AI en chatbots
Kunstmatige intelligentie, maar dan gemakkelijk
Met Zendesk kan iedereen AI gebruiken om service op te schalen en support te vereenvoudigen.


Laat AI het zware werk doen
Twee (of meer) weten meer dan één. Onze AI-mogelijkheden sluiten naadloos aan bij je supportteam zodat je klanten zo snel mogelijk het juiste antwoord kunt geven.

Direct antwoord op elk kanaal
Overal tegelijk aanwezig
Wees aanwezig waar je klanten ook zijn, zonder je team te overweldigen. Je kunt een bot toevoegen ter ondersteuning van kanalen zoals messaging, e-mail, Slack en meer. Help meer klanten, verminder wachttijden en zorg voor meer tevredenheid.


Soepele escalatie naar agents
Vele handen maken licht werk



Los problemen direct op
Verzoeken worden sneller opgelost met smart assist. Onze AI toont agents belangrijke inzichten en biedt suggesties die leiden tot snellere oplossingen.
Zorg voor de juiste info
Agents ontvangen gepersonaliseerde aanbevolen artikelen om met klanten te delen. Ze kunnen ook eerder voorgestelde artikelen bekijken en zien of die ervoor zorgden dat problemen werden opgelost.
Verminder repetitief werk
Laat bots klantgegevens verzamelen zoals naam, e-mail en type probleem en deze toevoegen aan ticketvelden. Bespaar je agents tijd en geef ze de juiste context om lastige problemen op te lossen.
Automatiseer interacties
Creëer je eigen bot-gesprekken
Het geheime ingrediënt bij het instellen van je bot is Flow Builder. Met deze functie beschik je over de vrijheid om het gesprek tussen een bot en je klanten vorm te geven. Zodra je een flow hebt gemaakt, kun je die in meerdere talen publiceren zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven.

Intelligente triage
Slimmere workflows voor eenvoudige support
Verminder handmatig sorteren en prioriteren met behulp van geavanceerde AI. Je begrijpt meteen wat klanten willen en wat hun stemming is, zodat je ze met de juiste agent in contact kunt brengen.

“Door automatisering in te bouwen in messaging en de botflows te optimaliseren konden we ergernissen verminderen en een klantgerichte ervaring bieden.”
Phil Andrews
Senior Customer Operations Executive bij Mode
-75%
Minder afhandeling door agents dankzij de automatisering van Zendesk
