Doorsturen naar telefoon

Met onze optionele doorschakelfuncties kunnen agents oproepen aannemen op hun mobiele of vaste telefoon.

Sta klaar voor je klanten, waar je ook bent

Als je agent niet achter zijn of haar bureau zit, wil dat niet zeggen dat je je klanten moet laten hangen. Of ze nu op een evenement of onderweg zijn, of je gewoon meer agents nodig hebt op een drukke dag, met Zendesk kun je gesprekken eenvoudig doorschakelen naar een andere telefoon. Zo kunnen je agents geweldige klantenservice leveren waar ze ook zijn.

Groepsroutering

Schakel gesprekken door naar de juiste groepen in Zendesk, zodat klanten altijd met de juiste agent in contact komen.

Group Routing

Next-level voicemail

Klanten kunnen een voicemail inspreken die automatisch worden omgezet in een ticket (en eventueel een transcript).

Voicemails

Geef klanten de hulp die ze nodig hebben

Zendesk bevat IVR-software, waardoor klanten gemakkelijk met de juiste mensen in contact kunnen komen en zelfs selfservice kunnen gebruiken.

IVR software

Ik ben klaar voor betere telefonische ondersteuning

Aan de slag