Customer portal software
Geef je klanten via onze helpdeskportal een speciale plaats waar zij hun supportaanvragen en bijdragen aan een kennisbank of community kunnen beheren.
Voor en door klanten
Zendesk's online customer requests portal helps customers keep track of activities that matter most. Customers can check the status of their support requests, review updates to their knowledge base and community contributions, and track content they’re following—all from a single location. And with a dedicated customer web portal, customers find exactly what they’re looking for.
Eén plaats
voor alles
Een goed ontworpen helpdesk-portal is een thuisbasis voor de klant die op zoek is naar informatie over zijn supportaanvragen. Klanten kunnen zoeken in eerdere interacties en tickets waarop zij zijn ge-cc'd om antwoord te vinden op vragen die al eerder zijn gesteld. Hierdoor besparen ze tijd en hoeft je team niet bij herhaling dezelfde antwoorden te geven.

Your customer portal, your brand
Branded support portals reassure customers they’re in the right place. The Zendesk user portal supports logos and custom themes so that it matches your brand. And you can deliver a seamless experience between your own website and your help center by using your own domain and configuring single sign-on.

Verzamel relevante informatie
Klanten kunnen ook nieuwe aanvragen maken in de Zendesk-klantenportal. Kies welke velden een klant moet invullen, zodat supportagenten de juiste context hebben om een aanvraag af te handelen.

Voor bedrijven en individuele personen
Bedrijven hebben behoefte aan meer inzicht in supportaanvragen, zodat ze de laatste ontwikkelingen met de rest van het team kunnen delen. De klantenportal van Zendesk biedt ondersteuning voor gedeelde organisaties, zodat leden elkaars aanvragen kunnen zien en de transparantie kunnen verhogen als de klant uit meerdere personen bestaat.

Profiteer van meer kennis
Blijf de wereld van communitysoftware en kennisbanken verkennen.