Moderniseer je interne ondersteuning
Help je werknemers net zo goed als je klanten. Zendesk voor werk organiseert en prioriteert de verzoeken van je werknemers, zodat je interne teams zich kunnen focussen op de belangrijke zaken.
Een werknemersvriendelijke benadering van interne ondersteuning



Automatiseer je HR- en IT-flows
Ondersteun je interne supportteams met AI, automatiseringen en workflows, zodat je meer tickets kunt afhandelen en je oplostijden kunt versnellen.
Profiteer van de expertise van je team
Zet een kenniscenter op om je werknemers te helpen zelf belangrijke informatie te vinden en je IT- en HR-teams tijd te besparen.
Houd supporttrends in de gaten
Analyseer verzoeken om trends aan het licht te brengen en het supportsysteem voor je werknemers te verbeteren.
De flexibele oplossing voor HR- en IT-teams
Zendesk helpt interne teams van alle soorten en maten. Kies je use case en volg een rondleiding, of blader door onze FAQ's voor nog meer informatie.
Zendesk voor HR
Zendesk voor IT
De mensgerichte helpdesk
Geef je HR-team een supportplatform waar geen code of technische hulp voor nodig is. Je kunt Zendesk kant-en-klaar gebruiken of aanpassen met HR-tools uit onze marktplaats, zoals Okta, Jira en het bijhouden van goedkeuringen.

Breng structuur aan in je serviceverzoeken
Je team heeft geen complexe ITSM-oplossingen nodig. Ze hebben iets nodig dat eenvoudig, betrouwbaar en intuïtief is. Of je nu op zoek bent naar standaard servicedeskfuncties of méér mogelijkheden wilt, Zendesk voor werk is eenvoudig te gebruiken en snel op te zetten.

Interactieve rondleiding
Met Zendesk beschikt je helpdesk over één centrale plek met alle benodigde apps, systemen en integraties voor verandermanagement, activabeheer, samenwerking tussen teams en meer. In deze interactieve demo leiden we je door de belangrijkste onderdelen van de helpdeskervaring.
Interactieve rondleiding
Met Zendesk beschikt je helpdesk over één centrale plek met alle benodigde apps, systemen en integraties voor verandermanagement, activabeheer, samenwerking tussen teams en meer. In deze interactieve demo leiden we je door de belangrijkste onderdelen van de helpdeskervaring.
De Zendesk Marketplace
Apps om op te schalen
Kies voor het interne supportsysteem dat je nu nodig hebt en voeg apps toe uit de Zendesk Marketplace naarmate je bedrijf groeit.

Voor HR-teams
Verbind populaire apps zoals Slack en Zoom zodat je minder van systeem hoeft te wisselen.

Voor IT-teams
Krijg inzicht in je activabeheer met apps zoals Oomnitza en EZOfficeInventory.

Voor alle teams
Bouw aangepaste processen en beheer je workflow met apps zoals Myndbend en SweetHawk.

Homebridge gebruikt Zendesk voor interne bedrijfsvoering
“Mensen bleven het gebruiken en gaven het lovende, positieve recensies; van de account executives en makelaars tot de B2B-partners die ze ondersteunden. Zendesk werkte perfect voor ons, dus zijn we er ook andere groepen aan toe gaan voegen.”
Ben Chapman
Hoofd van Client-Facing Experience and Analytics bij Homebridge
Time-to-value
Toename in efficiëntie
Interne afdelingen die Zendesk gebruiken