Bibliotheek Kijk, lees en leer van deskundigen.

Het magische kwadrant 2018 van Gartner voor het CRM Customer Engagement Center

 
In the global market for customer service software, Zendesk is once again recognized as a leader in the 2018 Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center.

Every year, Gartner conducts a thorough analysis of service providers in the customer service and support application space. We believe the Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center report provides valuable information for business leaders who seek technology solutions for interacting and engaging with their customers.
 
Magisch kwadrant van Gartner voor CRM 2018
 
Zendesk can again be found in the 2018 report’s Leader quadrant, which we consider a reflection of the success of our 125,000 customers, including enterprise clients like Airbnb, Tesco, and the University of Tennessee. The past year alone has included a number of significant milestones for us, including the release of AI-enhanced features for self-service and surpassing $500 million run rate in revenue. As our customer base continues to grow, we strive to be a dynamic vendor for businesses that deliver exceptional customer experience.

The 2018 Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center report is available for complimentary download for a limited time. The full report PDF includes:

  • Hoe Gartner het huidige ecosysteem van CEC-technologieën ziet
  • Considerations for businesses looking to implement CRM and CEC technologies
  • Welke mogelijkheden leveranciers hebben om te voorzien in de behoeften van de CEC's van nu
  • How Gartner analysts position Zendesk and other technologies and service providers

Gartner steunt geen enkele leverancier, product of service die in haar onderzoekpublicaties worden vermeld en geeft technologiegebruikers geen advies om alleen de leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduidingen. De onderzoekpublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoekorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als verklaringen van feiten. Gartner geeft geen garanties, uitdrukkelijk of stilzwijgend, betreffende dit onderzoek, ook niet betreffende verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Deze grafiek is door Gartner, Inc. gepubliceerd als onderdeel van een groter onderzoeksdocument en moet worden beoordeeld binnen de context van het gehele document. Het document van Gartner is op aanvraag verkrijgbaar bij Zendesk.

HET RAPPORT DOWNLOADEN
Hier is uw gratis exemplaar van Gartner’s 2018 Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, dat gedurende een beperkte periode beschikbaar is.

Want to learn more about why we're in the Leader quadrant? Watch the Zendesk demo:

Bezig met ophalen. Een ogenblik geduld...

Vul het onderstaande formulier in als u het rapport wilt lezen

Verzenden