Breid je klantenservice uit met Facebook messaging-apps
Combineer de populariteit van WhatsApp, Instagram en Facebook Messenger met de kracht van Zendesk


Het powerkoppel van
messaging
We zijn een samenwerking aangegaan met Facebook om de beste social messaging-apps ter wereld te integreren met de slimme klantenservice van Zendesk.Laat klanten met je bedrijf communiceren zoals ze dat ook met hun vrienden doen: moeiteloos.

Bereik je klanten via de populairste, meest betrouwbare en veiligste messaging-app ter wereld. Stuur proactieve berichten en koppel automatiseringstools om klanten altijd op de hoogte te houden.
WhatsApp instellen



Gebruik Instagram als de showroom van je merk: maak het je klanten gemakkelijk om je producten te delen met hun volgers en bied simpele transacties met in-app aankopen. Reageer op mentions in Instagram Stories en privéberichten vanuit de uniforme werkruimte voor agents, en laat je klanten weten dat je hun klandizie waardeert en luistert naar hun feedback.
Instagram instellenFacebook Messenger
Geef je klanten het gevoel dat ze bijpraten met een vriend: pak gesprekken op waar je de vorige keer gebleven was, in een omgeving die aansluit bij de branding van je merk. Met Messenger kun je klanten bereiken met geavanceerde berichten, zoals carrousels en snelle antwoorden.
Facebook Messenger instellen

Mogelijkheden
Laat messaging voor jou werken




Verlies nooit een bericht uit het oog
Agents kunnen gesprekken van messaging-apps in realtime bijhouden via een live overzicht met meldingen, zelfs wanneer ze op tickettabbladen aan het werk zijn.
Voeg knoppen toe om eenvoudig te kunnen navigeren
Maak aangepaste knoppen voor je website of in je mobiele app om klanten te laten weten dat ze je altijd en overal een bericht kunnen sturen.
Reageer automatisch
Wanneer agents bezet zijn, geven auto-responders direct antwoord op vragen van je klanten met aangepaste berichten.
Pas conversaties aan
Bepaal elk detail met ons open en flexibele platform voor gesprekken op schaal.
Voeg WhatsApp toe voor
snellere service

"Toen we de WhatsApp-integratie implementeerden, ging het snel. De reactietijd binnen onze serviceniveauovereenkomst daalde van 24 uur naar 6 uur en daarna, door meer training van agenten, verder naar één minuut. WhatsApp is een van de beste communicatiemiddelen die we op dit moment voor klanten hebben."
Oswaldo Romero Carranza
Customer Service Manager bij PayJoy
Lees hun verhaal