Zendesk voor financiële dienstverleners

Investeren in klantrelaties

Of u nu een groeiend bedrijf hebt in de wereld van het bankwezen, verzekeringen, vermogensbeheer of investeringen - het op grote schaal leveren van naadloze support kan echt een uitdaging zijn. Met Zendesk bevinden al uw klantgegevens zich op één plaats, waardoor uw team sneller advies kan geven en vragen kan beantwoorden. En met de hoogste normen op het gebied van gegevensbeveiliging kunt u ervoor zorgen dat alle gegevens in veilige handen blijven, waardoor klanten gerustgesteld zijn en een betere ervaring krijgen.

Een demo aanvragen
Sluit u aan bij deze toonaangevende financiële instellingen die de beste klantervaringen leveren

De Zendesk-benadering voor financiële dienstverleners

Productfoto 1

Een platform waarop uw klanten kunnen rekenen

Om sterke relaties met uw klanten op te bouwen, moet u begrijpen wie uw klanten zijn en op welke nieuwe manieren ze met uw merk omgaan. Op het Zendesk-platform komen alle belangrijke gegevens uit alle onderdelen van uw bedrijf binnen - van administratieve systemen en CRM tot datawarehouses en alle afdelingen ertussenin. Geef uw team snelle toegang tot belangrijke informatie over klanten, zoals productgebruik, communicatievoorkeuren en levensduurwaarde, zodat agenten gepersonaliseerde aanbiedingen en support op maat kunnen bieden. Hoe meer u over uw klanten weet, hoe gemakkelijker het is om de gepersonaliseerde ervaring te leveren die klanten verwachten.

Meer informatie over het Zendesk-platform
Productvoorbeeld 1

Breng de bank naar uw klanten toe

Klanten veranderen soms van bank om 24/7 toegang tot hun rekeningen te hebben. Uw klanten verwachten op elk moment naadloze support, waar ze zich ook bevinden. Dankzij Zendesk kunt u er gemakkelijk op elk kanaal voor zorgen dat uw klanten de persoonlijke service krijgen die ze verwachten. En met proactieve support kunt u eenvoudig anticiperen op hun behoeften voordat deze zich aandienen, wat resulteert in snellere reactietijden en klanten die tevredener zijn.

Productfoto 2
Productvoorbeeld 2
Ontdek Zendesk Suite voor omnichannel support
Productfoto 3

Zet kunstmatige intelligentie in wanneer dat nodig is

Het op grote schaal leveren van persoonlijke service is een hele uitdaging. Met Zendesk kunt u gebruikmaken van automatiseringen, selfservice en kunstmatige intelligentie om snel en efficiënt financieel advies te geven. Uw klanten kunnen in een helpcenter antwoord vinden op de vragen die ze hebben, zodat zij met een gerust hart financiële beslissingen kunnen nemen. Een kennisbank kan chatbots en kunstmatige intelligentie aansturen om vragen te voorkómen en tegelijkertijd informatie verzamelen om klanten naar de juiste verkoper te leiden als ze die nodig hebben. Want betere communicatie leidt tot betere relaties en daar draait het uiteindelijk allemaal om.

Meer informatie over Zendesk Guide en Answer Bot
Productvoorbeeld 3

Vertrouw op ons

Geen enkele klant wil zich zorgen maken over zijn gevoelige gegevens en het eventuele risico dat deze op de verkeerde plaats terechtkomen. Het Zendesk-proces voor het verzamelen en opslaan van gegevens voldoet aan de hoogste beveiligingsnormen en zorgt ervoor dat alleen de juiste mensen in uw team toegang hebben tot de gegevens die ze nodig hebben. Met de op rollen gebaseerde machtigingen en een sterk documentatiesysteem kunt u eenvoudig voldoen aan de belangrijkste regelgeving. Zo geeft u uw klanten de hoogste prioriteit.

Productfoto 4
Productvoorbeeld 4
Meer informatie over beveiligingsfuncties

Bekijk hoe deze financiële dienstverleners zich dankzij Zendesk hebben getransformeerd

Profiteer van automatiseringen om activiteiten te stroomlijnen

Alles op orde

“Wij zijn een gereguleerde organisatie en in dat opzicht is Zendesk juist bijzonder nuttig voor ons. We hebben een overzicht van alle interacties ten behoeve van een audittrail. Zo kunnen we controleren wat we bij klanten hebben gedaan, en kunnen we teruggaan en ervoor zorgen dat we alles hebben gedaan wat we onze klanten hebben beloofd of waartoe we onszelf hebben verplicht.”
James Shanahan

Chief Operating Officer bij Singapore Life

Klantfoto 1 Logo: Singapore Life
Ontdek hoe Singapore Life klantenservice levert en tegelijk aan robuuste beveiligingsvereisten voldoet

Bouw klantentrouw op

Houd uw klanten tevreden

“Hoe succesvoller wij zijn in het tevreden houden van onze klanten, hoe groter de kans dat wij ze een extra hypotheek kunnen verstrekken, hun hypotheek kunnen herfinancieren, of dat zij ons aanbevelen aan vrienden of familie.”
Ben Chapman

Director Client Experience and Analytics

Klantfoto 2 Logo: Homebridge
Ontdek hoe Homebridge Zendesk inzet om datagestuurde relaties te ontwikkelen

Daag de norm in de sector uit

Zorg dat u voor uw klanten klaar staat, wat er ook gebeurt

“We hebben een 365/24/7-contactcenter met diverse kanalen, waaronder live chat op desktop-pc's en in-app live chat voor mobiele apparaten. Waar onze klanten zich ook bevinden, Starling is er om support te leveren. En alles wordt vanuit Zendesk beheerd.”
Patrick Vardhan

Hoofd klantenservice

Klantfoto 3 Logo: Starling Bank
Ontdek hoe Le Tote de betrokkenheid van shoppers met Zendesk heeft vergroot
Zendesk is gecertificeerd SOC 2, ISO/EIC 27001, TRUSTe, voorbereid op Skyhigh Enterprise en het Privacy Shield Framework