten die op zoek zijn naar support. Chat is een snelle en doelmatige manier om hulp te bieden, zonder hun webervaring te verstoren.
Dit is hun moment

Anticipeer op vragen van klanten en bied hulp aan waar en wanneer zij dat het meeste nodig hebben.

Verhoog uw omzet

Het is 3x waarschijnlijker dat klanten tot aankopen overgaan wanneer u ze met een chatgesprek benadert.

Minder wachten, meer tevredenheid

Met live chatgesprekken kunnen agenten meer klanten helpen in minder tijd, en dat betekent meer tevreden klanten.

DOELTREFFENDE METINGEN

Cijfers die hun nut bewijzen

Analyses spelen een belangrijke rol tijdens live chatgesprekken. Analyses werpen licht op klanttevredenheid, prestaties van agenten en helpen bij het identificeren van kwesties voordat ze echt een probleem worden. Met betere cijfers en kwaliteitsrapporten kunt u uw successen meten en op koers blijven.

PLATFORMONAFHANKELIJK

Waar ze ook naartoe gaan, u bent erbij

Beheer al uw gesprekken vanuit één plaats, zelfs als uw klanten zich op veel verschillende plaatsen bevinden. Dankzij het webdashboard kunt u vragen van klanten beantwoorden waar zij zich ook bevinden — op laptops, mobiele apparaten of zelfs in uw app.

“Dankzij live chatsessies kunnen agenten meerdere chatgesprekken tegelijk verwerken, zodat wachttijden worden ingekort en klanten een betere ervaring hebben.”

— Jorge Vernetta, Global Operations Manager bij foodpanda

Meerdere kanalen

Beantwoord vragen wanneer ze binnenkomen

Klantensupport is niet alleen beperkt tot chatgesprekken. Met het Zendesk-platform kunnen agenten schakelen tussen het beantwoorden van chatgesprekken, voeren van telefoongesprekken, beantwoorden van e-mails en berichten uit de sociale media. En met Web Widget van Zendesk kunnen klanten hulp vragen of zelf het antwoord opzoeken, allemaal zonder hun winkelervaring te verstoren.

Laten we chatten

Begin vandaag nog met uw gratis evaluatieperiode
van 14 dagen

Kom naar onze live productdemo

U krijgt een demonstratie van de productfamilie en we beantwoorden al uw vragen over Zendesk.

Een demo plannen