De nieuwste verhalen
Pagina 7
Zo kan de maakindustrie servicekosten besparen met AI
Kosten besparen zonder in te leveren op de kwaliteit is niet heel eenvoudig. Ontdek hoe je de CX kunt verbeteren met AI.
Het draaiboek voor kostenbeheersing met AI
Ga productiever te werk. Toekomstbestendige ervaringen. Alles zonder compromis. Ontdek waarom AI de beste investering en een cruciale strategie voor kostenbeheersing is.
Artikel
5 min read
Waarom het voortbestaan en de stabiliteit van bedrijven afhangen van CX-transformatie
Een uitstekende klantervaring (CX) leveren is nog nooit zo belangrijk geweest. Volgens de bevindingen van het…
Artikel
4 min read
Onze vier beste trends op het gebied van CX voor 2023
Als het afgelopen jaar ons iets heeft geleerd, dan is het dat we flexibel en wendbaar…
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
1 min read
Hoe productiebedrijven servicekosten kunnen verlagen met AI
Ontdek hoe toonaangevende productiebedrijven kunstmatige intelligentie gebruiken om de concurrentie voor te blijven.
AI voor de retailsector: Maak van CX je grootste concurrentievoordeel
Ontdek hoe detailhandelaren de kracht van AI kunnen inzetten om op grote schaal conversationele en gepersonaliseerde service te bieden.
Artikel
Zo kun je de kosten voor klantenservice beheersen in de softwarebranche
Ontdek hoe software- en clouddiensten de kosten voor klantenservice kunnen beheersen met een trapsgewijs supportmodel.
Artikel
4 min read
Dashboards: inzichtelijke zenuwcentra voor grote en kleine bedrijven
Wie in het bedrijfsleven zit, heeft vast weleens van CRM-software gehoord. En wie van CRM-software heeft…
Artikel
3 min read
Productiviteit over de hele wereld
De moderne wereld vraagt om ongekende productiviteit. Hoe meer je immers produceert, des te beter je…
Artikel
4 min read
Hoe meet je klantloyaliteit
Trouwe klanten zijn de fijnste klanten, dat weet iedere ondernemer. Geen wonder dus dat je graag…
Artikel
4 min read
Waarom gebruiken ondernemers VoIP zakelijk?
In een verleden, dat nog niet zo ver achter ons ligt, werden alle telefoongesprekken via een…
Artikel
2 min read
Hoe bereken je de levenslange waarde van een klant?
Als bedrijf wil je graag weten wat een klant waard in en wat hij/zij je écht…
Artikel
4 min read
Enterprise chatbot: ontdek de potentie
Klaar voor een heet hangijzer? Komt-ie: chatbots. De optimist zweert erbij en ziet deze praatgrage AI-hulpjes…
Artikel
4 min read
CRM: de drijvende kracht achter het bedrijfsleven van de toekomst
Als je in het bedrijfsleven zit, weet je hoe belangrijk goed informatiebeheer is. Iedereen in het…
Artikel
5 min read
Hoe kun je een mailinglijst opbouwen met chatbots
Chatbots zijn tegenwoordig niet meer weg te denken op websites en social media. En al die…
Artikel
3 min read
Concurreren anno 2022 – een kwestie van service
Stel, je zou een werkende glazen bol hebben en een blik in de toekomst kunnen werpen.…
Artikel
2 min read
Digitalisering: trend or toekomst?
In het bedrijfsleven wordt veel gesproken over digitalisering, maar het is niet altijd even duidelijk of…
Consumenten verwachten dat AI klantenservice radicaal zal veranderen
In deze whitepaper van Zendesk wisselen consumenten van gedachten over de invloed van AI op klantenservice en waarom ze denken dat bedrijven niet genoeg doen om deze technologie te omarmen.
Het tijdperk van intelligente CX: Zendesk onthult nieuwe AI-mogelijkheden
At Relate 2023, Zendesk will announce new AI-driven capabilities and share in-depth research that will help companies stay competitive in a rapidly changing marketplace.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.