De nieuwste verhalen
Pagina 12
Artikel
4 min read
De rol van klantenservice tijdens een recessie
Voorbereiden op verandering is een permanente taak. Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.
Waarom je bedrijf de wetenschap achter sales nodig heeft
Succesvolle sales wordt van oudsher beschouwd als een soort kunst, een vaardigheid waar ervaren salesagenten jarenlang…
Zo overbrug je de kloof tussen klantenservice en sales
In ons gratis e-book lees je hoe je je sales- en klantenserviceteams bij elkaar brengt, zodat je groei kunt stimuleren.
De 7 geheimen van salesleiderschap
In dit deskundig samengestelde overzicht lees hoe je je agents het best begeleidt, je salesproces stroomlijnt en de vruchten plukt van je salesinspanningen.
Ontdek AI-innovaties die van invloed zijn op service tijdens de Zendesk AI Summit
Doe mee met ons grootste digitale evenement van het jaar. Luister naar Reid Hoffman, medeoprichter van LinkedIn, ontdek als eerste nieuwe AI-innovaties en sluit je aan bij sessies die bij je functie passen. Bovendien kun je tijdens de live Q&A al je vragen over AI aan experts stellen. Nu bekijken.
3 stappen om een meetbare salespipeline te ontketenen
Een effectieve salespipeline opbouwen, onderhouden en optimaliseren is veel ingewikkelder dan leads binnenhalen en orders scoren.…
Een strategisch salesplan opstellen
Verkopers zijn het grootste gedeelte van hun tijd bezig met het proberen behalen van de beoogde…
Je salesproces verbeteren
Een goed salesproces vormt de fundering van een succesvolle salesorganisatie. En net als in de bouw…
12 effectieve e-mailtemplates voor sales (+ schrijftips)
Vergroot je kans op succes met deze e-mailtemplates voor sales die elke fase van de pipeline bestrijken, van begin tot eind.
Buiten de grenzen: Black History Month in het VK in de kijker
De partners van Zendesk nemen belangrijke stappen om racisme te bestrijden, het bewustzijn over discriminatie op grond van etniciteit te vergroten en sterke gemeenschappen op te bouwen.
Artikel
7 min read
Redenen waarom detailhandelaars een strategie voor digitale schappen nodig hebben en tips om dit goed aan te pakken
Je kunt gerust stellen dat online winkelen een enorme groei heeft gekend. Volgens Statista overtrof de…
Artikel
6 min read
Wat elke mkb-retailer op zijn verlanglijstje zou moeten zetten
Voor kleine retailers blijft een uitmuntende klantervaring op termijn steeds meer voordeel opleveren.
Artikel
10 min read
Het verhogen van het netto klantbehoud vereist een innovatieve benadering van CX
Zie hoe toonaangevende software- en cloudservicebedrijven naam maken door gebruik te maken van klantervaring als onderscheidende factor.
Artikel
4 min read
De Vierde Industriële Revolutie: Hoe automatisering en AI de productie zullen beïnvloeden
Er is een digitale revolutie in de productiebranche begonnen. Voor fabrikanten die deze nieuwe technologieën omarmen, zijn de kansen enorm.
Artikel
5 min read
5 manieren waarop je met omnichannel-routering activiteiten efficiënt kunt beheren
Lees meer over routerings- en live-rapportageoplossingen die beschikbaar zijn in de Workspace voor agents en vijf manieren waarop deze oplossingen je kunnen helpen je activiteiten effectiever te beheren.
Hoe software- en clouddienstbedrijven CX kunnen opschalen met selfservice en slimme triage
Zie hoe toonaangevende bedrijven in de software- en clouddienstenbranche selfservice en slimme routering gebruiken om hun CX op te schalen zonder in te leveren op winstgevendheid.
Zendesk voor software- en clouddiensten
Transform your CX and accelerate customer retention using our free guide.
Het tijdperk van gespreksgerichte CRM is aangebroken
Klantrelaties draaien om gesprekken. Maak kennis met de nieuwe kanalen, technologieën en methoden om je klantrelaties te optimaliseren.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.