Zendesk gebruiken voor IT

Gepubliceerd 6 juni 2022
Laatst gewijzigd 6 juni 2022

Je bent een IT-leider en iedereen kijkt naar jouw team voor advies.

Werknemers rekenen op je om al hun vragen te beantwoorden en problemen met hun apparaten op te lossen. Managers komen bij jou voor strategische begeleiding bij digitale projecten. Intussen moet je team gegevens van de organisatie beschermen en voldoen aan allerlei regelgeving.

Met Zendesk kun je meer doen dan alleen maar reageren op inkomende vragen. Je kunt er kennis consistent, veilig en op schaal mee delen. Ook kun je er de werkdruk mee verminderen en de tevredenheid mee verhogen.

In deze guide laten we je zien hoe je Zendesk voor je IT-helpdesk kunt inzetten.

  • Werknemers helpen waar en wanneer ze het nodig hebben
  • Je efficiëntie verhogen met AI-gedreven workflows
  • Gegevens gebruiken om de impact van je werk aan te tonen
  • Jouw ideale helpdesk bouwen door apps, integraties en aangepaste workflows toe te voegen