Enkele redenen waarom bedrijven voor Zendesk kiezen
in plaats van Freshdesk

De afgelopen twee jaar zijn wij door Gartner uitgeroepen tot marktleider, maar wij hebben niet de bedoeling hierover op te scheppen. Waar wij wel over opscheppen? Ons sectorbepalend product, onze robuuste rapporten en onze bewezen staat van dienst als het om innovatie gaat. Onze CSAT-score van 95% spreekt voor zich.

Gartner

Zendesk behaalt de hoogste score in een Gartner B2C-gebruiksscenario in het Gartner-rapport 2017 over de kritieke mogelijkheden voor CRM Customer Engagement Centers. Zie waarom door een demo te bekijken of het rapport te lezen.

Kies verstandig

Er gaat niets boven het gebruik van het juiste hulpmiddel voor de juiste taak. Hier zijn enkele informatiebronnen om je te helpen.

Vijf tekenen dat het tijd is om over te schakelen van Freshdesk

Maak uw groei toekomstbestendig, zonder de groeistuipen.

Meer informatie

Whitepaper over omnichannel

Als het om kanalen gaat, hebben we geen voorkeuren.

Meer informatie

Overzicht voor het evalueren van leveranciers

Eenvoudige vragen om u te helpen bij het kiezen van de juiste partner.

Meer informatie

De webinar 'Wat is er nieuw'

Blijf veranderen.

Nu bekijken

Wat wij u te bieden hebben

Zendesk is de toonaangevende leverancier van een softwareoplossing voor klantensupport. Met een ticketsysteem, live chat, telefonische support en een slimme kennisbank allemaal op één centrale plaats kunt u eenvoudig krachtige support verlenen. En wij hebben het gemakkelijk gemaakt om aanvullende kanalen en hulpmiddelen toe te voegen naarmate uw bedrijf groeit.

Wat maakt Zendesk anders?

Eén

Gemakkelijk te gebruiken door u en uw klanten

Klantrelaties zijn ingewikkeld, maar de hulpmiddelen waarmee relaties worden beheerd hoeven dat beslist niet te zijn. Zendesk Support is gebruiksvriendelijk en speciaal ontworpen voor agenten. En Zendesk Support instellen duurt dagen, geen maanden, en dat betekent dat er minder training nodig is voor agenten en dat teams tevredener zijn.

Twee

Wij zijn je succesnetwerk

Bij Zendesk helpen wij bedrijven met het opbouwen van betere klantrelaties. En wij doen wat wij beloven. We hebben een klantervaringsteam dat succes en service biedt, en alles wat u verder nog nodig hebt om de klus te klaren.

“Zendesk is een van onze meest hechte partners. Het is een van onze meest hechte partners...en het belangrijkste instrument dat wij hebben om relaties met onze chauffeurs op te bouwen.”
Dennis Wang, medeoprichter en CEO, Easy Taxi LEES HET VERHAAL

Drie

Betere rapportages en analyses

Waar de juiste gegevens het juiste team bereiken, verandert de klantervaring van een kostencentrum in een kernstrategie voor producten, marketing en support. Met Zendesk kunt u aangepaste rapporten en trendgegevens maken voor teams die niet actief support verlenen, waardoor uw gehele bedrijf dichter bij uw klanten komt te staan.

Wij hebben uiterst gedetailleerde rapporten en dashboards kunnen maken. Zendesk is een systeem waarmee wij konden groeien, en dat was heel erg belangrijk.”
Michael Robichaud, Manager Support Products, Coursera LEES HET VERHAAL

Vier

Benchmarks en aanbevolen werkwijzen uit de sector

Als het over metingen gaat, hebben wij het over maatwerk. Daarom hebben wij Zendesk Benchmark in het leven geroepen, met echte klantenservice- en supportinteracties van meer dan 50.000 deelnemende organisaties in 140 landen.

Ontdek waar u staat

Het is eenvoudig. Selecteer uw branche en ontdek hoe uw bedrijf zich verhoudt tot uw branchegenoten.

Vijf

Toonaangevende Apps Marketplace

Bij Zendesk bouwen wij aan de lange termijn. Wij investeren in onze integraties en maken steeds weer nieuwe integraties mogelijk.

Ontsluit Zendesk op al uw interne tools met onze meer dan 700 apps, waaronder alles van productiviteit en tijdregistratie tot e-commerce en sociale media.

Bekijk onze Apps Marketplace.

Zoek in onze meer dan 700 apps

Meer dan 140.000 betalende bedrijven vertrouwen ons hun klanten toe

Logo: Twilio
Logo: ModCloth
Logo: Rapha
Logo: Groupon

“Vertrouwen is essentieel voor alles wat we doen.”

Joe Harrow

Directeur klantenservice

Logo: Republic Wireless
Logo: Shopify

“Zendesk is een krachtig hulpmiddel voor ons geweest bij het wereldwijd opschalen. Daarnaast heeft Zendesk de uitzonderlijke prestatie geleverd om ons te betrekken bij een echte en actieve klantencommunity.”

Roy Sunstrum

Vice President van Merchant Support

Logo: OpenTable