Relate 2022 Laat je bedrijf voor je werken Ontdek wat er nieuw is bij Zendesk

Interne helpdesk

Zendesk voor werk

We kunnen niet voorkomen dat je werknemers tickets indienen, maar we kunnen je wel helpen hun aanvragen beter te beheren. Onze helpdesk-oplossing vereenvoudigt je support en laat je gemakkelijk informatie delen.

Product screen: Example of Help Center articles

Vertrouwd door toonaangevende merken

Vereenvoudig je interne support

Help je werknemers net zo goed als je klanten. Zendesk voor werk organiseert en prioriteert de verzoeken van je werknemers, zodat je interne teams zich kunnen focussen op de belangrijke zaken.

Een vriendelijkere benadering voor je interne helpdesk

Product screen: Automated workflow in ticket conversation
Automatiseer je HR- en IT-flows

Ondersteun je interne supportteams met AI, automatiseringen en workflows, zodat je meer tickets kunt afhandelen en je oplostijden kunt versnellen.

Product screen: Knowledge capture for IT request
Profiteer van de expertise van je team

Zet een kenniscenter op om je werknemers te helpen zelf belangrijke informatie te vinden en je IT- en HR-teams tijd te besparen.

Product screen: Analyze trends for call, chats and tickets
Houd supporttrends in de gaten

Analyseer verzoeken om trends aan het licht te brengen en het supportsysteem voor je werknemers te verbeteren.

Automatiseer je HR- en IT-flows

Ondersteun je interne supportteams met AI, automatiseringen en workflows, zodat je meer tickets kunt afhandelen en je oplostijden kunt versnellen.

Profiteer van de expertise van je team

Zet een kenniscenter op om je werknemers te helpen zelf belangrijke informatie te vinden en je IT- en HR-teams tijd te besparen.

Houd supporttrends in de gaten

Analyseer verzoeken om trends aan het licht te brengen en het supportsysteem voor je werknemers te verbeteren.

De flexibele oplossing voor HR- en IT-teams

Zendesk helpt interne teams van alle soorten en maten. Kies je use case en volg een rondleiding, of blader door onze FAQ's voor nog meer informatie.

Zendesk voor HR
Zendesk voor IT

De mensgerichte helpdesk

Geef je HR-team een supportplatform waar geen code of technische hulp voor nodig is. Je kunt Zendesk kant-en-klaar gebruiken of aanpassen met HR-tools uit onze marktplaats, zoals Okta, Jira en het bijhouden van goedkeuringen.

Zendesk voor HR

Product screen: Example of creating HR helpdesk documentation

Breng structuur aan in je serviceverzoeken

Je team heeft geen complexe ITSM-oplossingen nodig. Ze hebben iets nodig dat eenvoudig, betrouwbaar en intuïtief is. Of je nu op zoek bent naar standaard servicedeskfuncties of méér mogelijkheden wilt, Zendesk voor werk is eenvoudig te gebruiken en snel op te zetten.

Zendesk voor IT

Product screen: Example of IT Ticket

Interactieve rondleiding

Met Zendesk beschikt je helpdesk over één centrale plek met alle benodigde apps, systemen en integraties voor verandermanagement, activabeheer, samenwerking tussen teams en meer. In deze interactieve demo leiden we je door de belangrijkste onderdelen van de helpdeskervaring.

Interactieve rondleiding

Met Zendesk beschikt je helpdesk over één centrale plek met alle benodigde apps, systemen en integraties voor verandermanagement, activabeheer, samenwerking tussen teams en meer. In deze interactieve demo leiden we je door de belangrijkste onderdelen van de helpdeskervaring.

De Zendesk Marketplace

Apps om op te schalen

Kies voor het interne supportsysteem dat je nu nodig hebt en voeg apps toe uit de Zendesk Marketplace naarmate je bedrijf groeit.

Naar Apps Marketplace

Voor HR-teams

Verbind populaire apps zoals Slack en Zoom zodat je minder van systeem hoeft te wisselen.

Voor IT-teams

Krijg inzicht in je activabeheer met apps zoals Oomnitza en EZOfficeInventory.

Voor alle teams

Bouw aangepaste processen en beheer je workflow met apps zoals Myndbend en SweetHawk.

Homebridge gebruikt Zendesk voor interne bedrijfsvoering

“Mensen bleven het gebruiken en gaven het lovende, positieve recensies; van de account executives en makelaars tot de B2B-partners die ze ondersteunden. Zendesk werkte perfect voor ons, dus zijn we er ook andere groepen aan toe gaan voegen.”

Ben Chapman

Hoofd van Client-Facing Experience and Analytics bij Homebridge

4 maanden

Time-to-value

23%

Toename in efficiëntie

14

Interne afdelingen die Zendesk gebruiken