Zendesk voor telecommunicatie

Maak contact met je klanten

Klanten raadplegen op verschillende manieren content en maken op verschillende manieren contact met je bedrijf. Voor telecomaanbieders is het niet voldoende om het snelste netwerk, de nieuwste apparatuur of de meeste content te hebben. Het gaat om het bieden van de beste klantervaring. Dankzij Zendesk kun je in contact te komen met je klanten, de gewenste informatie leveren en de verwachtingen van je klanten overtreffen.

Een demo aanvragen
Leiders in de telecomsector die de klantervaring met Zendesk transformeren
Logo: Circles.Life
Logo: Vodafone
Logo: Republic Wireless
Logo: Amaysim
Logo: Sure
Logo: Unleashed

De Zendesk-benadering voor telecommunicatie

Maak via elk kanaal contact

Wees je branchegenoten een stap voor en profiteer van nieuwe diensten en markten. Elk nieuw aanbod - of het nu rechtstreeks is gericht aan de consument of aan zakelijke klanten - moet vanaf het begin de beste ervaring leveren. Met Zendesk kunnen klanten via het kanaal van hun voorkeur met je bedrijf in contact komen. Verbeter conversies en creëer de juiste ervaring voor elk aanbod.

Meer informatie over de Zendesk-omnichanneloplossing

Breid je bandbreedte uit

Gegevens over je klanten, de producten die ze gebruiken en de content die ze bekijken, zijn in veel onderdelen van je bedrijf aanwezig. Met Zendesk Sunshine kun je die gegevens gebruiken door de juiste informatie op de desktop van je agent beschikbaar te maken, zodat die via elk kanaal persoonlijke support kan geven - met de juiste context over je klanten binnen handbereik.

Productvoorbeeld 2
Hier vind je meer informatie over Zendesk Sunshine

Bouw een sterke band op

Klanten willen een gesprek met hun serviceprovider wanneer ze support nodig hebben. Ga met je klanten om zoals zij dat ook doen met hun gezin en vrienden. Met Sunshine Conversations kun je een permanente dialoog met je klanten voeren, zodat zij je content kunnen verkennen, nieuwe diensten kunnen uitproberen en baas zijn over hun eigen plannen zonder dat ze meerdere websites en teams hoeven te raadplegen.

Meer informatie over Sunshine Conversations
Productvoorbeeld 3

Stel de juiste informatie beschikbaar

Gebruik de kennis en expertise die in je bedrijf aanwezig zijn in een selfservice-oplossing. Creëer een Helpcenter met content waarmee klanten de antwoorden kunnen vinden die ze zoeken. Met Zendesk Guide en Answer Bot kun je je support opschalen, meer tijd besteden aan complexe zaken en klanten in staat stellen hun eigen supportheld te zijn.

Productvoorbeeld 4
Meer informatie over Zendesk Guide en Answer Bot

Geef je mensen hun eigen verantwoordelijkheid

Wanneer je in de telecomsector werkt, moeten je processen naadloos op elkaar aansluiten. Geef je medewerkers toegang tot de juiste informatie en systemen waarmee ze gemakkelijk de beste klantervaring kunnen bieden. Met Zendesk kun je nieuwe toepassingen toevoegen, zorgen voor samenwerking, en workflows in je bedrijf integreren, zodat iedereen optimaal samenwerkt.

Productvoorbeeld 5
Meer informatie over Zendesk voor interne teams

Ontdek hoe marktleiders Zendesk inzetten om de verwachtingen van de klant voor te blijven.

Breid gemakkelijk en snel uit

Boor nieuwe markten aan

"Met Zendesk kunnen we in een paar weken en maanden nieuwe markten betreden," aldus Yulga. "Alles wat we hebben is digitaal, van onze klantencontactpunten tot onze onboarding, en de manier waarop we met onze klanten omgaan en hen in de gelegenheid stellen hun abonnementen via onze mobiele app te beheren.
Megan Yulga

Marketing Manager bij Circles.Life

Logo: Circles.Life
Ontdek hoe Circles.Life een van de snelst groeiende dienstverleners in Azië is geworden

Maak je supportteam tot prioriteit

Verlicht hun werklast

"Onze medewerkers zijn dol op Zendesk Support omdat de geautomatiseerde antwoorden hen het vertrouwen geven dat hun problemen worden opgepakt", aldus Bedelis. "Onze agenten vinden het geweldig omdat Zendesk de perfecte balans biedt tussen een eenvoudige en krachtige oplossing."
David Bedelis

Learning Technologies Specialist bij Vodafone Hutchison Australia

Logo: Vodafone
Ontdek hoe Vodafone de ervaring van de medewerkers met Zendesk een impuls heeft gegeven

Bouw aan loyaliteit en vertrouwen

Zet je klanten op de eerste plaats

“Er wordt een aanzienlijk gewicht toegekend aan de manier waarop we omgaan met support. We kunnen buiten de gebaande paden denken en voor klanten zorgen op een manier die niet zo maar doodgewoon is. We proberen echt een service te bieden die verder gaat dan de doorsnee service."
Jon Keane

Director of Customer Support bij Republic Wireless

Logo: Republic Wireless
Ontdek hoe Republic Wireless Zendesk inzet om de verwachtingen van de klant te overtreffen

Maak alles eenvoudig voor iedereen

Stel soepele workflows samen

"We hebben nog steeds het dna van een startup, ondanks het feit dat we relatief groot zijn. We beseffen dat we met Zendesk niet veel hoeven te investeren in onze eigen infrastructuur, wat anders een beperkende factor voor onze groei zou zijn."
Peter James

Head of IT and Operations bij Amaysim

Logo: Amaysim
Zie hoe Amaysim Zendesk inzet om de waarde van fusies en acquisities te vergroten

Verhoog de efficiëntie en samenwerking met integraties van partners

Logo: Workato
Logo: PagerDuty
Logo: Tonkean
Logo: Slack
Logo: Qualtrics
Logo: Recurly