Alles wat je klanten nodig hebben, precies waar ze dat nodig hebben
Met Zendesk Embeddables kunnen bedrijven helpfunctionaliteit rechtstreeks binnen handbereik van klanten brengen. Met Embeddables kunnen bedrijven contact maken met de klant en hulp aanbieden, informatie verstrekken of een gesprek aanknopen. En omdat support naadloos is geïntegreerd in apps voor mobiele apparaten of je webpagina, voelt de ervaring heel magisch.
-
Helpcenter
-
Chat
-
Tickets
Mobile SDK
Web Widget
Hoe het werkt
Klantenservice die zo probleemloos is dat het wel toverkunst lijkt
Zendesk Embeddables is een combinatie van Web Widget en Mobile SDK's voor zowel Android als iOS. Met Zendesk Embeddables kunnen ontwikkelaars Zendesk-functionaliteit (Helpcenter, chat of tickets) insluiten in elke app, op elke website of elk zelfstandig apparaat. Hierdoor blijft merkconsistentie gehandhaafd, vinden supportinteracties efficiënter plaats en blijft eventuele frustratie bij klanten tot een minimum beperkt.
Wat maakt Embeddables zo magisch?
-
Een betere klantervaring
Support hoeft echt niet te worden verbannen naar de krochten van de klantervaring. Door Support in te sluiten op plaatsen waar de klant die nodig heeft – bij alle kanalen, apparaten en in alle omgevingen – hoeft de klant minder moeite te doen om hulp in te roepen en ontstaat een geweldige klantenservice als integraal onderdeel van het product.
-
Problemen worden sneller opgelost als de context bekend is
Klanten zouden geen eigen speurwerk moeten hoeven verrichten als ze met een technisch probleem te maken hebben. Zendesk Embeddables genereert automatisch informatie over welk apparaat of welke versie van de app werd gebruikt toen het probleem optrad. Zo ben je de curve voor en kun je snel tot de oorzaak van de supportaanvraag doordringen.
-
Geef jezelf de ruimte om te groeien
Met Embeddables verminder je heen-en-weercommunicatie doordat de juiste informatie op het juiste moment op de juiste plaats wordt aangeboden. Deze combinatie van probleemloze klantenservice en een gestroomlijnde workflow zorgt ervoor dat support efficiënter is en er middelen worden vrijgemaakt die bedrijven nodig hebben om te groeien.
Mobile SDK
Bouw support rechtstreeks in je app voor mobiele apparaten in
Laat je support op mobiele apparaten meegroeien met je selfservice
Laat je klanten zelf in een helpcenter dat is ingebouwd in de mobiele ervaring antwoord vinden op de vragen die zij hebben. Zo krijgen zij sneller antwoord op hun vragen en komen er bij jou minder supportaanvragen binnen.
Maak op het juiste moment in je app contact met je klanten
Bied voor vragen waarvoor support nodig is een contactformulier of maak in realtime via live chat contact met de klant. Een naadloze ervaring zonder dat de gebruiker je app verlaat.
Meer context voor snellere oplossingen
Leg automatisch belangrijke informatie over de klant vast – zoals het apparaat of besturingssysteem dat de klant gebruikt – zodat supportmedewerkers over alle contextinformatie beschikken die ze nodig hebben.
Voor ontwikkelaars
Onze SDK's voor apps zijn speciaal gemaakt voor iOS en Android. Ga meteen aan de slag met de kant-en-klare gebruikersinterfaces of maak je eigen aangepaste ervaring.
Documentatie over Mobile SDKZendesk API
Eerst bouwen,dan komen ze vanzelf
Mobile SDK en Web Widget zijn krachtige hulpmiddelen, maar sommige ontwikkelaars willen nog verder gaan. Daarom heeft Zendesk een REST-API die nog meer vrijheid geeft en geavanceerde aanpassingsmogelijkheden biedt. Onze API heeft meer dan 400 eindpunten, waardoor je vanaf nul kunt beginnen met bouwen, en elk apparaat, product en toepassing kunt ondersteunen.
Documentatie bekijken
“Dankzij Zendesk SDK's hebben wij contact met klanten daar waar zij zich bevinden zonder dat wij hun ervaring onderbreken.”
Ga je gang. Probeer 't maar eens uit.
Registreer je om aan de slag te gaan met Embeddables en zie hoe de magie zijn werk doet
Registreren