Zendesk biedt meer waarde dan Freshdesk, maar dan zonder verborgen kosten.

De toonaangevende oplossingen en klantervaring van Zendesk zijn de premiumprijs meer dan waard. Klik hier voor de vele redenen waarom onze 160.000 betalende klanten voor Zendesk kozen.

Kies verstandig

Offer de kwaliteit van je CX niet op om op de korte termijn een paar euro te besparen.

Waarom Zendesk?

Eén

Oplossingen van hoge kwaliteit waar jij en je klanten op kunnen vertrouwen

Of je nu een klein familiebedrijf of een miljardenconcern hebt, klantervaring is essentieel voor elke onderneming. Zendesk stelt bedrijven in staat eenvoudig te starten en snel te groeien zonder van CX-oplossingen te hoeven veranderen. Uber, Shopify en Slack begonnen bijvoorbeeld met slechts een handjevol agenten op Zendesk, maar hadden er al snel honderden of zelfs duizenden in dienst.

Kwaliteit is een groot probleem bij Freshdesk: oproepen en chats vallen op mysterieuze wijze weg, waardoor agenten in de war raken en klanten gefrustreerd, met een verminderde CSAT en customer lifetime value als gevolg. Printful en Monese hebben dit uit eerste hand ervaren. Daarom zijn ze overgestapt naar Zendesk.

"Toen de feestdagen voor deur stonden, groeide ons volume [op Freshdesk] snel. We liepen tegen problemen aan met de stabiliteit bij het aannemen van oproepen en chats. Ook kregen we te maken met onnauwkeurige rapportage. Dit had rampzalige gevolgen kunnen hebben voor ons bedrijf. De wachtrij voor oproepen en chats van Zendesk stemmen ons een stuk tevredener. We kunnen alles nu veel beter beheren."

Lora Kimball

Customer Support Manager, Printful

LEES HET VERHAAL

Twee

Succes gegarandeerd, ook na implementatie

Software kopen is niet eenvoudig. Zelfs wanneer je een uitstekend product hebt gevonden, kan het implementeren erg lastig zijn zonder de juiste branche- en productkennis. Daarom heeft Zendesk Luminaries ontwikkeld, een programma dat is ontworpen om onze 157.000 betalende klanten in staat te stellen samen te werken en kennis met elkaar te delen. Daarnaast biedt Zendesk accountbeheer, klantbegeleiding en supportbronnen van wereldklasse om jouw succes te garanderen.

Naast basissupport biedt Freshdesk weinig om zijn klanten te helpen succesvol te zijn. Gebruik jij Freshdesk? Bedenk je dan het volgende: heb je een toegewijde succesmanager? Wanneer heb je voor het laatst een Freshworks-evenement bijgewoond waarbij klanten konden samenwerken? Heeft Freshworks je geholpen bij je optimalisatie? De CX van Zendesk was een gamechanger voor Showpo. Daarom koost het bedrijf voor een switch van Freshdesk naar Zendesk.

"We wilden de stap maken van de start-upfase naar de structuur van een groot bedrijf. Zendesk helpt ons daarbij enorm. Het is een echte gamechanger."

Paul Waddy

Head of Operations, Showpo

LEES HET VERHAAL

Drie

Zendesk offers a better total cost of ownership (license cost aside)

Licentiekosten zijn slechts een onderdeel van de totale eigendomskosten. Er zijn meer kosten verbonden aan Freshdesk dan alleen licentiekosten. Bij een slechte CX, een inefficiënte agentervaring, ongelijksoortige gegevens en een ongestructureerde technologiestack komen nog meer kosten kijken. Als je deze kosten meerekent, liggen de totale eigendomskosten bij Zendesk lager dan bij Freshdesk.

Na de overstap van Freshdesk naar Zendesk, verhoogde Ola Cabs de workflowautomatisering met 60%, wat resulteerde in een toename van 40% in CSAT. Deze strategische verschuiving stelde het bedrijf ook in staat om support van hogere kwaliteit te leveren, en dat met 800 minder agenten dan ze voorheen nodig zouden hebben.

"Een enkele omnichannel oplossing helpt, omdat de gegevens zich op één plek bevinden. Bovendien helpt het ons tijd te besparen en onze productiviteit te verhogen. Ook hoeven we onze agenten niet meer in meerdere tools te trainen. Agenten leren met Zendesk te werken en kunnen direct switchen tussen verschillende teams."

Sankar Rao Amburkar

Head of Products, Ola Cabs

LEES HET VERHAAL
Logo: Gartner

Voor het vijfde achtereenvolgende jaar is Zendesk erkend als leider in het 2020 Gartner Magic Quadrant voor het CRM Customer Engagement Center. Wij zijn ervan overtuigd dat de positie van Zendesk een weerspiegeling is van ons snelgroeiende klantenbestand, ons wereldwijde succes en ons innovatietempo. Klik hier voor meer informatie.