- Service
- Scale operations
- 5 leuke feiten over omnichannel support
5 leuke feiten over omnichannel support
Gepubliceerd 10 januari 2019
Laatst gewijzigd 10 januari 2019

Abonneer je op de Bibliotheek
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.
Verwante verhalen

Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community
Het team van InVision legt uit hoe zij de vruchten plukt van een betrokken community met gebruikers, nu een essentieel onderdeel van hun bedrijfsstrategie - voor support en nog veel meer

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring
Naarmate je bedrijf groeit, neemt ook de complexiteit van de klantenservice toe. Je hebt meer producten,…

Geef je werk een goede flow : 5 stappen om je supportactiviteiten schaalbaar te maken
The many benefits to hosting a support community include better knowledge sharing, fostering productive conversations, enabling product experts, moderating conversations, SEO, and more.
Help klanten zichzelf te helpen met kunstmatige intelligentie
Met de verschillende manieren waarop klanten contact opnemen met support, zoals e-mail, bellen en live chatten,…