Start
Talk
IVR-software

IVR-software

Geef klanten snel antwoord en leid ze naar de plek waar ze naartoe willen gaan met krachtige en gebruikersvriendelijke IVR-software van Zendesk Voice.

Verleen betere service met IVR-software

Met de meerlagige Interactive Voice Response-technologie (IVR) van Zendesk Talk leid je klanten naar de juiste agent of afdeling in je callcenter, en geef je opgenomen antwoorden op veelgestelde vragen. Maak eenvoudig een menu met opties waaruit bellers met een druk op een toets op hun telefoon kunnen kiezen, en leid ze naar agentgroepen, voicemail, externe nummers of zelfs aanvullende IVR-menu's.

Stroomlijn de routering van oproepen

Breng uw klanten als ze hulp nodig hebben met de juiste agenten in uw callcenter in contact, zodat wachttijden worden geminimaliseerd en u efficiënter werkt.

IVR-software

Doe meer met minder

Beantwoord veelgestelde vragen met vooraf opgenomen begroetingen en antwoorden op vragen over zaken zoals je openingstijden, of om promoties aan te bieden zodat je je klanten en agenten tijd bespaart.

In enkele minuten in te stellen

Maak een IVR-systeem rechtstreeks in de Zendesk-browser. Neem begroetingen op of upload ze, maak menu's en breng eenvoudig wijzigingen aan om de ervaring van uw klanten aan te passen.

Meer informatiebronnen

  • Geïntegreerde telefonische support

    Wat iedereen erover moet weten

    Meer informatie >
  • Omnichannel en je callcenter

    Hoe je je klanten ontmoet waar zij zich bevinden

    Meer informatie >

Klaar voor betere telefonische support?