Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zendesk voor financiële dienstverleners

Investeer in klantrelaties

Of je nu een groeiend bedrijf hebt in de wereld van het bankwezen, verzekeringen, vermogensbeheer of investeringen, het op grote schaal leveren van probleemloze support kan echt een uitdaging zijn. Met Zendesk bevinden al je klantgegevens zich op één plaats waardoor je team sneller advies kan geven en vragen kan beantwoorden, met de hoogste gegevensveiligheidsnorm.

Vraag een demo aan

Sluit je aan bij toonaangevende financiële instellingen

SiemensmoneseLendingClubLincoln InvestmentHomebridge

Een platform waar je klanten op kunnen rekenen

Zendesk verbindt de belangrijkste gegevens uit alle onderdelen van je bedrijf, van administratieve en CRM-systemen tot datawarehouses en alles ertussen. Geef je team eenvoudig toegang tot belangrijke klantgegevens, zoals productgebruik, communicatievoorkeuren en levenslange waarde, zodat agents gepersonaliseerde aanbiedingen en support kunnen bieden.

Ontdek ons platform

Maak je service altijd bereikbaar

Klanten veranderen van bank om 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot hun rekeningen te krijgen en verwachten daarom naadloze support, waar ze zich ook bevinden. Dankzij een supportsysteem dat op problemen anticipeert voordat deze zich voordoen, kun je sneller reageren en zijn je klanten tevredener.

Bekijk de Suite

Profiteer van meet af aan van AI

Maak gebruik van automatisering, selfservice en AI om snel en efficiënt financieel advies te geven. Je klanten kunnen via een helpcenter antwoorden vinden, zodat ze weloverwogen financiële beslissingen kunnen nemen. Chatbots en AI kunnen dankzij je kennisbank vragen voorkomen en tegelijkertijd informatie verzamelen zodat klanten de juiste agent te spreken krijgen.

Meer informatie over Answer Bot

Vertrouw op ons

Met de hoogste beveiligingsnormen zorg je ervoor dat alleen bevoegde personen toegang hebben tot de gegevens die ze nodig hebben. Dankzij Zendesks op rollen gebaseerde machtigingen en uitgebreide documentatie kan je bedrijf eenvoudig aantonen dat het voldoet aan de naleving van belangrijke regelgeving. Voor een hoger niveau van gegevensprivacy en -beveiliging bieden we Geavanceerde gegevensprivacy en -bescherming.

Bekijk veiligheidsfuncties

Ontdek hoe Zendesk aansluit op je behoeften

Vraag een demo aan
Homebridge

Houd je klanten tevreden

“Hoe succesvoller we zijn in het tevreden houden van klanten, hoe groter de kans dat ze een extra hypotheek nemen, hun hypotheek herfinancieren, of ons aanbevelen aan een vriend of familielid.”

Ben Chapman

Hoofd Client-facing Experience and Analytics

Lees verder
Starling Bank

Wees altijd bereikbaar

“Ons contactcenter is 24 uur per dag, 7 dagen per week via verschillende kanalen te bereiken. We bieden o.a. live chat via de desktop en in-app live chat voor mobiel. Dankzij Zendesk kunnen we bij Starling onze klanten support bieden, waar ze ook zijn.”

Patrick Vardhan

Hoofd klantenservice

Lees verder

AICPA SOCbsi. ISO/IEC 27001ISO 27001TRUSTeSkyHighPrivacy Shield
;;