Ontdekken

Zendesk Explore biedt analyses voor bedrijven om de gehele klantervaring te meten en verbeteren.
Foto: logo van Zendesk Explore


Gegevens wijzen je de weg

Het realiseren van de beste klantervaring werkt beter als die wordt gebaseerd op gegevens. Met Zendesk Explore krijgt u direct toegang tot de klantanalyses die van belang zijn. Zo krijgt u een dieper inzicht in uw klanten en de bijbehorende bedrijfsactiviteiten.

Omnichannel analytics

Krijg inzicht in elke interactie

Klantenservice kan overal plaatsvinden; via e-mail, chat, telefoon en via je socialemediakanalen. Het is handig om een klantenanalysetool te hebben die dit allemaal bijhoudt. Explore integreert gegevens van alle kanalen, zodat je zonder de draad kwijt te raken, kunt meten hoe klanten contact hebben met je merk.

Operationele analyse

Stem je klantervaringsactviteiten nauwkeurig af

“De inzichten die Explore biedt, heeft ertoe bijgedragen dat onze supportactiviteiten aanzienlijk zijn verbeterd. We kunnen nu probleemgebieden bij tickets aan het licht brengen, snel de routeringsregels aanpassen en trainingskansen voor ons team identificeren.”

Colin Wilkinson

Senior Manager, Agent Enablement, Member Services bij Etsy

Explore, geïntroduceerd door de deskundigen

We hebben een 'Meet Explore'-webinar gehost - en Explore is nu voor je beschikbaar.Ga er maar voor zitten. Ontdek hoe je het beste uit je klantgegevens kunt halen.

Rapporten over teams en agenten

Productiviteit van agenten verbeteren

“We zijn dol op de analyses die Explore over de prestaties van agenten biedt. In één oogopslag zien we wie een lage klanttevredenheid heeft en hoeveel tickets er met één handeling zijn opgelost. We zien direct waar ons team zich kan verbeteren.”

Aja Varney

Directeur, Global Customer Engagement bij Spartan Race

Klantenanalyse

Begrijp uw klanten

“We hebben gebruikgemaakt van Zendesk-gegevens die uit Explore komen om de meest prangende redenen te vinden waarom klanten contact met ons opnemen. Daarmee hebben we vervolgens een roadmap opgesteld met potentiële verbeteringen van zowel onze operationele activiteiten als onze producten.”

Rafael Sobral

Director of Operations bij Gympass