Overslaan naar belangrijkste inhoud

Artikel 1 min read

Welkom Zendesk Explore

Andrew Forbes

Product marketing manager

Realiseert u zich wel hoeveel waardevolle gegevens er worden gegenereerd door slechts een handvol klantenserviceaanvragen? Van deze gegevens kan uw bedrijf veel leren over waarom klanten contact met u opnemen om hulp te vragen. En belangrijker nog, wat uw bedrijf kan doen om de klantervaring te verbeteren.

Wij zijn van mening dat klantervaringen beter worden wanneer ze op gegevens zijn gebaseerd en dat elk bedrijf over gemakkelijk te gebruiken analysetools zou moeten beschikken om actie te ondernemen op de stortvloed aan service-interacties die klanten en bedrijfsactiviteiten genereren.

Daarom zijn wij blij de introductie van Zendesk Explore te kunnen aankondigen – analytics voor bedrijven om de gehele klantervaring te meten en verbeteren.

Met Zendesk Explore krijgt u direct toegang tot de klantanalyses die van belang zijn, en krijgt u dieper inzicht in uw klanten en de bijbehorende bedrijfsactiviteiten.

Bekijk de onderstaande video voor meer informatie over Explore:

Verwante verhalen

Artikel
8 min read

Personeelsoptimalisatie: De ultieme guide voor 2024

Personeelsoptimalisatie maakt processen efficiënter en werknemers productiever, en biedt meer flexibiliteit met betrekking tot je omzet. Lees er hieronder meer over.

Artikel
3 min read

De AI-gedreven toekomst van CX en EX is aangebroken, en wij zijn je gids

We organiseren ons event Zendesk Relate van 16 tot en met 18 april in Las Vegas, boordevol inspirerende sprekers, waardevolle inzichten en bruikbare best practices.

Artikel
4 min read

Wat zijn Zendesk-formulieren

Bij Zendesk gebruiken we online formulieren die op de verschillende communicatiekanalen kunnen worden geïmplementeerd en waarmee…

Artikel
3 min read

Geef klanttevredenheid een boost met behulp van Zendesk Customer Service Reports

Alle verzoeken die bij de klantenservice binnenkomen vertellen een waardevol verhaal over je klanten. Wat willen…