Ga het gesprek aan

Bereik uw klanten, direct via het web, mobiele apparaten en messaging
Afbeelding: productlogo Zendesk Chat

Live chatsoftware - Maak uzelf beschikbaar

Live chat en messaging zorgen voor een persoonlijke connectie met klanten die op zoek zijn naar support. Chat is een snelle en doelmatige manier om hulp te bieden, zonder dat de ervaring van de klant wordt verstoord.
Dit is hun moment

Anticipeer op vragen van klanten en bied hulp aan in chatgesprekken, waar en wanneer zij dat het meeste nodig hebben.

Verhoog uw omzet

Het is 3x waarschijnlijker dat klanten tot aankopen overgaan wanneer u ze met een chatgesprek benadert.

Minder wachten, meer tevredenheid

Met Chat en messaging kunnen agenten meer klanten helpen in minder tijd, en dat betekent meer tevreden klanten.

DOELTREFFENDE METINGEN

Cijfers die hun nut bewijzen

Analyse van live chat speelt een belangrijke rol in chat en messaging. Analyses werpen licht op klanttevredenheid, prestaties van agenten en helpen bij het identificeren van kwesties voordat ze echt een probleem worden. Met betere cijfers en kwaliteitsrapporten kunt u uw successen meten en op koers blijven.

“Dankzij live chatsessies kunnen agenten meerdere chatgesprekken tegelijk verwerken, zodat wachttijden worden ingekort en klanten een betere ervaring hebben.”

— Jorge Vernetta, Global Operations Manager bij foodpanda

Altijd actief

Waar u ook naartoe gaat, zij zijn erbij

Met Chat en Message kunnen agenten contact onderhouden met klanten via websites, apps voor mobiele apparaten en populaire messaging-apps, zoals Facebook Messenger, Twitter en LINE. Dit betekent dat u de beste klantervaring kunt realiseren via de voorkeurskanalen van uw klanten.

Meerdere kanalen

Beantwoord vragen wanneer ze binnenkomen

Klantensupport is niet alleen beperkt tot chatgesprekken. Met het Zendesk-platform kunnen agenten schakelen tussen het beantwoorden van chatgesprekken, het voeren van telefoongesprekken, en het beantwoorden van e-mails en berichten uit de sociale media. En met Web Widget van Zendesk kunnen klanten hulp vragen of zelf het antwoord opzoeken, allemaal zonder hun winkelervaring te verstoren.

Onze toewijding aan privacy

Bij Zendesk streven we er voortdurend naar te voldoen aan de hoogste eisen van informatieveiligheid, privacy van gegevens en transparantie.


We hebben de vereisten van de AVG nauwkeurig bestudeerd en er hard aan gewerkt de functionaliteit te ontwikkelen die onze klanten helpt te voldoen aan de richtlijnen ervan. We beschikken over de middelen u te leren over hoe u gebruik kunt maken van deze functie om zodoende te voldoen aan de richtlijnen van de AVG.

Bekijk onze productdemo

Wij laten u de voordelen zien van live chat en geven een demo van Zendesk Chat.

Demo bekijken