
Zendesk voor financiële dienstverleners
Investeren in klantrelaties
Of u nu een groeiend bedrijf hebt in de wereld van het bankwezen, verzekeringen, vermogensbeheer of investeringen - het op grote schaal leveren van naadloze support kan echt een uitdaging zijn. Met Zendesk bevinden al uw klantgegevens zich op één plaats, waardoor uw team sneller advies kan geven en vragen kan beantwoorden. En met de hoogste normen op het gebied van gegevensbeveiliging kunt u ervoor zorgen dat alle gegevens in veilige handen blijven, waardoor klanten gerustgesteld zijn en een betere ervaring krijgen.
Een demo aanvragen
De Zendesk-benadering voor financiële dienstverleners

Een platform waarop uw klanten kunnen rekenen
Om sterke relaties met je klanten op te bouwen, moet je begrijpen wie je klanten zijn en op welke nieuwe manieren ze met je merk omgaan. Op het Zendesk-platform komen alle belangrijke gegevens uit alle onderdelen van je bedrijf binnen - van administratieve systemen en CRM tot datawarehouses en alle afdelingen ertussenin. Geef je team snelle toegang tot belangrijke informatie over klanten, zoals productgebruik, communicatievoorkeuren en levensduurwaarde, zodat agenten gepersonaliseerde aanbiedingen en support op maat kunnen bieden. Hoe meer je over je klanten weet, hoe gemakkelijker het is om de gepersonaliseerde ervaring te leveren die klanten verwachten.
Meer informatie over het Zendesk-platform

Breng de bank naar uw klanten toe
Klanten veranderen soms van bank om 24/7 toegang tot hun rekeningen te hebben. Je klanten verwachten op elk moment naadloze support, waar ze zich ook bevinden. Dankzij Zendesk kunt je er gemakkelijk op elk kanaal voor zorgen dat je klanten de persoonlijke service krijgen die ze verwachten. En met proactieve support kun je eenvoudig anticiperen op hun behoeften voordat deze zich aandienen, wat resulteert in snellere reactietijden en klanten die tevredener zijn.


Overweeg de aanschaf van Zendesk Support Suite voor omnichannel support

Zet kunstmatige intelligentie in wanneer dat nodig is
Het op grote schaal leveren van persoonlijke service is een hele uitdaging. Met Zendesk kunt u gebruikmaken van automatiseringen, selfservice en kunstmatige intelligentie om snel en efficiënt financieel advies te geven. Uw klanten kunnen in een helpcenter antwoord vinden op de vragen die ze hebben, zodat zij met een gerust hart financiële beslissingen kunnen nemen. Een kennisbank kan chatbots en kunstmatige intelligentie aansturen om vragen te voorkómen en tegelijkertijd informatie verzamelen om klanten naar de juiste verkoper te leiden als ze die nodig hebben. Want betere communicatie leidt tot betere relaties en daar draait het uiteindelijk allemaal om.
Meer informatie over Zendesk Guide en Answer Bot

Vertrouw op ons
Geen enkele klant wil zich zorgen maken over zijn gevoelige gegevens en het eventuele risico dat deze op de verkeerde plaats terechtkomen. Het Zendesk-proces voor het verzamelen en opslaan van gegevens voldoet aan de hoogste beveiligingsnormen en zorgt ervoor dat alleen de juiste mensen in uw team toegang hebben tot de gegevens die ze nodig hebben. Met de op rollen gebaseerde machtigingen en een sterk documentatiesysteem kunt u eenvoudig voldoen aan de belangrijkste regelgeving. Zo geeft u uw klanten de hoogste prioriteit.


Meer informatie over beveiligingsfuncties
Bekijk hoe deze financiële dienstverleners zich dankzij Zendesk hebben getransformeerd
Bouw klantentrouw op
Houd uw klanten tevreden
“Hoe succesvoller wij zijn in het tevreden houden van onze klanten, hoe groter de kans dat wij ze een extra hypotheek kunnen verstrekken, hun hypotheek kunnen herfinancieren, of dat zij ons aanbevelen aan vrienden of familie.”
Ben Chapman
Director Client Experience and Analytics


Ontdek hoe Homebridge Zendesk inzet om datagestuurde relaties te ontwikkelen
Daag de norm in de sector uit
Zorg dat u voor uw klanten klaar staat, wat er ook gebeurt
“We hebben een 365/24/7-contactcenter met diverse kanalen, waaronder live chat op desktop-pc's en in-app live chat voor mobiele apparaten. Waar onze klanten zich ook bevinden, Starling is er om support te leveren. En alles wordt vanuit Zendesk beheerd.”
Patrick Vardhan
Hoofd klantenservice


Ontdek hoe Le Tote de betrokkenheid van shoppers met Zendesk heeft vergroot
