De nieuwste verhalen
Pagina 16
Artikel
4 min read
Hoe CX zal evolueren in 2023 en daarna
We hadden onmogelijk de veranderingen kunnen voorspellen die de afgelopen jaren hebben plaatsgevonden. In 2020 moesten…
Artikel
4 min read
Vergeet betalingen niet in je klantenservicestrategie voor 2023
Ik probeerde onlangs een cadeau voor iemand te kopen via de website van een bekend warenhuis…
Artikel
8 min read
Wat is optimalisatie van de klantervaring? (+3 bruikbare tips)
Het technische landschap en de verwachtingen van de consument veranderen voortdurend, wat betekent dat je nooit echt 'klaar' bent met optimalisatie van de klantervaring. Maar met een paar tactieken kun je je inspanningen een boost geven.
Artikel
6 min read
Een digitale transformatie van de klantervaring starten
Ontdek wat het betekent om de klantervaring te transformeren en waarom het creëren van een engine voor klantinzichten en acties zo belangrijk is.
Artikel
11 min read
Het dichten van de genderkloof in klantenservice-leiderschapsrollen
Sinds de laatste Internationale Vrouwendag zijn aanzienlijk meer vrouwen vertegenwoordigd in leiderschapsposities op de werkplek. Toch…
Artikel
4 min read
Vormgeven van de nieuwe klantenserviceagenda in 2023
Veel van de digitale technologie die we vandaag tot onze beschikking hebben, was 20 jaar geleden…
Artikel
8 min read
De reden waarom je meer in klantenservice moet investeren
Volgens ons onderzoek kan een uitstekende klantenservice iedereen van gedachten doen veranderen, zelfs je meest ontevreden klanten.
Artikel
7 min read
Klantsucces en klantervaring: Wat is het verschil?
Klantsucces en klantervaring – wat is het verschil? Ontdek hoe ze verschillen en hoe ze samenwerken om de customer journey te verbeteren.
Artikel
9 min read
Zo creëer je klantvertrouwen: 4 dingen om vandaag nog mee te beginnen
Klantvertrouwen is de sleutel tot langdurige binding en zakelijk succes. Om dit vertrouwen te winnen, moeten bedrijven hun klanten begrijpen, respecteren en relevante, gepersonaliseerde ervaringen bieden.
Artikel
4 min read
Is klantenservice de nieuwe marketing?
Het vertrouwen van de klant in traditionele marketing en reclame is niet meer wat het is…
Artikel
4 min read
Privacywet ‘AVG’ – wanneer ben je compliant?
Wat is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en op wie is deze juist van toepassing? Sinds…
Artikel
4 min read
Klantenadministratie applicaties
Een onderneming wordt gebombardeerd met enorme hoeveelheden data en informatie over interne en externe processen. Hoe…
Artikel
6 min read
8 manieren om een klantenservice-mentaliteit te ontwikkelen
Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam zijn rol begrijpt en de leiding pakt om de klanttevredenheid te verbeteren? Het antwoord: help ze een klantenservice-mentaliteit aan te nemen.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.