Zendesk voor retailers

Laat uw winkel uitblinken

Het creëren van uitzonderlijke klantervaringen in de detailhandel is moeilijk.Klanten tevreden houden betekent dat elke interactie telt. Met Zendesk kunt u ervoor zorgen dat uw klanten de support krijgen die ze nodig hebben, waar ze ook met uw merk te maken hebben. Want tevreden klanten zijn terugkerende klanten, en dat is wat een goed merk nog beter maakt.

Zie demo
Sluit u aan bij deze toonaangevende retailers met uitzonderlijke ervaringen
Logo: Fossil
Logo: Tesco
Logo: Keen
Logo: Rapha
Logo: Harry’s
Logo: Deckers

De Zendesk-aanpak voor retailers

Productfoto 1

Maak het persoonlijk

Met volledige shopperprofielen kunt u elke klant beter begrijpen. Met Zendesk kunt u gegevens uit alle onderdelen van uw bedrijf - waaronder voorraden, facturering, winkelgeschiedenis en voorkeuren - samenbrengen. Want hoe meer u over uw klanten weet, hoe gemakkelijker het is om precies te leveren wat ze willen en om ervoor te zorgen dat ze blijven terugkomen.

Lever persoonlijke ervaringen met Zendesk Sunshine
Productvoorbeeld 1

Altijd beschikbaar zijn

Voorbij zijn de dagen dat klanten tijdens openingstijden een winkel bellen of e-mailen. Shoppers hebben nu 24 uur per dag toegang tot merken, door te chatten en te twitteren. Met Zendesk kunt u op elk kanaal naadloze support en een volledige merkbeleving aanbieden. Zo zorgt u ervoor dat uw klanten de hulp krijgen die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben, zodat ze snel kunnen terugkeren naar belangrijkere dingen, zoals winkelen. U kunt shoppers zelfs proactief de hand reiken en op het juiste moment de juiste info aanleveren.

Productfoto 2
Productvoorbeeld 2
Ontdek Zendesk Suite voor naadloze omnichannel support
Productfoto 3

Zet kunstmatige intelligentie in voor selfservice

Als shoppers tevreden zijn, groeit uw bedrijf en dat is een goede zaak. Houd ze tevreden door hun vragen snel en efficiënt te beantwoorden. Met een universele kennisbank van Zendesk kunnen shoppers hulp krijgen daar waar ze zich bevinden. Gebruik Answer Bot en andere automatiseringen om veelgestelde vragen te beantwoorden en maak uw agenten vrij voor dingen waarvoor de inzet van een mens van vlees en bloed is vereist.

Schaal uw support op met Zendesk Guide en Answer Bot
Productvoorbeeld 3

Maak van uw leveranciers vertrouwde partners

Uw producten zien het levenslicht niet zonder de hulp van een uitgebreid ecosysteem van leveranciers, distributeurs en partners. Het is eenvoudig om alle bewegende delen te beheren, tijdens elke stap, van ontwerp en ontwikkeling tot distributie en analyse.

Productfoto 4
Productvoorbeeld 4
Beheer uw leveranciers met Zendesk Support

Zie hoe deze leiders in de retailsector uitzonderlijke ervaringen aan shoppers leveren

Lever een volledige omnichannel oplossing

Het totaalpakket

“Wij willen zo veel mogelijk kanalen beschikbaar hebben voor klanten. Zendesk biedt ons een systeem waarbij de klant contact met ons kan hebben op een manier die de klant het beste uitkomt, en wij hebben dan de mogelijkheid om ze gedurende het gehele traject naar een oplossing te begeleiden.”
Bernie Gessner

Vice-President Global Customer Care & Retail Operations bij Fossil

Klantfoto 1 Logo: Fossil
Zie hoe Fossil met Zendesk omnichannel support naar 14 merken heeft uitgerold

Een wereldwijd netwerk beheren

Een wereld van verschil

“Het is onze visie dat wij alle query's van collega's of partners wereldwijd snel, moeiteloos en voordelig kunnen oplossen. Zendesk geeft ons de mogelijkheid om uiterst flexibel te zijn in de configuratie terwijl wij toch het consistentieniveau kunnen behouden dat we zochten.”
Adam Bruce

Lead Product Manager, Service Desk bij Tesco

Klantfoto 2 Logo: Tesco
Ontdek hoe Tesco Zendesk inzet om hun bedrijf te beheren

Geef shoppers advies op maat

De juiste plaats, het juiste moment

"Zendesk Support zorgt ervoor dat wij erbij zijn als de klant op het punt staat een beslissing te nemen", zo legt zij uit. Het allerbelangrijkste moment is wanneer een klant de dialoog aangaat en iets zegt wat een selectie bij tote kan doen slagen of mislukken.
Aubrie Rice

Customer Development Manager bij Le Tote

Klantfoto 3 Logo: Le Tote
Zie hoe Le Tote de betrokkenheid van shoppers met Zendesk heeft vergroot

Sluit Zendesk eenvoudig aan op uw andere systemen:

Logo: Shopify
Logo: BigCommerce
Logo: BrightReps
Logo: Magento
Logo: ShipStation
Logo: ShipUp