Uw klantenbestand wordt groter—schaalt uw zelfservice mee?

Uw klantenbestand wordt groter—schaalt uw zelfservice mee?

Uw klantenbestand wordt groter—schaalt uw zelfservice mee?

Het begin van een nieuw hoofdstuk voor uw bedrijf is een fantastisch moment om uw klantenservice-activiteiten op een slimme manier te schalen, of u nu naar duurdere marktsegmenten verschuift of producten of functies toevoegt.

We weten dat klanten de voorkeur geven aan zelfservice via een kennisbank als die beschikbaar is. Het rapport met de passende titel Kennismanagement zal CRM-klantenservice veranderen,(Knowledge Management Will Transform CRM Customer Service) van Gartner schat dat CIO's hun kosten voor klantensupport met 25% of meer kunnen verlagen via een goede kennisbeheerdiscipline.

Als u langs de zijlijn staat te wachten op het juiste moment voor de zelfservicesprong, zal deze whitepaper u laten zien dat u en uw agenten zich elke dag al bezighouden met de activiteiten die nodig zijn voor het bieden van geweldige zelfservice.

Wij laten u zien dat u al:

  • Kennisbankartikelen schrijft
  • Bepaalt welke kennisbankartikelen moeten worden geschreven
  • Fantastische ervaringen ontwerpt
  • De juiste mensen voor het werk aanneemt
  • Onderwerpspecialisten identificeert
  • Inhoud uit uw ontluikende kennisbank gebruikt om klanten te helpen

Vul het onderstaande formulier in om het rapport te lezen

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling

Bijna klaar. Vertel ons over uw bedrijf.

Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.