Draaiboek voor Flexibel Werken—hoe grotere bedrijven een concurrentievoordeel kunnen behalen met CX

Dit draaiboek voor flexibel werken staat vol originele data en bruikbare inzichten, en helpt grote bedrijven zich voor te bereiden op de toekomst, wat er ook gebeurt.

Door

Gepubliceerd 11 juni 2021
Laatst gewijzigd 29 juli 2021

Flexibiliteit was vóór de pandemie al belangrijk, en is nu helemaal onmisbaar. In het afgelopen jaar is er van alles veranderd aan de manier waarop grote bedrijven zaken doen. Het is niet makkelijk aan de top te blijven. Het vergt voortdurende alertheid, de bereidheid om verouderde tactieken overboord te gooien en kunnen omgaan met de onzekerheden die met verandering gepaard gaan.

Voor dit draaiboek ondervroeg Zendesk bijna 4000 bedrijfsleiders, managers en agents op het gebied van klantervaring en klantenservice. We hebben ook data geanalyseerd met betrekking tot flexibel werken van meer dan 90.000 bedrijven die Zendesk gebruiken in 175 landen, zodat we grote bedrijven kunnen helpen zich voor te bereiden op de toekomst – wat er ook gebeurt.

Leer hoe je flexibeler wordt door:

  1. Het makkelijker te maken om te horen wat klanten zeggen

  2. Je team te helpen om productief te blijven in tijden van verandering

  3. Te investeren in flexibele technologie die je CX-doelen ondersteunt