Overslaan naar belangrijkste inhoud

Video

Klanttevredenheidsonderzoeken in Zendesk Support

Met klanttevredenheidsonderzoeken verzamelt u feedback van uw klanten. Ontdek hoe u door klanten een eenvoudige vraag te stellen belangrijke verbeteringen kunt aanbrengen en inzicht krijgt in de gezondheid van uw supportorganisatie.

Meer informatie over Klanttevredenheidsonderzoeken in Zendesk Support

Verwante verhalen

Artikel
4 min read

Vul je kennis aan met de Knowledge Capture-app

Een supportoperatie in de 21e eeuw kan niet zonder een uitgebreide kennisbank. Het implementeren daarvan is slechts de eerste stap, daarna komt het onderhoud.

Artikel
11 min read

Ticketescalatie: Wat het is en hoe ga je ermee om?

Ontdek hoe ticketescalatie werkt en waarom een gedegen escalatieproces belangrijk is voor je bedrijf.

Artikel
7 min read

De 8 beste modellen voor verandermanagement: Een guide ter vergelijking

De 8 beste modellen voor verandermanagement en de definities van verandermanagement

Artikel
11 min read

Op vaardigheden gebaseerde routering: Definitie, proces en best practices

Gebruik op vaardigheden gebaseerde routering om de ticketafhandeling te stroomlijnen en ervoor te zorgen dat klanten met een agent spreken die het beste in staat is hun problemen op te lossen. Dit verhoogt de klanttevredenheid en zorgt voor een prettigere klantervaring (CX).