
ZENDESK VOOR INTERNE TEAMS
Werknemers zijn ook klanten
Verwachtingen van klanten omtrent service hebben zich de afgelopen jaren ontwikkeld en werknemers hebben nu dezelfde verwachtingen ten aanzien van service op hun werk. Zendesk kan uitstekende klantervaringen leveren. En dat betekent dat Zendesk ook voor je interne teams uitstekende klantervaringen kan creëren. Met Zendesk kunnen interne teams een klantervaring voor hun medewerkers creëren die gemakkelijk, betrouwbaar en productiever is. Want wanneer bedrijven hard werken voor hun werknemers, zullen de werknemers ook harder werken voor het bedrijf.
Contact
De Zendesk-benadering van interne helpdesks

Help werknemers zichzelf te helpen
Geef uw werknemers de middelen in handen die ze nodig hebben om tevredener en productiever te werken. Zendesk is de perfecte hub voor uw werknemers. Zendesk geeft ze de antwoorden die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben, of het nu gaat om een selfservice-kennisbank of om omnichannel support.
Ontdek hoe je werknemers de middelen kunt geven om zichzelf met selfservice te helpen

Al uw tools op één plaats
Bespaar je helpdeskteam de tijdrovende taak om steeds opnieuw informatie bij werknemers en bedrijven te verzamelen. Met Zendesk beschikt je helpdesk over één centrale plaats met alle benodigde apps, systemen en integraties om veranderingen te beheren, bedrijfsmiddelen te beheren, teams te laten samenwerken met elkaar en meer.


Ontdek Apps Marketplace

Geef uw teams alles wat ze nodig hebben
Maak je IT- en HR-team tot de helden van je gehele bedrijf. Geef je teams de mogelijkheid bij hoge ticketvolumes kunstmatige intelligentie, automatiseringen en workflows in te zetten, zodat het team gemakkelijk kan opschalen. Voorkom meer tickets en verkort de tijd tot een oplossing, zodat je team zich kan concentreren op het oplossen van moeilijkere problemen.
Ontdek hoe je support met kunstmatige intelligentie kunt opschalen

Raadpleeg de statistieken
Verbeter de ervaring van je medewerkers met efficiëntere processen. Neem de juiste beslissingen op basis van de juiste gegevens door trends, reactietijden en tevredenheidsscores te analyseren en te ontdekken wat goed werkt en waar er nog ruimte voor verbetering is.


Lees meer informatie over onze rapportmogelijkheden
Ontdek hoe interne helpdeskteams de ervaring van uw medewerkers met Zendesk verbeteren
Geef de productiviteit van uw team een impuls
Alles onder controle
“We hebben nooit problemen met Zendesk. Het is een tool die zijn werk doet en wij doen ons werk. Zendesk werkt prima op de achtergrond. Bij andere bedrijven met een servicedesktool waar ik heb gewerkt, is de tool al snel een pijnpunt. Het systeem staat het werk op een gegeven moment in de weg. Met Zendesk kan ons team een hoge werkdruk aan.”
Hadleigh Lynn
Global Desktop Support Lead

Ontdek waarom 14 teams bij Xero gebruikmaken van Zendesk om support voor medewerkers op te schalen
Support voor meer dan 460.000 medewerkers
Een eenvoudige, schaalbare oplossing
“Het is onze visie dat wij alle query's van collega's of partners wereldwijd snel, moeiteloos en voordelig kunnen oplossen. Zendesk geeft ons de mogelijkheid om uiterst flexibel te zijn in de configuratie terwijl wij toch het niveau aan consistentie kunnen behouden dat we zochten. Het is een stuk eenvoudiger om out-of-the-box te gebruiken en gemakkelijker te beheren door een centraal team dan veel van de andere tools die wij zouden kunnen gebruiken.”
Adam Bruce
Lead Product Manager

Ontdek hoe Tesco Zendesk inzet om interne teams te ondersteunen
Stroomlijn processen om reactietijden te verbeteren
Blijf verbonden
“Een van onze favoriete eigenschappen van Zendesk Support is de mogelijkheid om onze medewerkers op de hoogte te houden. De ingebouwde triggers sturen automatisch updates per e-mail als we aan een ticket werken. We horen steeds dat we nu zo veel sneller reageren dan eerst, maar dat komt niet doordat de agenten iets anders zijn gaan doen. Dit komt doordat het systeem automatisch feedback aan de medewerker geeft, wat eerst niet mogelijk was.”
Russ Gangloff
Director of Customer Support

Ontdek hoe OpenTable gebruikmaakt van automatiseringen om de klanttevredenheid van medewerkers te verbeteren
Centraliseer alle tools in een geïntegreerde hub
Alles op één plaats
“Doordat wij alle contactpersonen op één plaats hebben ondergebracht, beschikken we over een uitvoerige database, waardoor we weloverwogen beslissingen kunnen nemen. Zo zijn we nu niet alleen in staat om een bepaald serviceniveau te handhaven, maar geeft Zendesk ons ook de informatie om die service steeds te verbeteren. Wij zijn er voortdurend in aan het zoeken en zeggen dan: 'Oké, wat kunnen we nog meer veranderen?
Dustin Swayne
Department of Labor and Workforce Development, Tennessee

Ontdek hoe de staat Tennessee zijn helpdeskservices vernieuwt
Stroomlijn activiteiten met meer dan 750 app-integraties, waaronder apps voor het beheren van bedrijfsmiddelen, veranderingsmanagement, samenwerking en meer.
