Zendesk Suite

Klantenservice is nu nog eenvoudiger

Zendesk Suite is de complete serviceoplossing waarin we al onze producten en add-ons combineren in één krachtig pakket.

DE ALLES-IN-ÉÉN OPLOSSING VOOR AL JE SERVICEBEHOEFTEN

Een goede verandering

Mensen worden blij van eenvoud. Daarom hebben we Zendesk Suite gemaakt om zaken te vereenvoudigen voor je klanten, teams en bedrijf. De beste klantervaringen ontstaan immers wanneer je deze drie partijen allemaal even goed ondersteunt. Zendesk Suite is beschikbaar in vier pakketten voor elk budget en elke groeifase, want jouw succes is onze hoogste prioriteit.

Suite Team

Zorg voor een goede basis en bied support via alle kanalen vanaf één centrale plek, ideaal voor teams die net beginnen met CX.

Suite Growth

Krijg meer voor elkaar zonder torenhoge kosten met robuuste selfservice en automatisering, ideaal voor snelgroeiende teams.

Suite Professional

Zorg voor een nog betere samenwerking met routering en analyses, ideaal voor teams die hun activiteiten willen stroomlijnen.

Suite Enterprise

Functies op bedrijfsniveau waarmee teams met zeer grote servicevolumes op schaal gepersonaliseerde ervaringen kunnen leveren.

Breid je kanalen uit
Consolideer je tools
Til je Suite naar een hoger niveau
Product screen: Expand support channels in Agent Workspace

VOOR KLANTEN DIE ALLEEN SUPPORT BIEDEN

Breid je supportkanalen uit

Ga verder dan e-mail en bied klanten een probleemloze omnichannel ervaring aan. Met Zendesk Suite kun je gemakkelijk e-mail, live chat, messaging, social media en spraak beheren en zonder onderbrekingen schakelen tussen alle kanalen. En het beste: alle kanalen komen centraal samen in de werkruimte voor agents, wat extra gemak betekent voor jou en je klanten.

*Alle pakketten zijn inclusief ons toonaangevende ticketsysteem, messaging via web, mobiel, social media, e-mail, spraak, sms, live chat-support en helpcenter, en een centrale werkruimte voor agents.

Product screen: Consolidate your tools

VOOR KLANTEN MET MEERDERE DIENSTVERLENERS

Consolideer je tools

Je gebruikt de best beschikbare technologie voor je CX, maar loopt tegen uitdagingen aan met betrekking tot de productiviteit van agents en rapporten. In plaats van geld uit te geven aan verschillende diensten van verschillende aanbieders, kun je investeren in Zendesk Suite. Met Zendesk Suite kun je al je favoriete tools op één centrale plek onderbrengen. Of het nu gaat om realtime analyses, integraties of functies voor teamsamenwerking: Zendesk heeft alles wat je nodig hebt om de klus te klaren.

*Alle pakketten zijn inclusief ons toonaangevende ticketsysteem, messaging via web, mobiel, social media, e-mail, spraak, sms, live chat-support en helpcenter, en een centrale werkruimte voor agents.

Product screen: Elevate Zendesk Suite with add-ons

VOOR KLANTEN VAN SUPPORT SUITE

Til je Suite naar een hoger niveau

Als bestaande klant van Support Suite heb je al de nodige ervaring. Je biedt al een omnichannel ervaring, maar dat is nog maar het topje van de ijsberg. Met Zendesk Suite krijg je populaire add-ons zoals Light agents, multibrand en de productivity pack. Je krijgt zelfs toegang tot populaire kanalen zoals social messaging, waarmee je je strategie voor klantervaring naar een hoger niveau kunt tillen.

*Alle pakketten zijn inclusief ons toonaangevende ticketsysteem, messaging via web, mobiel, social media, e-mail, spraak, sms, live chat-support en helpcenter, en een centrale werkruimte voor agents.

Suite
Team
Suite
Growth
Suite
Professional
Suite
Enterprise

Helpcenters

1

Tot 5

Tot 5

Tot 300

Geautomatiseerde AI-gedreven antwoorden

50

100

500

1000

AI-gedreven kennisbeheer

Selfserviceportal voor klanten

1000

Gespreksroutering gebaseerd op de vaardigheden van agents

Geïntegreerde communityforums

Aanpasbare, deelbare dashboards voor analyses

Realtime analyses

HIPAA-compliance

Suite
Growth
Suite
Professional
Suite
Enterprise

Helpcenters

Tot 5

Tot 5

Tot 300

Geautomatiseerde AI-gedreven antwoorden

100

500

1000

Gespreksroutering gebaseerd op de vaardigheden van agents

Geïntegreerde communityforums

Aangepaste agentrollen en -machtigingen

Sandbox-omgeving voor verandermanagement

Realtime analyses

Aanpasbare, deelbare dashboards voor analyses

HIPAA-compliance

Suite
Professional
Suite
Enterprise

Helpcenters

Tot 5

Tot 300

Geautomatiseerde AI-gedreven antwoorden

500

1000

Realtime analyses

HIPAA-compliance

Gespreksroutering gebaseerd op de vaardigheden van agents

Aanpasbare, deelbare dashboards voor analyses

Aangepaste agentrollen en -machtigingen

Sandbox-omgeving voor verandermanagement

Gegevensopslag

100 MB/agent

200 MB/agent

Bestandsopslag

5 GB/agent

10 GB/agent

Aangepaste objecten

Tot 250.000 dossiers

Tot 1 mln. dossiers

Externe evenementen

Tot 350.000/maand

Tot 750.000/maand

TROMGEROFFEL

Bewijs dat Zendesk Suite werkt

“De omnichannel oplossing gaf mijn team de flexibiliteit om onze servicevisie te realiseren: het leveren van een uitzonderlijke klantenservice aan onze leden, waar en wanneer dan ook en via hun favoriete kanalen.”

Michael Dang, Head of Customer Experience, Nomnomnow Inc.

86%

van de klanten beveelt Zendesk Suite aan

61%

van de klanten upgraden om een betere omnichannel ervaring te bieden

52%

van de klanten is het ermee eens dat Zendesk Suite het gemakkelijker maakt om zaken te doen met Zendesk

51%

van de klanten liet weten met de werkruimte voor agents beter inzicht te hebben in gegevens uit meerdere kanalen