Een betere klantervaring begint met betere helpdesksoftware

Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije evaluatie van 30 dagen
  • WACHTWOORD

Helpdesksoftware

Met helpdesksoftware kunnen klantensupportagenten serviceaanvragen ontvangen, verwerken en beantwoorden. Het hart van geweldige klantensupport is een geweldige helpdesk.

De helpdesksoftware van Zendesk helpt de klantensupport te stroomlijnen met tijdbesparende hulpmiddelen zoals triggers en automatiseringen. En de software is intuïtief, gemaakt op basis van ervaringen van klantenservice- en supportdeskagenten.

Hoe u het ook noemt, helpdesk, servicedesk of supportdesksoftware, het is een middel om een doel te bereiken. Een geweldige klantensupport gaat niet alleen over de hulpmiddelen die u gebruikt, maar over de relatie die u met uw klanten hebt. En daarom is er Zendesk, om de relatie tussen bedrijven en hun klanten te verbeteren.

Al uw gesprekken op één plaats

Maak het tot iets van uzelf

Snelle, gepersonaliseerde reacties

Agenten kunnen hun eigen macro's maken en delen om snel met een standaardantwoord te reageren op terugkerende vragen van klanten.

Aangepaste weergaven

Dankzij gepersonaliseerde weergaven geven agenten hun wachtrij weer op ticketstatus, toegewezen medewerker, groep of andere voorwaarden.

Beter samen

Los tickets beter op met de hulp van collega's

In Zendesk kunnen agenten collega's op cc zetten en informatie delen door privé-opmerkingen aan tickets toe te voegen. Ook geeft Zendesk in real-time updates weer over wie er op dat moment tickets bekijken.

Deel relevante informatie met andere teams

Onze servicedesksoftware wordt geleverd met een interne kennisbank zodat agenten snel informatie en processen kunnen raadplegen zonder hun ticketpagina te verlaten.

Introduceer support in de rest van uw organisatie

Zendesk heeft een functie genaamd Light agenten. Dit is een add-on waarmee een onbeperkt aantal agenten tickets kan bekijken en privé-opmerkingen kan maken.

Houd de tijd bij

Verzamel de juiste informatie bij klanten

Dynamische aanvraagformulieren geven agenten extra context, zodat ze erop voorbereid zijn om gepersonaliseerde klantensupport te verlenen voordat het gesprek zelfs maar is begonnen.

Mis nooit een deadline

Met ingebouwde interne SLA's, kunnen agenten hun eigen SLA's instellen voor specifieke tickets en de tijd tot de minuut nauwkeurig registreren om de status in de gaten te houden.

Neem uw helpdesk met u mee

Onze apps voor mobiele apparaten stellen agenten in staat om op aanvragen van klanten te reageren, zelfs als de agenten niet achter hun bureau zitten.

"De gebruikersinterface is erg goed ontworpen."

Ontdek hoe een geweldige ervaring voor agenten en andere kenmerken van onze helpdesksoftware voor Zendesk van invloed zijn geweest op het behalen van een positie tussen marktleiders in het magische kwadrant van Gartner.

Volledig rapport downloaden

Helpdesksoftware is er voor allerlei soorten teams en klanten

Ondernemingen

De FCC en andere grote bedrijven zoals Groupon en Box hebben de helpdesksoftware van Zendesk geïmplementeerd om innovatieve support te bieden die kan worden opgeschaald.

MKB

Washio en andere MKB-bedrijven zoals Baublebar en charity: water gebruiken het ticketbeheersysteem van Zendesk om klantensupport te verlenen in hun groeiende onderneming.

Retailers

Shopify heeft de support voor zijn e-commerceactiviteiten dankzij Zendesk opgeschaald.

HR-teams

UTI, John Lewis en andere HR-teams maken gebruik van Zendesk om snel gestroomlijnde support te verlenen aan hun werknemers.

IT-teams

Zendesk is de drijvende kracht achter de IT-helpdesk bij Xerox, waardoor werknemers snel IT-hulp krijgen.

Docenten

De faculteit Psychologie van het UCLA heeft met een supportdesk van Zendesk voor twee personen support verleend aan 200 medewerkers.

Begin vandaag nog met uw gratis
evaluatieperiode van 30 dagen