Chatbots
Kunstmatige intelligentie gemakkelijk gemaakt
Support die altijd online is


Het goede soort betweter
Ondersteun klanten met extra denkvermogen. Maak kennis met Answer Bot Answer Bot werkt op basis van kunstmatige intelligentie samen met je supportteam om klanten te helpen. Deze meedenker kan veelgestelde vragen beantwoorden en bepalen wanneer de hulp van een agent moet worden ingeschakeld.

Direct antwoord op elk kanaal
Op veel plaatsen aanwezig
Wees aanwezig waar je klanten ook zijn. Je kunt Answer Bot op verschillende supportkanalen in gebruik nemen, zoals bij chat, messaging, e-mail, Slack en meer. Dit geeft je de mogelijkheid om meer klanten te ondersteunen, een einde te maken aan wachttijden en de klanttevredenheid te verhogen.


Soepele escalatie naar agenten
Vele handen maken licht werk



Verminder repetitief werk
Wees zuinig op de tijd van agenten en laat Answer Bot klantinfo verzamelen, zoals naam, e-mailadres, type probleem en meer.
Vul ontbrekende informatie aan
Answer Bot kan belangrijke informatie van een klant in kaart brengen en vooraf invullen in bestaande ticketvelden.
Geef agenten contextinfo
Als het de beurt is aan de agent om hulp te bieden, stelt Answer Bot het transcript van het gesprek beschikbaar. Je team kan meteen beginnen met het oplossen van het probleem zonder dat de klant in herhaling hoeft te vallen.
Hoe het werkt
Steeds betere gesprekken met je bot
Het geheime ingrediënt bij het instellen van je bot is Flow Builder. Met deze functie beschik je over de vrijheid om het gesprek tussen Answer Bot en klanten vorm te geven. Zodra je een flow hebt samengesteld, kun je deze in meerdere talen publiceren. Dit is allemaal mogelijk met slechts een paar muisklikken, zonder ook maar één regel code te schrijven.


Zelf doen
Maak je eigen bot
Alle bots zijn hier welkom. Bouw een volledig nieuwe bot of koppel een bestaande bot aan Zendesk met ons open en flexibele platform.
Integrations galore
Werk samen met de beste partners
Vind de perfecte kant-en-klare chatbot voor je bedrijf. Dankzij onze partnerintegraties kun je gemakkelijk verschillende chatbots aan Zendesk koppelen.


"Answer Bot maakt deel uit van onze eerste verdedigingslinie om tickets te voorkómen."
Tonni Buur
VP van Global Support bij Trustpilot
10%
oplossingspercentage voor selfservice met Answer Bot