Met klanttevredenheidsonderzoeken verzamelt u feedback van uw klanten. Ontdek hoe u door klanten een eenvoudige vraag te stellen belangrijke verbeteringen kunt aanbrengen en inzicht krijgt in de gezondheid van uw supportorganisatie.
Meer informatie over Klanttevredenheidsonderzoeken in Zendesk Support
Verwante verhalen
Artikel
4 min read
Vul je kennis aan met de Knowledge Capture-app
Een supportoperatie in de 21e eeuw kan niet zonder een uitgebreide kennisbank. Het implementeren daarvan is slechts de eerste stap, daarna komt het onderhoud.
Artikel
11 min read
Ticketescalatie: Wat het is en hoe ga je ermee om?
Ontdek hoe ticketescalatie werkt en waarom een gedegen escalatieproces belangrijk is voor je bedrijf.
Artikel
7 min read
De 8 beste modellen voor verandermanagement: Een guide ter vergelijking
De 8 beste modellen voor verandermanagement en de definities van verandermanagement
Artikel
11 min read
Op vaardigheden gebaseerde routering: Definitie, proces en best practices
Gebruik op vaardigheden gebaseerde routering om de ticketafhandeling te stroomlijnen en ervoor te zorgen dat klanten met een agent spreken die het beste in staat is hun problemen op te lossen. Dit verhoogt de klanttevredenheid en zorgt voor een prettigere klantervaring (CX).