IVR-software
Give customers fast answers and route them where they want to go with powerful and easy-to-use IVR software from Zendesk
Verleen betere service met IVR-software
With multi-level Interactive Voice Response (IVR) technology from Zendesk, route customers to the right agent or department in your call center and provide recorded responses for frequently asked questions. Easily create a menu with options that callers can choose through keypresses and route to agent groups, voicemail, external numbers or even additional IVR menus.
Stroomlijn de routering van oproepen
Breng uw klanten als ze hulp nodig hebben met de juiste agenten in uw callcenter in contact, zodat wachttijden worden geminimaliseerd en u efficiënter werkt.

Doe meer met minder
Beantwoord veelgestelde vragen met vooraf opgenomen begroetingen en antwoorden op vragen over zaken zoals je openingstijden, of om promoties aan te bieden zodat je je klanten en agenten tijd bespaart.

In enkele minuten in te stellen
Maak een IVR-systeem rechtstreeks in de Zendesk-browser. Neem begroetingen op of upload ze, maak menu's en breng eenvoudig wijzigingen aan om de ervaring van uw klanten aan te passen.

Profiteer van meer kennis
Blijf de wereld van telefonische supportsoftware en callcenters verkennen.