Zendesk en Freshdesk

Maak de juiste keuze

Freshdesk is geweldig als basis. Maar als je je bedrijf wilt laten groeien, heb je een oplossing nodig waar je op kunt rekenen, zowel nu als in de toekomst. Zendesk is een robuuste, betrouwbare en schaalbare oplossing ondersteund door experts, is gemaakt voor succes op de lange termijn en levert de beste return-on-investment.

Gemaakt voor de lange termijn

Zendesk biedt mogelijkheden die verder gaan dan alleen ticketing: het biedt de complete CX-oplossing die merken nodig hebben om een betrouwbare, unieke klantervaring op schaal te bieden.

Experts in CX

Als vertrouwde adviseur in de markt bieden we onze klanten de expertise en best practices die ze nodig hebben om hun CX continu te verbeteren.

De beste ROI

Zendesk is ontworpen om alle uitdagingen waar je bedrijf mee te maken krijgt, aan te pakken en levert op de lange termijn meer efficiëntie, waardoor je lagere supportkosten hebt.

Gemaakt voor de lange termijn

Begin met Zendesk en groei met ons mee

Product screen: True omnichannel CX
Echte omnichannel CX

Als innovatief platform dat ingebouwde messaging-functies aanbiedt, stelt Zendesk klanten in staat hun favoriete kanalen te kiezen en bedrijven een consistente ervaring te bieden via al deze kanalen.

Product screen: Frictionless agent experience
Een optimale ervaring voor agents

Met functies zoals de Werkruimte voor agents en Zijgesprekken beschikken agents over een centrale interface waarmee ze optimaal kunnen samenwerken met klanten, interne afdelingen en externe partijen ​—​ allemaal op één plek, ongeacht het kanaal.

Product screen: Reliable integrations
Betrouwbare integraties

Met een enorme marketplace van meer dan 1,250 kant-en-klare apps en integraties, plus een open platform gebouwd op AWS, geeft Zendesk je een 360-graden beeld van je klant en kunnen agents zaken intern afstemmen met andere afdelingen, zodat je een gepersonaliseerde, optimale klantervaring kunt leveren.

Product screen: Actionable data insights
Nuttige inzichten uit gegevens

Onze krachtige analyses stellen klantenserviceleiders in staat betere beslissingen te nemen en hun processen, producten en diensten te optimaliseren. Met ons point-en-click-systeem maak je in een paar minuten prachtige, configureerbare rapporten en dashboards (zoals onze First Reply Time Heatmap), en kan je geavanceerde gelaagde datasets toevoegen.

Echte omnichannel CX

Als innovatief platform dat ingebouwde messaging-functies aanbiedt, stelt Zendesk klanten in staat hun favoriete kanalen te kiezen en bedrijven een consistente ervaring te bieden via al deze kanalen.

Een optimale ervaring voor agents

Met functies zoals de Werkruimte voor agents en Zijgesprekken beschikken agents over een centrale interface waarmee ze optimaal kunnen samenwerken met klanten, interne afdelingen en externe partijen ​—​ allemaal op één plek, ongeacht het kanaal.

Betrouwbare integraties

Met een enorme marketplace van meer dan 1,250 kant-en-klare apps en integraties, plus een open platform gebouwd op AWS, geeft Zendesk je een 360-graden beeld van je klant en kunnen agents zaken intern afstemmen met andere afdelingen, zodat je een gepersonaliseerde, optimale klantervaring kunt leveren.

Nuttige inzichten uit gegevens

Onze krachtige analyses stellen klantenserviceleiders in staat betere beslissingen te nemen en hun processen, producten en diensten te optimaliseren. Met ons point-en-click-systeem maak je in een paar minuten prachtige, configureerbare rapporten en dashboards (zoals onze First Reply Time Heatmap), en kan je geavanceerde gelaagde datasets toevoegen.

Eén platform voor elke actie

“Doordat we alle communicatiekanalen op één platform te hebben, hoeven we niet meer tussen verschillende platforms te schakelen. [Met Zendesk] hebben we meer controle over onze klantgegevens en daardoor ook de klantervaring.”

Kevin Miodek

Hoofd Klantenservice en Operations bij Azimo

Meer informatie
21 pt.

Toename in NPS

>9.0

Trustpilot-score

Dalende oplossingstijden dalen, stijgende CSAT

“De eerste dag dat we Zendesk in gebruik namen, zei onze snelste agent (die normaal twee keer zoveel tickets afhandelt als de rest), meteen dat ze nu nog sneller kon werken. De workflows en gebruikersinterface van Zendesk zijn gemaakt voor efficiëntie.”

Veronica Howes

Hoofd Klanttevredenheid bij Thinkific

Meer informatie
96%

Tickets beantwoord in < 8 uur

91,7%

klanttevredenheid

Waarom overstappen naar Zendesk?

De beste ROI

Haal het meeste uit je budget

Je krijgt waar je voor betaalt. Daarom is het een aanzienlijk risico om een goedkopere oplossing te kiezen die niet meegroeit met je bedrijf. Zendesk levert efficiëntie die je later geld zal besparen. Of het nu gaat om agentproductiviteit en productinzichten of klanttevredenheid en -loyaliteit, investeren in Zendesk biedt een betere levenslange waarde voor zowel je bedrijf als je klanten.

Meer informatie

Evaluatieversie

Stel in twee minuten je proefperiode in en probeer Zendesk uit.