Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 16

Artikel
4 min read

Hoe CX zal evolueren in 2023 en daarna

We hadden onmogelijk de veranderingen kunnen voorspellen die de afgelopen jaren hebben plaatsgevonden. In 2020 moesten…

Artikel
4 min read

Vergeet betalingen niet in je klantenservicestrategie voor 2023

Ik probeerde onlangs een cadeau voor iemand te kopen via de website van een bekend warenhuis…

Artikel
8 min read

Wat is optimalisatie van de klantervaring? (+3 bruikbare tips)

Het technische landschap en de verwachtingen van de consument veranderen voortdurend, wat betekent dat je nooit echt 'klaar' bent met optimalisatie van de klantervaring. Maar met een paar tactieken kun je je inspanningen een boost geven.

Artikel
6 min read

Een digitale transformatie van de klantervaring starten

Ontdek wat het betekent om de klantervaring te transformeren en waarom het creëren van een engine voor klantinzichten en acties zo belangrijk is.

Artikel
11 min read

Het dichten van de genderkloof in klantenservice-leiderschapsrollen

Sinds de laatste Internationale Vrouwendag zijn aanzienlijk meer vrouwen vertegenwoordigd in leiderschapsposities op de werkplek. Toch…

Artikel
4 min read

Vormgeven van de nieuwe klantenserviceagenda in 2023

Veel van de digitale technologie die we vandaag tot onze beschikking hebben, was 20 jaar geleden…

Artikel
8 min read

De reden waarom je meer in klantenservice moet investeren

Volgens ons onderzoek kan een uitstekende klantenservice iedereen van gedachten doen veranderen, zelfs je meest ontevreden klanten.

Artikel
7 min read

Klantsucces en klantervaring: Wat is het verschil?

Klantsucces en klantervaring – wat is het verschil? Ontdek hoe ze verschillen en hoe ze samenwerken om de customer journey te verbeteren.

Artikel
9 min read

Zo creëer je klantvertrouwen: 4 dingen om vandaag nog mee te beginnen

Klantvertrouwen is de sleutel tot langdurige binding en zakelijk succes. Om dit vertrouwen te winnen, moeten bedrijven hun klanten begrijpen, respecteren en relevante, gepersonaliseerde ervaringen bieden.

Artikel
4 min read

Is klantenservice de nieuwe marketing?

Het vertrouwen van de klant in traditionele marketing en reclame is niet meer wat het is…

Artikel
4 min read

Privacywet ‘AVG’ – wanneer ben je compliant?

Wat is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en op wie is deze juist van toepassing? Sinds…

Artikel
4 min read

Klantenadministratie applicaties

Een onderneming wordt gebombardeerd met enorme hoeveelheden data en informatie over interne en externe processen. Hoe…

Artikel
6 min read

8 manieren om een klantenservice-mentaliteit te ontwikkelen

Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam zijn rol begrijpt en de leiding pakt om de klanttevredenheid te verbeteren? Het antwoord: help ze een klantenservice-mentaliteit aan te nemen.

Artikel
7 min read

Het beheren van de klantlevenscyclus begrijpen

Bedrijven moeten prioriteit geven aan het beheren van de klantlevenscyclus om klanten aan te trekken en te behouden. Hier lees je hoe je aan de slag kunt met je eigen programma voor het beheren van de klantlevenscyclus.

Artikel
8 min read

Wat klantgericht zijn echt betekent

Klantgericht zijn leidt tot zakelijk succes. Ontdek hier hoe dat werkt.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.