AI en chatbots

Kunstmatige intelligentie, maar dan gemakkelijk

Met Zendesk kan iedereen AI gebruiken om service op te schalen en support te vereenvoudigen.

Chatbot screenshot

Laat AI het zware werk doen

Twee (of meer) weten meer dan één. Onze AI-mogelijkheden sluiten naadloos aan bij je supportteam zodat je klanten zo snel mogelijk het juiste antwoord kunt geven.

  • Altijd paraat

    Of je agents nu werken of offline zijn, je bot staat altijd klaar om support te bieden.

  • Verdeel het werk

    Bots lossen verzoeken op en verbinden klanten met de juiste agent. Daarna zorgen AI-tools voor de beste oplossing.

  • Gemakkelijk in te stellen

    Verspil geen tijd aan ingewikkelde instellingen. AI-assistentie of een bot inschakelen duurt slechts enkele minuten.

Direct antwoord op elk kanaal

Overal tegelijk aanwezig

Wees aanwezig waar je klanten ook zijn, zonder je team te overweldigen. Je kunt een bot toevoegen ter ondersteuning van kanalen zoals messaging, e-mail, Slack en meer. Help meer klanten, verminder wachttijden en zorg voor meer tevredenheid.

Product screenshot - bot response - 'Do any of these items answer your questions?'

Soepele escalatie naar agents

Vele handen maken licht werk

Product screenshot
Los problemen direct op

Verzoeken worden sneller opgelost met smart assist. Onze AI toont agents belangrijke inzichten en biedt suggesties die leiden tot snellere oplossingen.

Product screenshot
Zorg voor de juiste info

Agents ontvangen gepersonaliseerde aanbevolen artikelen om met klanten te delen. Ze kunnen ook eerder voorgestelde artikelen bekijken en zien of die ervoor zorgden dat problemen werden opgelost.

Product screenshot
Verminder repetitief werk

Laat bots klantgegevens verzamelen zoals naam, e-mail en type probleem en deze toevoegen aan ticketvelden. Bespaar je agents tijd en geef ze de juiste context om lastige problemen op te lossen.

Los problemen direct op

Verzoeken worden sneller opgelost met smart assist. Onze AI toont agents belangrijke inzichten en biedt suggesties die leiden tot snellere oplossingen.

Zorg voor de juiste info

Agents ontvangen gepersonaliseerde aanbevolen artikelen om met klanten te delen. Ze kunnen ook eerder voorgestelde artikelen bekijken en zien of die ervoor zorgden dat problemen werden opgelost.

Verminder repetitief werk

Laat bots klantgegevens verzamelen zoals naam, e-mail en type probleem en deze toevoegen aan ticketvelden. Bespaar je agents tijd en geef ze de juiste context om lastige problemen op te lossen.

Automatiseer interacties

Creëer je eigen bot-gesprekken

Het geheime ingrediënt bij het instellen van je bot is Flow Builder. Met deze functie beschik je over de vrijheid om het gesprek tussen een bot en je klanten vorm te geven. Zodra je een flow hebt gemaakt, kun je die in meerdere talen publiceren zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven.

Flowbuilder screenshot

Intelligente triage

Slimmere workflows voor eenvoudige support

Verminder handmatig sorteren en prioriteren met behulp van geavanceerde AI. Je begrijpt meteen wat klanten willen en wat hun stemming is, zodat je ze met de juiste agent in contact kunt brengen.

Aan de slag

“Door automatisering in te bouwen in messaging en de botflows te optimaliseren konden we ergernissen verminderen en een klantgerichte ervaring bieden.”

Phil Andrews

Senior Customer Operations Executive bij Mode

-75%
Minder afhandeling door agents dankzij de automatisering van Zendesk