De nieuwste verhalen
Pagina 13
Conversationeel CRM is het ontbrekende stukje in je verkoopstrategie
Ontdek waarom gesprekken een cruciale rol spelen om klanten voor het leven te krijgen.
Artikel
Zendesk voor productiebedrijven: Klantenservice die de levenslange waarde van klanten verhoogt
Ontdek hoe je al je klantendata met elkaar verbindt voor een betere CX en een hogere omzet.
Artikel
6 min read
Hoe mkb's in de gezondheidszorg met CX een gezonde omzet kunnen behalen
Door het bieden van een uitmuntende klantervaring kunnen kleinere bedrijven in de gezondheidszorg sterk groeien.
Artikel
8 min read
“Krappe financiering” betekent geen onheil voor start-ups die durfinvesteerders zoeken
Het hoofd koel houden zal zegevieren in het nieuwe financieringslandschap voor start-ups. Bekijk deze tips voor voortdurende groei en succes.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
Artikel
6 min read
Live of virtueel: De toekomst van B2B-events?
Ondanks dat sommigen tijdens de lockdown de persoonlijke touch van live events hebben gemist, genoten velen…
Artikel
5 min read
De drie populairste trends in e-commerce op dit moment
De huidige e-commercemarkt is in volle gang en ontwikkelt zich in een duizelingwekkend tempo, aangedreven door…
Artikel
6 min read
Hoe Europese retailers de economische storm kunnen trotseren
Nu de winter voor de deur staat, bergen de meeste consumenten in Europa hun zomerkleding op…
Artikel
De toekomst van mode: gemak en duurzaamheid gecombineerd
Om gelijke tred te houden met de verwachtingen van de klant, stapt de mode-industrie langzaam maar zeker over op duurzame praktijken. Lees hoe het verweven van CX-gerichtheid misschien wel de sleutel is tot het winnen van klantvertrouwen.
Artikel
5 min read
Waarom ESG een belangrijk ingrediënt is bij het creëren van een bedrijf van de volgende generatie
Een robuuste ESG-strategie is niet meer alleen “leuk om te hebben”, maar een belangrijke onderscheidende factor voor merken en een noodzaak voor bedrijfsgroei.
Waarom het opbouwen van een verbonden verkooporganisatie die door onzekerheid kan navigeren essentieel is
Ontdek de meest urgente en actuele problemen voor verkooporganisaties, wat de opkomst van conversationeel CRM betekent voor hun technische stack en hoe bedrijven van plan zijn om door het komende jaar te navigeren.
3 manieren waarop zorginstellingen de patiëntervaring verbeteren
Een goede klantenservice in de gezondheidszorg is nu belangrijker dan ooit. Ontdek wat je kunt doen om voorbereid te zijn.
Artikel
10 min read
Zo verbetert technologische opschaling de klantervaring met behulp van gegevens
Als je go-to-market (GTM)-teams gemakkelijk toegang hebben tot klantgegevens, kunt je een betere ervaring creëren voor je werknemers en klanten. Hier lees je hoe je GTM-teams toegang kunt geven tot belangrijke gegevens op verschillende klantplatforms en AVG-compliance kunt garanderen.
Artikel
6 min read
Hoe e-commercemerken conversationele AI gebruiken zodat klanten minder moeite hoeven te doen
Geen enkele klant wil dat een eenvoudige uitwisseling van informatie lastig verloopt. Ontdek waarom e-commercemerken conversationele AI als de oplossing zien.
Top 3 van zaken die retailers missen in digitale CX
Hoe kunnen retailers persoonlijke klantervaringen online bieden? En wat moet je weten om aan de verwachtingen van je klanten te voldoen? Bekijk onze toptips.
A+-integraties
Hier zijn de nieuwe Zendesk app-integraties. Lees hoe deze nieuwe integraties je sales- en supportteams van dienst kunnen zijn.
Vijf strategieën die ervoor zorgen dat retourzendingen na Kerstmis geen nachtmerrie worden
Hoe kunnen detailhandelaars, nu het winkelhoogseizoen snel nadert, zich voorbereiden op een lawine aan retourzendingen en ervoor zorgen dat deze hausse geen gevolgen heeft voor hun omzet en klantenservice?
Artikel
Hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de ervaringen van hun patiënten en werknemers transformeren
Ontdek hoe toonaangevende organisaties in de gezondheidszorg de uitdagingen in hun branche aanpakken en tegelijkertijd betere ervaringen creëren voor hun werknemers.
Een goede klantenservice is niet goed genoeg: 3 strategieën om competitief te blijven
De resultaten van het CX Accelerator-rapport van 2022 zijn binnen: de vooruitgang stokt, zelfs toonaangevende klantenservice-organisaties hebben moeite om aan SLA's en de basisverwachtingen van klanten te voldoen.
De ultieme guide voor CX in de detailhandel
Ontdek zes best practices voor het creëren van uitmuntende klantervaringen in de detailhandel.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.