Het MKB Draaiboek voor Flexibel Werken—ga voor succes op de lange termijn

Door

Gepubliceerd 9 juni 2021
Laatst gewijzigd 25 juni 2021

MKB's moeten leren beter in te spelen op de veranderende behoeften van hun klanten, zodat ze voorbereid zijn op onverwachte gebeurtenissen. Dit bereik je met een flexibele aanpak. Dat wil zeggen dat je je teams, processen en technologie opstelt zodat ze aan deze behoeften kunnen voldoen, niet slechts voor één uitzonderlijk jaar maar voor het komend decennium.

Gelukkig zal niet elk jaar zo uitdagend zijn als 2020, maar veel bedrijven hebben geleerd hoe belangrijk het is om een flexibele aanpak te hanteren en zullen dat blijven doen.

In ons Draaiboek voor Flexibel Werken, dat vol originele data van bijna 4000 bedrijfsleiders, managers en agents op het gebied van klantervaring en klantenservice staat, vind je bruikbare inzichten die zijn afgestemd op de behoeften van kleine bedrijven.

Leer hoe je flexibeler wordt door:

  1. Het makkelijker te maken om te horen wat klanten zeggen

  2. Je team te helpen om productief te blijven in tijden van verandering

  3. Te investeren in flexibele technologie die je CX-doelen ondersteunt