Knowledge Capture-app

Geef agenten de instrumenten in handen om hun gezamenlijke kennis vast te leggen en in de loop van de tijd uit te breiden, zodat de resultaten van uw kennisbank en zelfserviceaanbod steeds beter worden.

Meer kennis, betere resultaten

Uw agenten weten het beste hoe zij een klant kunnen helpen. Die informatie is waardevol, maar gaat vaak verloren als deze niet direct wordt vastgelegd zodra die informatie wordt verkregen. Met de Knowledge Capture-app zet de agent ter plekke zijn kennis om in praktische inhoud voor artikelen in uw kennisbank, waardoor het heel gemakkelijk is om artikelen met een hoge kwaliteit te maken en bij te werken.

Zoek niet verder

Met de Knowledge Capture-app kunnen agenten tickets sneller oplossen omdat zij relevante inhoud uit het helpcenter binnen handbereik hebben. Door automatisch naar artikelen te zoeken en deze voor te stellen op basis van het merk en de taal van het ticket, beveelt de Knowledge Capture-app artikelen aan die afkomstig zijn van kunstmatige intelligentie waar agenten met slechts één klik in ticketreacties naar kunnen linken.

kennisbank-app

Houd uw kennis up-to-date

Terwijl klanten worden geholpen, komen agenten waarschijnlijk ook artikelen tegen die niet (meer) kloppen of verouderd zijn. Wanneer zij een artikel zien dat verbeterd moet worden, kunnen zijn die artikelen meteen markeren en hun feedback toevoegen, zodat uw kennisbank steeds zo relevant mogelijk is.

kennisbank-app

Herken hiaten en vul uw kennis aan

If agents can’t find what they’re looking for, they can instantly create and share new articles using predefined templates. By capturing knowledge on the fly, agents will continuously enrich your knowledge base with articles that answer your customer’s issues.

kennisbankartikelen

Meten en verbeteren

Admins can access the Knowledge Capture dashboard to analyze which articles help agents solve the most tickets. You can dive deeper and and use those insights to evolve your knowledge base over time.

Knowledge Capture

Veeva

Zendesk helpt Veeva met de verwerking van 35.000 tickets per maand

Read customer story