Een betere klantervaring begint met betere helpdesksoftware

Helpdesksoftware

Met helpdesksoftware kunnen supportagenten tickets volgen, er een prioriteit aan toekennen en oplossen. Het hart van geweldige klantensupport is een geweldige helpdesk.

De helpdesksoftware van Zendesk helpt de klantensupport te stroomlijnen met tijdbesparende hulpmiddelen zoals triggers en automatiseringen. En de software is intuïtief en gemakkelijk te gebruiken omdat deze is gemaakt op basis van de ervaring van klantenservice- en supportdeskagenten.

Hoe u het ook noemt, helpdesk, servicedesk of supportdesksoftware, het is een middel om een doel te bereiken. Een geweldige klantensupport gaat niet alleen over de hulpmiddelen die u gebruikt, maar over de relatie die u met uw klanten hebt. En daarom is er Zendesk, om de relatie tussen bedrijven en hun klanten te verbeteren.

    Helpdesksoftware is er voor allerlei soorten teams en bedrijven

Maak het tot iets van uzelf

Beter samen

Los problemen beter op met de hulp van collega's

In Zendesk kunnen agenten samenwerken met collega's en informatie delen via privé-opmerkingen over elk probleem dat zich aandient. Ook geeft Zendesk in real-time updates weer over wie er op dat moment tickets bekijken.

Laat klanten en agenten zichzelf helpen

Combineer uw servicedesksoftware met een helpcenter op maat, kennisbank, onlinecommunity en een klantenportal, zodat klanten over betere zelfservice beschikken en agenten efficiënter werken en sneller oplossingen kunnen bieden.

Leer van de inzichten die klantinteracties u geven

Onze rapportageoplossing laat zien wat het belangrijkste is, van de activiteiten van uw team tot de algehele klantenservice.

De helpdesksoftware Zendesk Support op een handheld apparaat

Niet bijbenen, maar voorop lopen

Verzamel de juiste informatie bij klanten

Dynamische aanvraagformulieren en ticketvelden geven agenten extra context, zodat u beter voorbereid bent op het gesprek en gepersonaliseerdere klantensupport kunt verlenen.

Mis nooit een deadline

Serviceniveau-overeenkomsten zijn ingebouwd zodat agenten hun eigen parameters kunnen instellen, en metingen tot op de minuut nauwkeurig kunnen gebruiken om een vinger aan de pols te houden van de status van bepaalde tickets.

Neem uw helpdesk met u mee

Onze apps voor mobiele apparaten stellen agenten in staat om op aanvragen van klanten te reageren, zelfs als de agenten niet achter hun bureau zitten.

gartner-logo
"Zendesk heeft een intuïtieve gebruikersinterface. Het systeem is gemakkelijk in te stellen en reageert snel, waardoor het gemakkelijk kan worden geïmplementeerd op websites, mobiele apps en in klantensupportcenters."

Ontdek hoe een geweldige ervaring voor gebruikers en andere kenmerken van onze helpdesksoftware ertoe hebben bijgedragen dat Zendesk zich heeft gepositioneerd tussen marktleiders in het magische kwadrant van Gartner.

Volledig rapport downloaden

Al uw gesprekken op één plaats