Zendesk Benchmark: trends op het gebied van klantervaring 2019

Ontvang hier uw eigen rapportkaart met uw klantenserviceperformance

Uw klanten vergelijken u met de beste klantervaring die ze ooit hebben gehad - elke keer weer. Dit is een onweerlegbare waarheid met verstrekkende gevolgen voor uw bedrijf, ongeacht in welke bedrijfstak u actief bent of de omvang van uw bedrijf.

Met Zendesk Benchmark, onze data-index van 45.000 bedrijven die gebruikmaken van Zendesk, hebben we onderzocht hoe topbedrijven grip krijgen op hun klantenservice om te bepalen wat leiders onderscheidt van de rest.

Enkele inzichten:

  • Klanten verwachten nu al naadloze, volledig geïntegreerde omnichannel support
  • Door support te zien als een open en flexibel platform dat wordt aangedreven door gekoppelde klantgegevens, kunnen bedrijven betere ervaringen creëren
  • Klanten willen proactieve betrokkenheid, maar bedrijven bieden dat nog niet aan
  • Bij de beste supportteams is kunstmatige intelligentie al de drijvende kracht achter goede klantervaringen
  • De juiste cultuur, het juiste proces en de juiste tools zijn onmisbare ingrediënten voor succes

Vul het onderstaande formulier in om het rapport te lezen

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling

Bijna klaar. Vertel ons over uw bedrijf.

Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt. Veel leesplezier.

Bedankt dat u onze gids met trends op het gebied van klantervaring 2019 hebt gedownload. Lees het volledige rapport hier.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.