Breid je klantenservice uit met Facebook messaging-apps

Combineer de populariteit van WhatsApp, Instagram en Facebook Messenger met de kracht van Zendesk

Het powerkoppel van
messaging

We zijn een samenwerking aangegaan met Facebook om de beste social messaging-apps ter wereld te integreren met de slimme klantenservice van Zendesk.Laat klanten met je bedrijf communiceren zoals ze dat ook met hun vrienden doen: moeiteloos.

WhatsApp

Bereik je klanten via de populairste, meest betrouwbare en veiligste messaging-app ter wereld. Stuur proactieve berichten en koppel automatiseringstools om klanten altijd op de hoogte te houden.

WhatsApp instellen

Instagram

Gebruik Instagram als de showroom van je merk: maak het je klanten gemakkelijk om je producten te delen met hun volgers en bied simpele transacties met in-app aankopen. Reageer op mentions in Instagram Stories en privéberichten vanuit de uniforme werkruimte voor agents, en laat je klanten weten dat je hun klandizie waardeert en luistert naar hun feedback.

Instagram instellen

Facebook Messenger

Geef je klanten het gevoel dat ze bijpraten met een vriend: pak gesprekken op waar je de vorige keer gebleven was, in een omgeving die aansluit bij de branding van je merk. Met Messenger kun je klanten bereiken met geavanceerde berichten, zoals carrousels en snelle antwoorden.

Facebook Messenger instellen

Mogelijkheden

Laat messaging voor jou werken

Verlies nooit een bericht uit het oog

Agents kunnen gesprekken van messaging-apps in realtime bijhouden via een live overzicht met meldingen, zelfs wanneer ze op tickettabbladen aan het werk zijn.

Voeg knoppen toe om eenvoudig te kunnen navigeren

Maak aangepaste knoppen voor je website of in je mobiele app om klanten te laten weten dat ze je altijd en overal een bericht kunnen sturen.

Reageer automatisch

Wanneer agents bezet zijn, geven auto-responders direct antwoord op vragen van je klanten met aangepaste berichten.

Pas conversaties aan

Bepaal elk detail met ons open en flexibele platform voor gesprekken op schaal.

Verlies nooit een bericht uit het oog

Agents kunnen gesprekken van messaging-apps in realtime bijhouden via een live overzicht met meldingen, zelfs wanneer ze op tickettabbladen aan het werk zijn.

Voeg knoppen toe om eenvoudig te kunnen navigeren

Maak aangepaste knoppen voor je website of in je mobiele app om klanten te laten weten dat ze je altijd en overal een bericht kunnen sturen.

Reageer automatisch

Wanneer agents bezet zijn, geven auto-responders direct antwoord op vragen van je klanten met aangepaste berichten.

Pas conversaties aan

Bepaal elk detail met ons open en flexibele platform voor gesprekken op schaal.

Bekijk Zendesk Suite

Voeg WhatsApp toe voor
snellere service

"Toen we de WhatsApp-integratie implementeerden, ging het snel. De reactietijd binnen onze serviceniveauovereenkomst daalde van 24 uur naar 6 uur en daarna, door meer training van agenten, verder naar één minuut. WhatsApp is een van de beste communicatiemiddelen die we op dit moment voor klanten hebben."

Oswaldo Romero Carranza

Customer Service Manager bij PayJoy

Lees hun verhaal