Start
Talk
IVR-software

IVR-software

Geef klanten snel antwoord en leid ze naar de plek waar ze naartoe willen gaan met krachtige en gebruikersvriendelijke IVR-software van Zendesk Voice.

Verleen betere service met IVR-software

Met de meerlagige Interactive Voice Response-technologie (IVR) van Zendesk Voice, leid u klanten naar de juiste agent of afdeling in uw callcenter, en geeft u opgenomen antwoorden op veelgestelde vragen. Maak eenvoudig een menu met opties waaruit bellers met een druk op een toets op hun telefoon kunnen kiezen, en leid ze naar agentgroepen, voicemail, externe nummers of zelfs aanvullende IVR-menu's.

Stroomlijn de routering van oproepen

Breng uw klanten als ze hulp nodig hebben met de juiste agenten in uw callcenter in contact, zodat wachttijden worden geminimaliseerd en u efficiënter werkt.

IVR-software

Doe meer met minder

Beantwoord veelgestelde vragen met opgenomen begroetingen en antwoorden op vragen over zaken zoals uw openingstijden, of om promoties aan te bieden zodat u uw klanten en agenten tijd bespaart.

In enkele minuten in te stellen

Maak een IVR-systeem rechtstreeks in de Zendesk-browser. Neem begroetingen op of upload ze, maak menu's en breng eenvoudig wijzigingen aan om de ervaring van uw klanten aan te passen.

Meer informatiebronnen

  • Bel met support

    5 trainingstips voor nieuwe agenten

    Meer informatie >
  • Telefonische support - wat wel en wat niet doen

    Tips voor een betere telefonische support

    Meer informatie >

Klaar voor betere telefonische support?

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen