Enkele redenen waarom bedrijven voor Zendesk kiezen
in plaats van Freshdesk

For the past two years, we’ve been named a market leader by Gartner, but we’re not here to brag about it. What we will brag about: our industry-defining product, robust reporting, and track record of innovation. Besides, our 95% CSAT score speaks for itself.

Gartner

Zendesk scores highest in business to consumer use case in Gartner’s December 2017 Critical Capabilities for the CRM Customer Engagement Center. See why with a demo or read the report.

Kies verstandig

Er gaat niets boven het gebruik van het juiste hulpmiddel voor de juiste taak. Hier zijn enkele informatiebronnen om je te helpen.

Vijf tekenen dat het tijd is om over te schakelen van Freshdesk

Maak uw groei toekomstbestendig, zonder de groeistuipen.

Meer informatie

Whitepaper over omnichannel

Als het om kanalen gaat, hebben we geen voorkeuren.

Meer informatie

Overzicht voor het evalueren van leveranciers

Eenvoudige vragen om u te helpen bij het kiezen van de juiste partner.

Meer informatie

De webinar 'Wat is er nieuw'

Blijf veranderen.

Nu bekijken

Wat wij u te bieden hebben

Zendesk is de toonaangevende leverancier van een softwareoplossing voor klantensupport. Met een ticketsysteem, live chat, telefonische support en een slimme kennisbank allemaal op één centrale plaats kunt u eenvoudig krachtige support verlenen. En wij hebben het gemakkelijk gemaakt om aanvullende kanalen en hulpmiddelen toe te voegen naarmate uw bedrijf groeit.

Wat maakt Zendesk anders?

Eén

Gemakkelijk te gebruiken door u en uw klanten

Klantrelaties zijn ingewikkeld, maar de hulpmiddelen waarmee relaties worden beheerd hoeven dat beslist niet te zijn. Zendesk Support is gebruiksvriendelijk en speciaal ontworpen voor agenten. En Zendesk Support instellen duurt dagen, geen maanden, en dat betekent dat er minder training nodig is voor agenten en dat teams tevredener zijn.

Twee

Wij zijn je succesnetwerk

Bij Zendesk helpen wij bedrijven met het opbouwen van betere klantrelaties. En wij doen wat wij beloven. We hebben een klantervaringsteam dat succes en service biedt, en alles wat u verder nog nodig hebt om de klus te klaren.

“Zendesk is een van onze meest hechte partners. Het is een van onze meest hechte partners...en het belangrijkste instrument dat wij hebben om relaties met onze chauffeurs op te bouwen.”
Dennis Wang, medeoprichter en CEO, Easy Taxi LEES HET VERHAAL

Drie

Betere rapportages en analyses

Waar de juiste gegevens het juiste team bereiken, verandert de klantervaring van een kostencentrum in een kernstrategie voor producten, marketing en support. Met Zendesk kunt u aangepaste rapporten en trendgegevens maken voor teams die niet actief support verlenen, waardoor uw gehele bedrijf dichter bij uw klanten komt te staan.

Wij hebben uiterst gedetailleerde rapporten en dashboards kunnen maken. Zendesk is een systeem waarmee wij konden groeien, en dat was heel erg belangrijk.”
Michael Robichaud, Manager Support Products, Coursera LEES HET VERHAAL

Vier

Benchmarks en aanbevolen werkwijzen uit de sector

When it comes to metrics, one size doesn’t fit all. That’s why we created the Zendesk Benchmark, with actual customer service and support interactions from more than 50,000 participating organizations across 140 countries.

Ontdek waar u staat

Het is eenvoudig. Selecteer uw branche en ontdek hoe uw bedrijf zich verhoudt tot uw branchegenoten.

Vijf

Toonaangevende Apps Marketplace

Bij Zendesk bouwen wij aan de lange termijn. Wij investeren in onze integraties en maken steeds weer nieuwe integraties mogelijk.

Ontsluit Zendesk op al uw interne tools met onze meer dan 700 apps, waaronder alles van productiviteit en tijdregistratie tot e-commerce en sociale media.

Take a look at our Apps Marketplace.

Zoek in onze meer dan 700 apps

Meer dan 145.000 betalende bedrijven vertrouwen ons hun klanten toe

Logo: Twilio
Logo: ModCloth
Logo: Groupon

“Vertrouwen is essentieel voor alles wat we doen.”

Joe Harrow

Directeur klantenservice

Logo: Republic Wireless
Logo: Shopify

“Zendesk is een krachtig hulpmiddel voor ons geweest bij het wereldwijd opschalen. Daarnaast heeft Zendesk de uitzonderlijke prestatie geleverd om ons te betrekken bij een echte en actieve klantencommunity.”

Roy Sunstrum

Vice President van Merchant Support

Logo: OpenTable