Artikel

Zendesk-onderzoek: live chat

Gepubliceerd 25 april 2017
Laatst aangepast 19 juni 2020

Live ChatDe populariteit van live chat voor klantenservice neemt snel toe. Klanten maken steeds vaker gebruik van live chat wanneer ze online winkelen, en een toenemend aantal consumenten zegt dat zij de voorkeur geven aan live chat als ze contact willen opnemen met support. Hoe kunnen bedrijven live chat gebruiken om de manier waarop zij contact met klanten hebben anders vorm te geven? Dit Zendesk-onderzoeksrapport gaat in op het volgende:

  • Benchmarking voor live chat
  • Hoe live chat het contact met klanten verandert
  • De kenmerken van een geweldige ervaring met live chat
  • Waar u rekening mee dient te houden wanneer u personeel voor live chat werft

Download het volledige rapport voor meer informatie en inzichten. (in het Engels)

Als u een voorstander bent van metingen, analyses en alles wat met cijfers te maken heeft, ga dan naar de pagina Zendesk Benchmark om te zien hoe uw klantensupport zich verhoudt tot die van uw concurrenten.

Bedankt voor het downloaden! Hier is uw exemplaar van Zendesk research: live chat

Lees verder