Artikel

Zendesk-onderzoek: zelfservice door klanten

Gepubliceerd 25 april 2017
Laatst aangepast 25 april 2017

customer self-serviceDe populariteit van zelfservice door klanten neemt steeds verder toe. Klanten maken steeds vaker gebruik van hun mobiele apparaten om zelf hulp te zoeken, wat resulteert in een afname van het aantal rechtstreekse interacties met merken en hun supportmedewerkers. Hierdoor realiseren bedrijven zich steeds meer dat deze trend richting zelfservice niet alleen voordelig is, maar ook tot hogere klanttevredenheidsscores leidt. Dus hoe kunnen bedrijven de efficiëntie van hun zelfservice verbeteren? Dit Zendesk-onderzoeksrapport gaat in op het volgende:

  • Zelfservicescores, een manier om de impact van het zelfserviceaanbod te meten
  • De opkomst van de mobiele klant
  • Benchmarking voor klanttevredenheid
  •  
    Download het volledige rapport voor meer informatie en inzichten (in het Engels)

    Als u een voorstander bent van metingen, analyses en alles wat met cijfers te maken heeft, ga dan naar de pagina Zendesk Benchmark om te zien hoe uw klantensupport zich verhoudt tot die van uw concurrenten.

Bedankt voor het downloaden! Hier is uw exemplaar van Zendesk-onderzoek: zelfservice door klanten

Lees verder