Een betere klantervaring begint met betere helpdesksoftware

Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig wachtwoord op
  • Voer minimaal 5 tekens in
  • Wachtwoord mag niet overeenkomen met e-mailadres

Helpdesksoftware

Het hart van geweldige klantensupport is een geweldige helpdesk. Met helpdesksoftware kunnen supportagenten tickets volgen, er een prioriteit aan toekennen en oplossen.

Maar Zendesk is meer dan alleen helpdesksoftware; Zendesk is een klantenservice- en betrokkenheidsplatform dat omnichannel support biedt. Dat betekent dat klantinteracties via telefoon, chat, e-mail, sociale media en elk ander kanaal dat u maar kunt bedenken op één plaats bij elkaar komen.

Zendesk helpt de klantensupport te stroomlijnen met tijdbesparende hulpmiddelen zoals triggers en automatiseringen. En de software is intuïtief en gemakkelijk te gebruiken omdat deze is gemaakt op basis van de ervaring van klantenservice- en supportdeskagenten.

Omdat geweldige klantensupport begint met de juiste instrumenten. En met Zendesk hebt u alles wat u nodig hebt om de best mogelijke klantervaring te realiseren.

    Servicedesksoftware is er voor allerlei soorten teams en bedrijven

Uw helpdesk aanpassen - Maak het tot iets van uzelf

Helpdesksoftware - Beter samen

Samenwerken

Met de helpdeskoplossing van Zendesk kunnen agenten samenwerken met collega's en informatie delen via privé-opmerkingen over elk probleem dat zich aandient. Ook geeft Zendesk in real-time updates weer over wie er op dat moment tickets bekijken.

Help anderen zichzelf te helpen

Combineer uw servicedesksoftware met een helpcenter op maat, kennisbank, onlinecommunity en een klantenportal, zodat klanten over betere zelfservice beschikken en agenten efficiënter werken en sneller oplossingen kunnen bieden.

Krijg inzichten

Met de rapportage- en analysehulpmiddelen van Zendesk krijgt u inzicht in wat echt belangrijk is – van de prestaties van uw team tot hoe tevreden uw klanten zijn.

De helpdesksoftware Zendesk Support op een handheld apparaat

Niet bijbenen, maar voorop lopen

Verzamel de juiste informatie bij klanten

Dynamische aanvraagformulieren en ticketvelden geven agenten extra context, zodat u beter voorbereid bent op het gesprek en gepersonaliseerdere klantensupport kunt verlenen.

Mis nooit een deadline

Serviceniveau-overeenkomsten zijn ingebouwd zodat agenten hun eigen parameters kunnen instellen, en metingen tot op de minuut nauwkeurig kunnen gebruiken om een vinger aan de pols te houden van de status van bepaalde tickets.

Neem uw helpdesk met u mee

Onze apps voor mobiele apparaten stellen agenten in staat om op aanvragen van klanten te reageren, zelfs als de agenten niet achter hun bureau zitten.

gartner-logo
"Zendesk heeft een intuïtieve gebruikersinterface. Het systeem is gemakkelijk in te stellen en reageert snel, waardoor het gemakkelijk kan worden geïmplementeerd op websites, mobiele apps en in klantensupportcenters."

Ontdek hoe een geweldige ervaring voor gebruikers en andere kenmerken van onze helpdesksoftware ertoe hebben bijgedragen dat Zendesk zich heeft gepositioneerd tussen marktleiders in het magische kwadrant van Gartner.

Volledig rapport downloaden

De Zendesk-familie

Zendesk Support biedt u alles wat u nodig hebt om uw klantinteracties op één plaats te beheren. Maar er is meer. Bekijk ook eens wat u nog meer kunt doen met de andere producten in de Zendesk-productfamilie.