De nieuwste verhalen
Pagina 18
Artikel
5 min read
Hoe de branche over klantervaring kan leren van ontwrichtende insurtechbedrijven
Een pandemie is bij uitstek iets waardoor verzekeringen in de schijnwerpers komen te staan. Uit het…
Artikel
5 min read
Boven de rest uitsteken: een modernere klantervaring in de financiële dienstverlening
De financiële dienstverlening is een ongekend dynamische en uitdagende omgeving, zoals blijkt uit deel 1. De opmars…
Artikel
5 min read
De uitdagingen van de moderne klantervaring in de financiële dienstverlening
Op 1 oktober heeft JP Morgan zijn nieuwe digitale retailbank in het Verenigd Koninkrijk geopend. Als een…
Artikel
3 min read
Waarom social messaging de toekomst van de klantervaring is
Wanneer Sally Albright, uit de bekende romcom When Harry Met Sally, wordt geconfronteerd met haar specifieke…
Artikel
7 min read
Verbind je CX- en marketingstrategie
Er komt meer bij een merk kijken dan de laatste reclamecampagne en slogan. Het gaat ook…
Artikel
5 min read
Hoe ziet digitaal vertrouwen er vandaag de dag uit?
Zorgen dat je klanten je vertrouwen is geen eenmalige klus. Hoor hoe Charles Schwab het afgelopen jaar klantendata heeft ingezet om ze diensten aan te bieden die ze willen hebben en nodig hebben.
Artikel
10 min read
6 bewezen salestechnieken om meer leads om te zetten in klanten
Sluit meer deals met deze beproefde technieken die ervaren salesagents dagelijks gebruiken.
Artikel
3 min read
Hoe bouw je een proactieve klantenservice met digitale tools
Een goede klantenservice is een van de basiselementen van een tevreden klantenbestand en van succesvolle bedrijven.…
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.