- Service
- Trends en inzichten
- Hoe kunstmatige intelligentie de klantervaring verbetert

Verwante verhalen

Artikel | 4 min read
Waarom de toekomst van crypto op CX steunt
Sinds de release van Bitcoin in 2009 hebben cryptocurrencies (crypto's) de krantenkoppen gehaald. In de afgelopen…

Artikel | 4 min read
Je klantenbestand behouden tijdens een recessie
Tijdens een recessie zijn er stappen die je kunt nemen om je bestaande klantenbestand te behouden en zelfs te laten groeien. Versterk de relatie met je klanten door ze naadloze, gepersonaliseerde CX te bieden op al je kanalen.

Artikel | 4 min read
Boost je omzet tijdens een recessie
Ouderwetse platforms bieden slechts beperkt mogelijkheden om groei te stimuleren. Maak van alledaagse interacties persoonlijke en buitengewone kansen om inkomsten te genereren.

Artikel | 4 min read
De rol van klantenservice tijdens een recessie
Voorbereiden op verandering is een permanente taak. Focus op waar je het hoogste rendement uit je service-investeringen kunt halen en maak gebruik van tools en functies die zowel een kosten- als tijdbesparing opleveren.