
Zendesk voor retailers
Laat uw winkel uitblinken
Het creëren van uitzonderlijke klantervaringen in de detailhandel is moeilijk.Klanten tevreden houden betekent dat elke interactie telt. Met Zendesk kunt u ervoor zorgen dat uw klanten de support krijgen die ze nodig hebben, waar ze ook met uw merk te maken hebben. Want tevreden klanten zijn terugkerende klanten, en dat is wat een goed merk nog beter maakt.
Zie demo
De Zendesk-aanpak voor retailers

Maak het persoonlijk
Met volledige shopperprofielen kunt u elke klant beter begrijpen. Met Zendesk kunt u gegevens uit alle onderdelen van uw bedrijf - waaronder voorraden, facturering, winkelgeschiedenis en voorkeuren - samenbrengen. Want hoe meer u over uw klanten weet, hoe gemakkelijker het is om precies te leveren wat ze willen en om ervoor te zorgen dat ze blijven terugkomen.
Lever persoonlijke ervaringen met Zendesk Sunshine

Altijd beschikbaar zijn
Voorbij zijn de dagen dat klanten tijdens openingstijden een winkel bellen of e-mailen. Shoppers hebben nu 24 uur per dag toegang tot merken, door te chatten en te twitteren. Met Zendesk kun je op elk kanaal naadloze support en een volledige merkbeleving aanbieden. Zo zorg je ervoor dat je klanten de hulp krijgen die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben, zodat ze snel kunnen terugkeren naar belangrijkere dingen, zoals winkelen. Je kunt shoppers zelfs proactief de hand reiken en op het juiste moment de juiste info aanleveren.


Overweeg de aanschaf van Zendesk Support Suite voor naadloze omnichannel support

Zet kunstmatige intelligentie in voor selfservice
Als shoppers tevreden zijn, groeit je bedrijf en dat is een goede zaak. Houd ze tevreden door hun vragen snel en efficiënt te beantwoorden. Met een universele kennisbank van Zendesk kunnen shoppers hulp krijgen daar waar ze zich bevinden. Gebruik Answer Bot en andere automatiseringen om veelgestelde vragen te beantwoorden en maak je agenten vrij voor dingen waarvoor de inzet van een mens van vlees en bloed is vereist.
Schaal je support op met Zendesk Guide en Answer Bot

Maak van uw leveranciers vertrouwde partners
Je producten zien het levenslicht niet zonder de hulp van een uitgebreid ecosysteem van leveranciers, distributeurs en partners. Het is eenvoudig om alle bewegende delen te beheren, tijdens elke stap, van ontwerp en ontwikkeling tot distributie en analyse.


Beheer je leveranciers met Zendesk Support
Zie hoe deze leiders in de retailsector uitzonderlijke ervaringen aan shoppers leveren
Lever een volledige omnichannel oplossing
Het totaalpakket
“Het maakt niet uit waar een agent zich bevindt nu we de tools en processen hebben om onze klanten te ondersteunen, ongeacht wie ze zijn. We waren erg gesegmenteerd en stappen nu over op een model waarbij een klant een klant is en we ernaar streven om zo snel mogelijk het beste serviceniveau te bieden.”
Mark Rizza
Head of Supply Chain bij Accent Group


Zie hoe Accent Group omnichannel support uitrolde door Zendesk in gebruik te nemen
Een wereldwijd netwerk beheren
Een wereld van verschil
“Het is onze visie dat wij alle query's van collega's of partners wereldwijd snel, moeiteloos en voordelig kunnen oplossen. Zendesk geeft ons de mogelijkheid om uiterst flexibel te zijn in de configuratie terwijl wij toch het consistentieniveau kunnen behouden dat we zochten.”
Adam Bruce
Lead Product Manager, Service Desk bij Tesco

Ontdek hoe Tesco Zendesk inzet om hun bedrijf te beheren
Geef shoppers advies op maat
De juiste plaats, het juiste moment
"Zendesk Support zorgt ervoor dat wij erbij zijn als de klant op het punt staat een beslissing te nemen", zo legt zij uit. Het allerbelangrijkste moment is wanneer een klant de dialoog aangaat en iets zegt wat een selectie bij tote kan doen slagen of mislukken.
Aubrie Rice
Customer Development Manager bij Le Tote
