Embeddables

Breng klantensupport rechtstreeks bij uw klanten

Proberen

Alles wat uw klanten nodig hebben, precies waar ze dat nodig hebben

Met Zendesk Embeddables kunnen bedrijven helpfunctionaliteit rechtstreeks binnen handbereik van klanten brengen. Met Embeddables kunnen bedrijven contact maken met de klant en hulp aanbieden, informatie verstrekken of een gesprek aanknopen. En omdat support naadloos is geïntegreerd in apps voor mobiele apparaten of uw webpagina, voelt de ervaring heel magisch.

  • Help Center

  • Chat

  • Tickets

Mobile SDK

Web Widget

Hoe het werkt

Klantenservice die zo probleemloos is dat het wel toverkunst lijkt

Zendesk Embeddables is een combinatie van Web Widget en Mobile SDK's voor zowel Android als iOS. Met Zendesk Embeddables kunnen ontwikkelaars Zendesk-functionaliteit (Helpcenter, chat of tickets) insluiten in elke app, op elke website of elk zelfstandig apparaat. Hierdoor blijft merkconsistentie gehandhaafd, vinden supportinteracties efficiënter plaats en blijft eventuele frustratie bij klanten tot een minimum beperkt.

Wat maakt Embeddables zo magisch?

  • Een betere klantervaring

    Support hoeft echt niet te worden verbannen naar de krochten van de klantervaring. Door Support in te sluiten op plaatsen waar de klant die nodig heeft – bij alle kanalen, apparaten en in alle omgevingen – hoeft de klant minder moeite te doen om hulp in te roepen en ontstaat een geweldige klantenservice als integraal onderdeel van het product.

  • Problemen worden sneller opgelost als de context bekend is

    Klanten zouden geen eigen speurwerk moeten hoeven doen als ze met een technisch probleem te maken krijgen. Zendesk Embeddables genereert automatisch informatie over welk apparaat of welke versie van de app werd gebruikt toen het probleem optrad. Zo bent u de curve voor en kunt u snel tot de oorzaak van de supportaanvraag doordringen.

  • Geef uzelf de ruimte om te groeien

    Met Embeddables vermindert u heen-en-weercommunicatie doordat de juiste informatie op het juiste moment op de juiste plaats wordt aangeboden. Deze combinatie van probleemloze klantenservice en een gestroomlijnde workflow zorgt ervoor dat support efficiënter is en er middelen worden vrijgemaakt die bedrijven nodig hebben om  te  groeien.

Mobile SDK

Bouw support rechtstreeks in uw app voor mobiele apparaten in

Laat uw support op mobiele apparaten meegroeien met uw zelfservice

Laat uw klanten zelf in een helpcenter dat is ingebouwd in de mobiele ervaring antwoord vinden op de vragen die zij hebben. Zo krijgen zij sneller antwoord op hun vragen en komen er bij u minder supportaanvragen binnen.

Maak op het juiste moment in uw app contact met uw klanten

Bied voor vragen waarvoor support nodig is een contactformulier of maak in realtime via live chat contact met de klant. Een naadloze ervaring zonder dat de gebruiker uw app verlaat.

Meer context voor snellere oplossingen

Leg automatisch belangrijke informatie over de klant vast – zoals het apparaat of besturingssysteem dat de klant gebruikt – zodat supportmedewerkers over alle contextinfo beschikken die ze nodig hebben.

Pictogram: de hoed van een tovenaar

Voor ontwikkelaars

Onze SDK's voor apps zijn speciaal gemaakt voor iOS en Android. Ga meteen aan de slag met de kant-en-klare gebruikersinterfaces of maak uw eigen aangepaste ervaring.

Documentatie over Mobile SDK

Zie onze SDK in actie

Foto: laptop Afbeelding: Web Widget-demo

Web Widget

Maak via uw website contact met gebruikers

Ingesloten support zoals u dat wilt

Bepaal met Web Widget hoe support op uw website moet werken. U bepaalt of u klanten wilt laten zoeken in een kennisbank, of u ze een contactformulier wilt laten invullen of dat ze gebruikmaken van Zendesk Chat.

Slimme suggesties om tijd te besparen

In plaats van klanten te dwingen eindeloos te zoeken of uw website te verlaten om elders hulp te vinden, kunt u Web Widget inzetten, die aanwezig is waar de klant hulp nodig heeft.

Een naadloze supportervaring

Web Widget is geoptimaliseerd voor een eenvoudige gebruikerservaring, ongeacht of de klant vanaf een desktop-pc of op een mobiel apparaat werkt. Web Widget wordt afhankelijk van de taal van de browser van de klant aangeboden in de taal van de klant.

Pictogram: kristallen bol

Voor ontwikkelaars

Het enige wat nodig is om Web Widget aan uw website toe te voegen, is een klein beetje JavaScript. Met onze Web Widget API kunt u uw eigen gegevens integreren, de vormgeving van de widget aanpassen en het gedrag van de widget bepalen.

Web Widget API's
Pictogram: voetafdrukken

Het traject is belangrijk

Krijg volledig inzicht in het traject dat de klant aflegt met de app Pathfinder voor Support. U ziet alle activiteit van de klant op uw website of binnen uw app voor mobiele apparaten. Supportmedewerkers krijgen volledig inzicht in waar een klant is geweest voordat die een vraag indient. Ook kunnen agenten zien welke artikelen de klant in de kennisbank heeft geraadpleegd, zodat agenten de juiste context hebben om de klant te kunnen helpen.

Pathfinder ontdekken
Illustratie: koptekst Pathfinder-pagina Illustratie: stap in Pathfinder Illustratie: stap in Pathfinder Illustratie: stap in Pathfinder Illustratie: stap in Pathfinder Illustratie: Pathfinder

Zendesk API

Eerst bouwen,
dan komen ze vanzelf

Mobile SDK en Web Widget zijn krachtige hulpmiddelen, maar sommige ontwikkelaars willen nog verder gaan. Daarom heeft Zendesk een REST-API die nog meer vrijheid geeft en geavanceerde aanpassingsmogelijkheden biedt. Onze API heeft meer dan 400 eindpunten, waardoor u vanaf nul kunt beginnen met bouwen, en elk apparaat, product en toepassing kunt ondersteunen.

Documentatie bekijken
Illustratie: bouwblok Illustratie: bouwblok Illustratie: bouwblok Illustratie: arm van tovenaar
“Dankzij Zendesk SDK's hebben wij contact met klanten daar waar zij zich bevinden zonder dat wij hun ervaring onderbreken.”
– Jeremy Fair, Operations Business Systems, Big Fish Games

Ga uw gang. Probeer 't maar eens uit.

Registreer u om aan de slag te gaan met Embeddables en zie  hoe de toverkunst zijn werk doet

Aan de slag Illustratie: juwelen