ZENDESK VOOR INTERNE TEAMS

Werknemers zijn ook klanten

Verwachtingen van klanten ten aanzien van service hebben zich de afgelopen jaren ontwikkeld en werknemers hebben nu dezelfde verwachtingen ten aanzien van service op hun werk. Zendesk kan uitstekende klantervaringen leveren. En dat betekent dat Zendesk ook voor uw interne teams uitstekende klantervaringen kan creëren. Met Zendesk kunnen interne teams een klantervaring voor hun medewerkers creëren die gemakkelijk, betrouwbaar en productiever is. Want wanneer bedrijven hard werken voor hun werknemers, zullen de werknemers ook harder werken voor het bedrijf.

Contact
Sluit u aan bij deze bedrijven die hun werknemers al een geweldige ervaring bieden
Logo: OpenTable
Logo: Tesco
Logo: Redfin
Logo: State of Tennessee
Logo: Xero
Logo: Omada

De Zendesk-benadering van interne helpdesks

Productfoto 1

Help werknemers zichzelf te helpen

Geef uw werknemers de middelen in handen die ze nodig hebben om tevredener en productiever te werken. Zendesk is de perfecte hub voor uw werknemers. Zendesk geeft ze de antwoorden die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben, of het nu gaat om een selfservice-kennisbank of om omnichannel support.

Ontdek hoe u werknemers de middelen kunt geven om zichzelf met selfservice te helpen.
Productvoorbeeld 1

Al uw tools op één plaats

Bespaar uw helpdeskteam de tijdrovende taak om steeds opnieuw informatie bij werknemers en bedrijven te verzamelen. Met Zendesk beschikt uw helpdesk over één centrale plaats met alle benodigde apps, systemen en integraties om veranderingen te beheren, bedrijfsmiddelen te beheren, teams te laten samenwerken met elkaar en meer.

Productfoto 2
Productvoorbeeld 2
Ontdek de Apps Marketplace
Productfoto 3

Geef uw teams alles wat ze nodig hebben

Maak uw IT- en HR-team tot de helden van uw gehele bedrijf. Geef uw team de mogelijkheid bij hoge ticketvolumes kunstmatige intelligentie, automatiseringen en workflows in te zetten, zodat het team gemakkelijk kan opschalen. Voorkom meer tickets en verkort de tijd tot een oplossing, zodat uw team zich kan concentreren op het oplossen van moeilijkere problemen.

Ontdek hoe u ondersteuning met kunstmatige intelligentie kunt opschalen
Productvoorbeeld 3

Raadpleeg de statistieken

Verbeter de ervaring van uw medewerkers met efficiëntere processen. Neem de juiste beslissingen op basis van de juiste gegevens door trends, reactietijden en tevredenheidsscores te analyseren en te ontdekken wat goed werkt en waar er nog ruimte voor verbetering is.

Productfoto 4
Productvoorbeeld 4
Lees meer informatie over onze rapportagemogelijkheden.

Ontdek hoe interne helpdeskteams de ervaring van uw medewerkers met Zendesk verbeteren

Geef de productiviteit van uw team een impuls

Alles onder controle

“We hebben nooit problemen met Zendesk. Het is een tool die zijn werk doet en wij doen ons werk. Zendesk werkt prima op de achtergrond. Bij andere bedrijven met een servicedesktool waar ik heb gewerkt, is de tool al snel een pijnpunt. Het systeem staat het werk op een gegeven moment in de weg. Met Zendesk kan ons team een hoge werkdruk aan.”
Hadleigh Lynn

Global Desktop Support Lead

Klantfoto 1 Logo: Xero
Ontdek waarom 14 teams bij Xero gebruikmaken van Zendesk om support voor medewerkers op te schalen

Support voor meer dan 460.000 medewerkers

Een eenvoudige, schaalbare oplossing

“Het is onze visie dat wij alle query's van collega's of partners wereldwijd snel, moeiteloos en voordelig kunnen oplossen. Zendesk geeft ons de mogelijkheid om uiterst flexibel te zijn in de configuratie terwijl wij toch het niveau aan consistentie kunnen behouden dat we zochten. Het is een stuk eenvoudiger om out-of-the-box te gebruiken en gemakkelijker te beheren door een centraal team dan veel van de andere tools die wij zouden kunnen gebruiken.”
Adam Bruce

Lead Product Manager

Klantfoto 2 Logo: Tesco
Ontdek hoe Tesco Zendesk inzet om interne teams te ondersteunen

Stroomlijn processen om reactietijden te verbeteren

Blijf verbonden

“Een van onze favoriete eigenschappen van Zendesk Support is de mogelijkheid om onze medewerkers op de hoogte te houden. De ingebouwde triggers sturen automatisch updates per e-mail als we aan een ticket werken. We horen steeds dat we nu zo veel sneller reageren dan eerst, maar dat komt niet doordat de agenten iets anders zijn gaan doen. Dit komt doordat het systeem automatisch feedback aan de medewerker geeft, wat eerst niet mogelijk was.”
Russ Gangloff

Director of Customer Support

Klantfoto 3 Logo: OpenTable
Ontdek hoe OpenTable gebruikmaakt van automatiseringen om de klanttevredenheid van medewerkers te verbeteren

Centraliseer alle tools in een geïntegreerde hub

Alles op één plaats

“Doordat wij alle contactpersonen op één plaats hebben ondergebracht, beschikken we over een uitvoerige database, waardoor we weloverwogen beslissingen kunnen nemen. Zo zijn we nu niet alleen in staat om een bepaald serviceniveau te handhaven, maar geeft Zendesk ons ook de informatie om die service steeds te verbeteren. Wij zijn er voortdurend in aan het zoeken en zeggen dan: 'Oké, wat kunnen we nog meer veranderen?
Dustin Swayne

Department of Labor and Workforce Development, Tennessee

Klantfoto 4 Logo: State of Tennessee
Ontdek hoe de staat Tennessee zijn helpdeskservices vernieuwt
Stroomlijn activiteiten met meer dan 750 app-integraties, waaronder apps voor het beheren van bedrijfsmiddelen, veranderingsmanagement, samenwerking en meer.
Logo: Oomnitza
Logo: SurveyMonkey
Logo: Dropbox
Logo: Azuqua
Logo: Device42
Logo: Lessonly
Logo: Myndbend
Logo: Slack
Logo: Jira
Logo: Okta
Logo: Teamviewer
Logo: Rescue by LogMeIn
Logo: Samanage
Logo: Workato
Logo: Zoom
Logo: Trello
Logo: Box
Logo: Five9