Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 18

Artikel
5 min read

Hoe de branche over klantervaring kan leren van ontwrichtende insurtechbedrijven

Een pandemie is bij uitstek iets waardoor verzekeringen in de schijnwerpers komen te staan. Uit het…

Artikel
5 min read

Boven de rest uitsteken: een modernere klantervaring in de financiële dienstverlening

De financiële dienstverlening is een ongekend dynamische en uitdagende omgeving, zoals blijkt uit deel 1. De opmars…

Artikel
5 min read

De uitdagingen van de moderne klantervaring in de financiële dienstverlening

Op 1 oktober heeft JP Morgan zijn nieuwe digitale retailbank in het Verenigd Koninkrijk geopend. Als een…

Artikel
3 min read

Waarom social messaging de toekomst van de klantervaring is

Wanneer Sally Albright, uit de bekende romcom When Harry Met Sally, wordt geconfronteerd met haar specifieke…

Artikel
7 min read

Verbind je CX- en marketingstrategie

Er komt meer bij een merk kijken dan de laatste reclamecampagne en slogan. Het gaat ook…

Artikel
5 min read

Hoe ziet digitaal vertrouwen er vandaag de dag uit?

Zorgen dat je klanten je vertrouwen is geen eenmalige klus. Hoor hoe Charles Schwab het afgelopen jaar klantendata heeft ingezet om ze diensten aan te bieden die ze willen hebben en nodig hebben.

Artikel
10 min read

6 bewezen salestechnieken om meer leads om te zetten in klanten

Sluit meer deals met deze beproefde technieken die ervaren salesagents dagelijks gebruiken.

Artikel
3 min read

Hoe bouw je een proactieve klantenservice met digitale tools

Een goede klantenservice is een van de basiselementen van een tevreden klantenbestand en van succesvolle bedrijven.…

Artikel
5 min read

Proactieve service: een probleem is geen probleem als je het kunt oplossen vóórdat het gebeurt.

Als je je klanten écht wilt leren kennen – hun diepste verlangens, hun pijnpunten, wat ze…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.