Dit is What’s New Bekijk onze nieuwste functies die je helpen bij wat het allerbelangrijkste is: je klanten tevreden houden. Meer informatie

De beste klantervaringen

Zendesk biedt een complete softwarematige klantenservice-oplossing die gebruiksvriendelijk is en meegroeit met je bedrijf

Helpdesksoftware die precies op maat is

Klantenservice draait om méér dan alleen de klant. Het gaat ook over je bedrijf en je medewerkers. Zendesk helpt niet alleen de klantervaring te verbeteren, maar bereidt ook je teams voor op succes en zorgt ervoor dat alle onderdelen van je bedrijf samenwerken.Zendesk is alles wat je nodig hebt op het gebied van helpdesksoftware, in één krachtig pakket.

Schermafbeelding van product

Maak het je klanten gemakkelijk

Bied support op een manier die handig is voor je klanten, zodat zij eenvoudig de antwoorden kunnen krijgen waarnaar ze op zoek zijn.

Kies voor een succesvolle omnichannel strategie

Bied overal support, zodat klanten je altijd kunnen bereiken. Het gesprek blijft intact, hoe ze ook met je communiceren (via messaging, live chat, social media, e-mail of spraak).

Messaging

Geef je klanten de tools om zichzelf te helpen

Richt een geïntegreerd Helpcenter en communityforum op.Klanten kunnen problemen in hun eigen tempo oplossen en tegelijkertijd de oplossingstijd van agents verkorten.

Helpcenter

Zorg voor een persoonlijk tintje ongeacht je schaalgrootte

Personaliseer de ervaring voor elke klant, zelfs wanneer je opschaalt. Maak gebruik van automatisering en door kunstmatige intelligentie aangedreven bots om de juiste contextinfo op te roepen, zodat klanten nooit in herhaling hoeven vallen.

Bots op basis van kunstmatige intelligentie

Bereid je teams voor op succes

Help je agents, admins en interne teams optimaal te presteren. Zendesk biedt krachtige, kant-en-klare tools die snel te installeren en gemakkelijk in gebruik zijn.

Schermafbeelding van product

Beheer en reageer vanuit één centrale plek

Maak het gemakkelijker om klanten te volgen, prioriteiten te stellen en te reageren met één uniforme workspace voor agents. En dankzij volledige contextinfo over je klanten (waaronder meer dan 1.000 kant-en-klare integraties) kunnen je agents betere persoonlijke support leveren en de klantervaring verbeteren.

Workspace voor agents

Verhoog de efficiëntie van je agents met onze klantservicesoftware

Met samenwerkingstools die efficiënt verbinding maken met interne en externe partners besparen agenten tijd. Ze kunnen sneller reageren dankzij voorbereide antwoorden en de juiste info voor elk probleem.

Werk slimmer met routering en intelligentie

Maak gebruik van ingebouwde routering en intelligentie om essentiële details te verzamelen en data-invoer te verminderen. Plus, escaleer problemen naar de agent die het beste kan helpen.

Routering en intelligentie

Lever selfservice-content bij elke schaalgrootte

Geef je contentmanagers meer mogelijkheden met geïntegreerd kennismanagement. Verdeel de werklast door agents rechtstreeks vanuit hun workspace expertise te laten bijdragen.

Kennisbeheer

Schermafbeelding van product

Breng je bedrijf op orde

Pas alles naar hartenlust aan met ons open en flexibele platform dat je kunt opschalen, uitbreiden en optimaliseren naarmate je bedrijf verandert.

Te integreren in je systemen

Integreer alle relevante klantgegevens met onze krachtige integratie-opties, waaronder code- en no-code-functionaliteit.

Beheer een uniform beeld van je klant

Krijg één uniform beeld van je klant. Pas dit toe om ervaringen tijdens het gehele klanttraject te personaliseren.

Eén uniform beeld van de klant

Begrijp je data met bruikbare inzichten

Analyseer, monitor en handel op basis van wat je klanten nodig hebben. Ideaal voor sales, klantenservice en systemen van derden dankzij gebruiksvriendelijke analyses en rapporten.

Analyse en rapporten

Wij helpen je een handje

Wij hebben de expertise om in het verlengde van uw team te werken. Zo zorgen wij ervoor dat onze oplossingen een strategische impact hebben op uw bedrijf.

Meer informatie

Three hands touching