Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 34

Artikel
1 min read

Zendesk Benchmark: trends op het gebied van klantervaring 2019

Ontvang hier uw eigen rapportkaart met uw klantenserviceperformance.

Artikel
5 min read

5 trends in uw klantenservice support gegevens

Uit supportinteracties komen veel gegevens naar voren. Hier zijn vijf veelbetekenende signalen die kunnen duiden op een trend en iets over de effectiviteit van uw klantenservice kunnen zeggen.

Artikel
11 min read

Hoe klantenondersteuning en klantenservice hand in hand gaan

Klantensupport helpt gebruikers bij het oplossen van problemen en het optimaliseren van hun productgebruik. Bedrijven die weten hoe dit gekoppeld is aan klantenservice kunnen hier hun voordeel mee doen.

Artikel
1 min read

Zendesk-onderzoek: klantenanalyse

Diepgravende analyses van klantenservicegegevens betalen zich terug: bedrijven die meer vertrouwen op analyserapporten presteren beter dan bedrijven die dat niet doen

Artikel

Schaalbare selfservice-support: op maat gemaakt voor elk bedrijf

Het leveren van kwalitatieve, flexibele selfservice is een essentieel onderdeel geworden van wat Zendesk doet.

Artikel
1 min read

Ervaring van werknemers: hoe verwachtingen van de consument de werkplek vormgeven

De ruime aanwezigheid van apps en service bij talloze kanalen (telefoon en e-mail, maar ook chat en platforms zoals Twitter) heeft bij consumenten de verwachting gewekt dat service altijd naadloos en omnichannel is

Infographic

5 leuke feiten over omnichannel support

Artikel
1 min read

Vier aanbevolen werkwijzen voor de implementatie van optimale selfservice voor klanten

Klanten worden steeds autonomer en willen hun zaken zelf afhandelen.

Artikel
5 min read

De evoluerende relatie tussen AI en agenten

We worden er keer op keer voor gewaarschuwd dat robots ons werk willen overnemen, maar het is veel juister om te zeggen dat ze - met behulp van automatisering die door kunstmatige intelligentie (AI) wordt ondersteund - taken van ons zullen overnemen die sowieso al zouden worden geautomatiseerd

Infographic

Hoe kunstmatige intelligentie de klantervaring verbetert

E-BOEK
1 min read

Kunstmatige intelligentie gebruiken voor betere selfservice

Bedrijfsgerelateerde kunstmatige intelligentie belooft veel goeds en verandert hoe we werken, reizen en communiceren.

Artikel
1 min read

De invloed van klantenservice uitdrukken in cijfers

Customers demand more instantaneous, personalized attention, and companies are leveraging new technologies that go beyond traditional…

Artikel
1 min read

Uw klantenbestand wordt groter—schaalt uw zelfservice mee?

Het begin van een nieuw hoofdstuk voor uw bedrijf is een fantastisch moment om uw klantenservice-activiteiten op een slimme manier te schalen, of u nu naar duurdere marktsegmenten verschuift of producten of functies toevoegt

Artikel
1 min read

Waarom omnichannel support geen sprookje is

Omnichannel klinkt misschien als een modegril of het technische onderwerp van de dag, maar let wel: omnichannel is een must-have voor elke supportactiviteit die moet kunnen opschalen

Artikel
1 min read

Uw gids over omnichannel support

Een omnichannel aanpak is ongeëvenaard qua operationele metingen en voor wat betreft het voldoen aan de verwachtingen van klanten.

Artikel
8 min read

Top 18 klantenservicestatistieken om te meten

Van klanttevredenheid tot oplossingsduur, dit zijn de belangrijkste klantenservicestatistieken die prestaties meten en omzet verhogen.

E-BOEK
10 min read

Woordenlijst voor klantenservice

De klantensupportsector heeft zijn eigen vocabulaire. Sommige woorden of uitdrukkingen zijn duidelijk genoeg, ook voor nieuwkomers.

Whitepaper
11 min read

Flexibiliteit en de totale kosten van de klantervaring

Inleiding Totale eigendomskosten (TCO) — een bedrieglijk eenvoudige term voor een complex, zich snel ontwikkelend landschap.…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.