Overslaan naar belangrijkste inhoud

E-BOEK 1 min read

Aan de slag met Zendesk Guide: strategieën en aanbevolen werkwijzen

Laatst gewijzigd 28 juli 2021

Zelfservice is hard op weg onmisbaar te worden voor bedrijven, en is al lang niet meer alleen maar een aardige bijkomstige vorm van dienstverlening. Volgens het e-book Aan de slag met Zendesk Guide wil “73% van consumenten zelf product- en serviceproblemen oplossen, en 90% van consumenten verwachten tegenwoordig dat een merk of organisatie een zelfserviceportal voor klantensupport aanbiedt.”

Het is belangrijk om de zelfservicemogelijkheden van uw bedrijf steeds te verbeteren nu meer en meer consumenten zelf hun problemen willen oplossen. Daarom hebben wij Zendesk Guide ontworpen, een slimme kennisbank die klanten en agenten een betere zelfservice geeft.

In Aan de slag met Zendesk Guide worden belangrijke tips gegeven over hoe u:

1. Een kennisbank met kwaliteit opbouwt
2. De efficiëntie van agenten vergroot
3. Zelfservicemogelijkheden optimaliseert


Download het e-book Aan de slag met Zendesk Guide om te leren hoe u moeiteloos klantervaringen levert via contextuele zelfservice en hoe u Zendesk Guide het beste kunt inzetten.

Op zoek naar meer technische details? Lees het artikel: Aan de slag met Guide

Verwante verhalen

Artikel
4 min read

Samenwerking, inspiratie, support: In de InVision-community

Het team van InVision legt uit hoe zij de vruchten plukt van een betrokken community met gebruikers, nu een essentieel onderdeel van hun bedrijfsstrategie - voor support en nog veel meer

Artikel
4 min read

Hoe je de productiviteit van agenten kunt verbeteren voor een betere klantervaring

Naarmate je bedrijf groeit, neemt ook de complexiteit van de klantenservice toe. Je hebt meer producten,…

Infographic
1 min read

Help klanten zichzelf te helpen met kunstmatige intelligentie

Met de verschillende manieren waarop klanten contact opnemen met support, zoals e-mail, bellen en live chatten,…