Chatbots

Kunstmatige intelligentie gemakkelijk gemaakt

Support die altijd online is

Het goede soort betweter

Ondersteun klanten met extra denkvermogen. Maak kennis met Answer Bot Answer Bot werkt op basis van kunstmatige intelligentie samen met je supportteam om klanten te helpen. Deze meedenker kan veelgestelde vragen beantwoorden en bepalen wanneer de hulp van een agent moet worden ingeschakeld.

  • Altijd in functie

    Of agenten nu online zijn of niet, Answer Bot is altijd beschikbaar om support te bieden.

  • Een toffe teamgenoot

    Answer Bot kan tickets afhandelen die een lage prioriteit hebben. Als er een agent nodig is, draagt onze bot alle contextinfo van de klant over aan een agent.

  • Gemakkelijk in te stellen

    Je kunt Answer Bot binnen enkele minuten in gebruik nemen. Met slechts een paar muisklikken kun je aan de slag.

Direct antwoord op elk kanaal

Op veel plaatsen aanwezig

Wees aanwezig waar je klanten ook zijn. Je kunt Answer Bot op verschillende supportkanalen in gebruik nemen, zoals bij chat, messaging, e-mail, Slack en meer. Dit geeft je de mogelijkheid om meer klanten te ondersteunen, een einde te maken aan wachttijden en de klanttevredenheid te verhogen.

Productscreenshot - reactie van bot - 'Beantwoord een van deze artikelen uw vraag?'

Soepele escalatie naar agenten

Vele handen maken licht werk

Productscreenshot - reactie van bot
Verminder repetitief werk

Wees zuinig op de tijd van agenten en laat Answer Bot klantinfo verzamelen, zoals naam, e-mailadres, type probleem en meer.

Productscreenshot - weergave bij agent
Vul ontbrekende informatie aan

Answer Bot kan belangrijke informatie van een klant in kaart brengen en vooraf invullen in bestaande ticketvelden.

Productscreenshot - overdracht van gesprek van bot aan agent
Geef agenten contextinfo

Als het de beurt is aan de agent om hulp te bieden, stelt Answer Bot het transcript van het gesprek beschikbaar. Je team kan meteen beginnen met het oplossen van het probleem zonder dat de klant in herhaling hoeft te vallen.

Verminder repetitief werk

Wees zuinig op de tijd van agenten en laat Answer Bot klantinfo verzamelen, zoals naam, e-mailadres, type probleem en meer.

Vul ontbrekende informatie aan

Answer Bot kan belangrijke informatie van een klant in kaart brengen en vooraf invullen in bestaande ticketvelden.

Geef agenten contextinfo

Als het de beurt is aan de agent om hulp te bieden, stelt Answer Bot het transcript van het gesprek beschikbaar. Je team kan meteen beginnen met het oplossen van het probleem zonder dat de klant in herhaling hoeft te vallen.

Hoe het werkt

Steeds betere gesprekken met je bot

Het geheime ingrediënt bij het instellen van je bot is Flow Builder. Met deze functie beschik je over de vrijheid om het gesprek tussen Answer Bot en klanten vorm te geven. Zodra je een flow hebt samengesteld, kun je deze in meerdere talen publiceren. Dit is allemaal mogelijk met slechts een paar muisklikken, zonder ook maar één regel code te schrijven.

Codescreenshot - aangepaste bot

Zelf doen

Maak je eigen bot

Alle bots zijn hier welkom. Bouw een volledig nieuwe bot of koppel een bestaande bot aan Zendesk met ons open en flexibele platform.

Naar platform

Integrations galore

Werk samen met de beste partners

Vind de perfecte kant-en-klare chatbot voor je bedrijf. Dankzij onze partnerintegraties kun je gemakkelijk verschillende chatbots aan Zendesk koppelen.

Bezoek Apps Marketplace

"Answer Bot maakt deel uit van onze eerste verdedigingslinie om tickets te voorkómen."

Tonni Buur

VP van Global Support bij Trustpilot

10%
oplossingspercentage voor selfservice met Answer Bot