Knowledge Capture App
Geef je agents de tools om kennis vast te leggen en aan te vullen, zodat de resultaten van je kennisbank en selfservice-aanbod elke dag beter worden.
Betere kennis, betere actie
Je agents weten als geen ander hoe je klanten geholpen moeten worden. Die informatie is waardevol. Maar deze gaat vaak verloren als het niet meteen wordt gedocumenteerd. De Knowledge Capture-app zet de kennis van je agents ter plekke om in effectieve content voor je kennisbank. Zo ontwikkel en onderhoud je op eenvoudige wijze artikelen van hoge kwaliteit.
De antwoorden zijn hier
Met de Knowledge Capture-app kunnen agents sneller tickets oplossen met relevante helpcenter-content binnen handbereik. Door automatisch artikelen te zoeken en suggereren op basis van het merk en de taal van het ticket, geeft de Knowledge Capture-app AI-gedreven artikelaanbevelingen die agents met slechts één klik kunnen koppelen aan ticketreacties.

Houd je kennis up-to-date
Tijdens het helpen van klanten komen je agents waarschijnlijk incorrecte en verouderde artikelen tegen. Wanneer ze artikelen tegenkomen die aan verbetering toe zijn, kunnen ze deze onmiddellijk flaggen en feedback toevoegen. Zo wordt je kennisbank op natuurlijke wijze wordt onderhouden en blijft je content relevant.

Ontdek missende content en vul deze aan
Als agents niet kunnen vinden wat ze zoeken, kunnen ze direct nieuwe artikelen aanmaken en delen met behulp van kant-en-klare templates. Door kennis spontaan vast te leggen zullen agents je kennisbank voortdurend verrijken met artikelen die antwoord geven op de vragen van je klanten.

Meet je prestaties en word beter
Admins hebben toegang tot het Knowledge Capture-dashboard om te analyseren welke artikelen agents helpen de meeste tickets op te lossen. Je kunt dieper in de data duiken en die inzichten gebruiken om je kennisbank in de loop van de tijd te ontwikkelen.

Krijg toegang tot meer kennis
Ontdek meer over de wereld van telefonische supportsoftware en callcenters.