Een betere klantervaring begint met betere helpdesksoftware

Helpdesksoftware

Met helpdesksoftware kunnen supportagenten tickets volgen, er een prioriteit aan toekennen en oplossen. Het hart van geweldige klantensupport is een geweldige helpdesk.

De helpdesksoftware van Zendesk helpt de klantensupport te stroomlijnen met tijdbesparende hulpmiddelen zoals triggers en automatiseringen. En de software is intuïtief en gemakkelijk te gebruiken omdat deze is gemaakt op basis van de ervaring van klantenservice- en supportdeskagenten.

Hoe u het ook noemt, helpdesk, servicedesk of supportdesksoftware, het is een middel om een doel te bereiken. Een geweldige klantensupport gaat niet alleen over de hulpmiddelen die u gebruikt, maar over de relatie die u met uw klanten hebt. En daarom is er Zendesk, om de relatie tussen bedrijven en hun klanten te verbeteren.

    Helpdesksoftware is er voor allerlei soorten teams en bedrijven

Maak het tot iets van uzelf

Beter samen

Los problemen beter op met de hulp van collega's

In Zendesk kunnen agenten samenwerken met collega's en informatie delen via privé-opmerkingen over elk probleem dat zich aandient. Ook geeft Zendesk in real-time updates weer over wie er op dat moment tickets bekijken.

Laat klanten en agenten zichzelf helpen

Combine your service desk software with a customizable help center, knowledge base, online community, and customer portal so customers get better self-service and agents see improved efficiency and faster resolution.

Leer van de inzichten die klantinteracties u geven

Our reporting solution showcases what matters most, from your team operations to overall customer service.

handheld view

Niet bijbenen, maar voorop lopen

Verzamel de juiste informatie bij klanten

Dynamische aanvraagformulieren en ticketvelden geven agenten extra context, zodat u beter voorbereid bent op het gesprek en gepersonaliseerdere klantensupport kunt verlenen.

Mis nooit een deadline

Serviceniveau-overeenkomsten zijn ingebouwd zodat agenten hun eigen parameters kunnen instellen, en metingen tot op de minuut nauwkeurig kunnen gebruiken om een vinger aan de pols te houden van de status van bepaalde tickets.

Neem uw helpdesk met u mee

Onze apps voor mobiele apparaten stellen agenten in staat om op aanvragen van klanten te reageren, zelfs als de agenten niet achter hun bureau zitten.

gartner-logo
"Zendesk heeft een intuïtieve gebruikersinterface. Het systeem is gemakkelijk in te stellen en reageert snel, waardoor het gemakkelijk kan worden geïmplementeerd op websites, mobiele apps en in klantensupportcenters."

Learn how a great user experience and other attributes of our help desk software have helped Zendesk move into the leader section of Gartner’s Magic Quadrant.

Volledig rapport downloaden

Al uw gesprekken op één plaats

Neem contact op met de verkoopafdeling
Stuur ons een bericht

Ons supportteam wordt ingelicht. Een ogenblik geduld...

  • Aantal werknemers
  • Een van onze medewerkers neemt binnenkort contact met u op.

    Er is iets fout gegaan.

    Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer.

    Stuur ons een bericht Error