Omnichannel support wordt gemakkelijk met Zendesk

Er is geen magische formule om omnichannel support te laten slagen. Uw bedrijf heeft een omnichannel supportoplossing op maat nodig om in de behoeften en voorkeuren van uw klanten te voorzien, en u begint met het kiezen van de juiste combinatie van kanalen.

Als u een bepaald kanaal nog niet hebt getest, kan het lastig zijn om te weten of dat kanaal voor uw klanten en bedrijf een succes zal zijn. Daarom hebben wij deze gids geschreven. U kunt hiermee een naadloze kanaalstrategie ontwerpen, omdat u rekening houdt met de volgende factoren:

  • Complexiteit en type van klantvragen die u het vaakst krijgt
  • Gemak waarmee klanten support vinden
  • Context, met name wáár in het traject de klant doorgaans om hulp vraagt
  • Kosten op korte en lange termijn van een kanaal ten opzichte van andere kanalen, en met welke kanalen u bepaalde zakelijk doelen kunt realiseren

In deze gids maakt u ook kennis met de producten van Zendesk en wat u kunt bereiken met onze naadloze, geïntegreerde omnichannel oplossingen. Ons doel is om u te helpen contact te maken met uw klanten waar zij zich bevinden en het gesprek met ze bij welk kanaal dan ook voort te zetten.

Download de gids en ontdek hoe u omnichannel support levert met Zendesk.

Vul het onderstaande formulier in om het rapport te lezen

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling

Bijna klaar. Vertel ons over uw bedrijf.

Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt. Veel leesplezier.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.